Huawei P30 lite 64 GB / peacock blue

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 846 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 lite 64 GB / peacock blue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

jdj 26-10-2021

Veel waar voor je geld.

Prijs prestatie erg goed. Veel geheugen en goede snelheid. Mooie foto's. De Huawei specifieke software en Apps voegen niet veel toe. Zonder hoesje kun je hem niet fatsoenlijk neerleggen de camera steekt uit.

Pluspunten

• camera
  • veel geheugen
  • snel

Minpunten

• Huawei schil
  • Emui software

Bosma 25-05-2020

Aanrader!

Geweldig toestel,

Een goede camera voor foto's buiten tot geweldige oaadsnelheid dit toestel is een standaard toestel wat alles wat je moet hebben op een telefoon heeft. Zeker een aanrader voor dit geld!

Frans 02-05-2020

Gewoon goed.

Dit toestel 2 weken in gebruik. Lang gezocht, veel vergeleken met andere merken, veel gelezen maar uiteindelijk de goede keuze gemaakt. Zeer gemakkelijk in gebruik, prachtige video's en foto's, veel mogelijkheden toe te passen, genoeg geheugen en een mooi, duidelijk scherm. Accu gaat bij normaal gebruik voor mij 2 dagen mee en laad zeer snel weer op. Kortom een telefoon met alles erop en eraan voor een zeer schappelijke prijs.

Pluspunten

• Scherpe foto's
  • Accuduur
  • Veel mogelijkheden
  • Scherpe prijs

Minpunten

• Nog niet gezien.

Rudi 09-04-2020

Deze Huawei Lite versie is reeds een top model !

Mijn beste Smartphone tot nu toe. Kwaliteit voor een juiste prijs ! Heeft een uitzonderlijke uitstraling. Camera's zijn super. Je kan je foto's aanpassen op alle manieren. Bewegende achtergrond. Leuke andere opties inbegrepen. Kortom een toestel dat vele andere duurdere smartphones ver achter zich laat!

R.deJong 20-01-2020

Heerlijk lange accuduur & mooi groot scherm

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Ik vind het een mooie telefoon met groot scherm die duidelijk te lezen is. De accuduur is prima en de telefoon laat in vergelijken met mijn oude telefoon erg snel op. De geluidskwaliteit is goed en duidelijk. Als je oortjes in hebt kan je zelfs hele mooie andere geluidseffecten erop loslaten.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• Accuduur
  • Goed te lezen scherm
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• De camera's steken uit dus een hoesje is een must

Peter 25-11-2019

Een prachtige en supetsnellesmartphone.

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Het gebruik van dit toestel is heel gemakkelijk en met het grote geheugen en de fantastische camera kan je er altijd op vertrouwen.

-----------------------------------------------------------
Eerdere review 6-8-2019:

Deze smartphone gekozen, omdat de P9, die ik hiervoor had, mij uitstekend beviel. Over dit toestel ben ik eveneens erg tevreden. De achterzijde is van plastic, maar dat is geen enkel probleem, omdat ik er een hoesje bij heb gekocht. Dat is tevens een goede oplossing voor de lens, die een beetje uitsteekt. Door het hoesje is de lens veilig voor stoten e.d. Camera werkt overigens prima en heeft ook een raster, waarmee je de foto's goed kan positioneren.

Pluspunten

• Camera
  • Duidelijk scherm
  • Opslagruimte
  • Snel

Minpunten

• Ben ik nog niet tegengekomen

Suzanne 24-11-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Heel goed. Goede camera, snel, veel geheugen, makkelijk in gebruik en ziet er mooi uit met de blauwe achterkant

Pluspunten

• Snel
  • Veel geheugen
  • Goede camera

Peter 03-11-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Prima toestel voor een mooie prijs. Maakt scherpe foto's en is snel. Batterij gaat lang mee bij intensief gebruik. Ook de opslag is voldoende.
De telefoon is makkelijk in gebruik.

--------------------------------------------------------
Eerdere review 16-7-2019:

Zeer goede en snelle telefoon. Maakt mooie scherpe foto's en heeft een mooi design. Batterij gaat lang mee bij intensief gebruik.
Het scherm is groot en voorzien van een screenprotector. Met de 128gb opslagruimte kun je even vooruit. De telefoon is makkelijk te bedienen. Prima telefoon voor een hele mooie prijs

Pluspunten

• opslag
  • Camera
  • Snel

Minpunten

• Niet gevonden nog

Liesbeth 18-10-2019

Liesbeth

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Super gsm goede camera en barerij eecht een aanrader schermgrootte is oké ondersteund ook Quick charge is dus heel snel opgeladen en gaat vrij. Lang mee
Bekijk zeker de tips op je toestel

Pluspunten

• Camera

ton oudendijk 13-10-2019

blijft een heerlijk toestel

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Na een paar maanden in gebruik is het nog steeds een zeer prettig toestel om te gebruiken, de camera mogelijkheden blijven mij verbazen en de kwaliteit van de foto,s is werkelijk verbluffend . Kortom een geweldig toestel.

Pluspunten

• gebruik gemak
  • camera
  • service

Minpunten

• geen
  • geen

julia 04-10-2019

hele goede camera

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Tot nu toe ontzettend blij met de Huawei P30 lite. Ik gebruik zelf niet veel geheugen, dus het hoge aantal GB's is voor mij wat overbodig, maar het toestel werkt perfect, heeft een hele goede camera en de batterij houdt het lang vol. De energie bespaar modus werkt ook erg goed, voor noodgevallen heb je zelfs een super energy saver waarbij je enkel kunt bellen en smsen, als je op reis bent is dit erg handig.

Rosanna Bolte 03-10-2019

Prachtig Toestel. goede prijs / kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Heel blij met dit toestel, makkelijk in gebruik, maakt mooie foto's. goed geluid en beeld, maar wel heel gevoelig, maar daar wen je heel gauw aan. ik heb dit toestel al aan andere aanbevolen.

Pluspunten

• mooie foto's
  • goed beeld en geluik
  • laad heel snel op
  • fijn in gebruik
  • heeft veel opties

Minpunten

• is heel gevoelig met aanraking van de letters
  • kan geen minpunten opnoemen

Sharon 03-10-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Het is een super telefoon met erg goede camerakwaliteit. Hij is erg snel en heeft een fijn besturingssysteem.

Pluspunten

• frontcamera
  • perfecte camerakwaliteit
  • top vingerscan

Minpunten

• niet draadloos opladen
  • geen micro usb oplaad kaber maar usb-c kabel

Raymond Onderwater 30-09-2019

Verbaasd over de kwaliteit

Geschreven voor: Huawei P30 lite

als je altijd Apple en Samsung bent gewend dan verbaas ik mij opeens over deze telefoon. Was een beetje sceptisch, maar ben erg tevreden over deze telefoon.

Pluspunten

• Prima formaat
  • Snelheid is prima

Minpunten

• Tijdschriftontgrendeling vindt ik niet fijn

Irene 30-09-2019

Steengoede camera, levendig beeld

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Zó'n goede kwaliteit voor zó weinig geld. Megagoede camera en een fijn gebruiksvriendelijk toestel! Heel blij mee.

Nathan 30-09-2019

Huawei P30 lite

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Mooie telefoon met goede camera's. De batterij gaat helaas wel minder lang mee als dat ik had verwacht. Maar voor deze prijs raad ik de telefoon zeker aan.

Pluspunten

• Camera
  • Geheugen
  • Display

Minpunten

• Batterij

Dutch oak 24-09-2019

Huawei P30 lite

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Persoonlijk vind ik dit een erg fijn toestel.
Heb jarenlang toestellen van Samsung (galaxy S 3 tm 8) gehad.
Dit toestel doet daar niet van onder. Althans de opties die ik niet gebruik, mis ik niet...
Gebruiksvriendelijk toestel.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel
  • Groot scherm
  • Goede camera met best nog wel veel mogelijkheden.

Minpunten

• Accuduur

Markkie 23-09-2019

Nooit meer

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Telefoon loopt vast na maken van foto's of film. Apps lopen steeds vast. De telefoon maakt juist geen fotos precies op de momenten wanneer je wilt. Updates helpen niet. Vodafone winkel kan niet helpen. Voor mij nooit meer een huawei.
Ps de camera die zo goed moet zijn, maakt mindere foto's dan mijn S7 hiervoor.

Minpunten

• Loopt vast
  • Camera is slecht

kees 21-09-2019

mooi formaat duidelijk scherm en daarnaast prima leesbaar

Geschreven voor: Huawei P30 lite

prijs kwaliteit verhouding meer dan prima te noemen.
duidelijke en goede kwaliteit foto's.
opslagruimte ruim voldoende.
het bedienen van het menu van het toestel is ook erg duidelijk en niet moeilijk

Pluspunten

• opslag
  • foto/camera
  • gebruikker gemak

Minpunten

• geluidskwaliteid

Benskii 17-09-2019

goede accuduur, goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Ik had hiervoor de Huawei p10 lite en deze beviel al een stuk beter dan de samsungs, HTC's en blackberry die ik hiervoor heb gehad. Ik heb drie jaar met deze telefoon gedaan totdat ik besloot om een nieuwe te kopen omdat ik toe was aan wat nieuws. Ik hoefde er niet lang over na te denken om voor de nieuwste p30 lite versie te gaan. De telefoon was zo goed bevallen, en nu weer. Mooie camera's, heel fijn en soepel systeem, geweldige vingerprint aan de achterkant van de telefoon (waar je vinger zit als je je telefoon vasthoudt). 128gb geheugen kan je meer dan genoeg mee opslaan. Verder doe ik zo ongeveer anderhalf a twee dagen met een volle batterij terwijl ik veel spotify luister, gps aan heb of op youtube zit. Ik heb de peacock blue kleur gekozen, die is echt heel mooi en krijg er vaak complimenten over. Verder werkt de telefoon snel en fijn.

Minpunten:
- Als je foto's maakt met flitser komt er soms een aparte gloed op de foto.

Verder ben ik zeer tevreden over de telefoon, kan geen minpunten meer bedenken.

Pluspunten

• Snel, mooi
  • beste prijs/kwaliteitsverhouding
  • Genoeg geheugen
  • Goede batterij

Minpunten

• Soms aparte gloed op foto met flitser

Rosali Brandt 17-09-2019

huawie p30 lite

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Dit is mijn eerste telefoon die ik zelf heb uitgekozen. Ik heb mij goed laten adviseren door een medewerker van Huawei in de Mediamarkt te Heerlen. Ik was ten aller eerst heel erg gefascineerd van de accuduur en de snelheid waarmee de Huawei P30 Lite weer oplaadt. Daarnaast was ik positief verrast van de vele mogelijkheden die het toestel had met betrekking tot bijvoorbeeld de toegang tot de telefoon. De vingerprint werkt uitstekend en reageert al direct. De camera is superscherp. Vooraf heb ik de "concurrent" gehad. als ik de camera's vergelijk ben ik meer tevreden over de camera van mijn Huawei P30 Lite. Namelijk is deze scherper, lichter en reageert veel eenvoudiger wanneer ik een foto maak. Denk bijvoorbeeld aan scherp stellen wanneer ik alsnog teveel beweeg.
ik ben dus een erg tevreden klant!

Pluspunten

• vingerscanner
  • waterdicht
  • snelle reactie
  • grote opslag met mogelijkheid tot SD
  • goede camera

Minpunten

• draadloos opladen niet mogelijk?

Mir 17-09-2019

Huawei P30 Lite

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Ik heb de Huawei P30 Lite gekocht omdat hij als beste telefoon uit meerdere vergelijkingen kwam. Daarnaast heb ik hiervoor een Huawei P10 Lite gehad waar ik zeer tevreden over was. Toch heb ik de P30 Lite nog wel even vergeleken met bijvoorbeeld een "concurrent". Maar de P30 Lite bood alle specificaties die ik zocht voor een goede prijs. Een hele goede (video) camera die heel gemakkelijk te bedienen is en een hele goede selfie camera! Veel geheugen wat uit te breiden is. En daarnaast een mooi groot scherm.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goede camera's
  • Veel geheugen

Anoniem 17-09-2019

Review Huawei p30 lite

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Ik heb hiervoor vier jaar de Huawei p8 lite gehad. Ik ben daar altijd heel tevreden over geweest, dus ik heb weer voor een Huawei gekozen. Deze Huawei p30 lite heeft heel veel functies en mogelijkheden en en erg gebruiksvriendelijk. Ik was gewend aan het oudere systeem, maar heb van begin af aan goed met deze telefoon kunnen werken. De camera is een enorme toevoeging. De foto's zijn heel scherp. De camera heeft ook meerder functies, waardoor je erg professionele foto's kunt maken. De gezichtsherkenning en vingerscan zijn ook echt een toevoeging. Het enige nadeel is dat de gezichtsherkenning ook werkt met foto's, waardoor anderen dus met een foto van jou ook in je telefoon kunnen. De Huawei p30 lite beschikt over een grote opslagruimte, wat (zeker met school of werk) heel erg fijn is. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit product zeker aan zou bevelen.

Pluspunten

• Camera
  • Geheugen
  • Vingerscan

Minpunten

• Gezichtsherkenning (met foto)

Boha 16-09-2019

Prima telefoon voor een mooie prijs

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Camera is belangrijk voor me en dit toestel voldoet zeker aan mijn wensen. De gevoeligheid van de toetsen is niet altijd even fijn. Buiten dat nog super tevreden.

Pluspunten

• Camera
  • Kleuren
  • Prijs

Minpunten

• Vingerafdruk
  • Gevoeligheid scherm

Evy 16-09-2019

TOP telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 lite

Ik ben superblij met deze telefoon! Ik heb hiervoor altijd Samsung gehad en was een beetje bang om over te stappen, maar ik ben blij dat ik dit heb gedaan. Door de drie camera's die erop zitten kun je makkelijk in- en uitzoomen. De camerakwaliteit is veel beter dan mijn vorige telefoon (samsung s8). Verder is de telefoon snel en is hij gemakkelijk in gebruik. De telefoon is dun en vrij groot, maar net niet te groot. Het geluid van de telefoon is ook goed. De prijs is ook goed en al helemaal voor deze kwaliteit. Ik ben wel bang dat het scherm misschien eerder beschadigt daarom. Maar met een glasplaatje is dat opgelost.

Pluspunten

• grootte telefoon
  • camerakwaliteit
  • geluid
  • prijs
  • makkelijk in gebruik