Samsung Galaxy Xcover 2 GT-S7710 grijs - Reviews

4.1

6,7

Wil12345 19-10-2015 Product jaar of meer in bezit

6,2
Samsung x cover maakt 1 belofte waar, hij is zeer degelijk. Jammer van het geheugen dat zeer slecht is ingericht. Ondanks dat er zoveel mogelijk op het externe geheugen geschreven moet worden loopt het interne geheugen snel vol en kun je er bijna geen apps opzetten. Aleen whatsapp en zijn updates verbruiken al 800mb. Na 900 mb werkt hij niet meer. Drama. Als je alleen wilt bellen en whatsappen voldoet hij wel. Batteryduur is goed na twee jaar. Foto,s ook netjes maar niet teveel foto's dus. Dan loopt hij vast en moet je eerst wissen wat via gallerij niet gaat want er is dan te weinig geheugen. Ik heb het wel gehad met Samsung en android 4.1.2

Guus020030 05-07-2015 Product jaar of meer in bezit

6,8
Zeer ontevreden over deze telefoon. Geen geheugen meer na 2 apps die erop zijn gezet, gevolg is dat je de fotos niet meer kan bekijken. Wordt zeer sloom. is goed water dicht als de klepjes er nog op zitten. maar deze breken af na een paar weken. Accu is snel leeg bij gebruik van 3g. Dus ik zou iedereen aanraden deze niet te kopen

boerbende 20-02-2015 Product jaar of meer in bezit

drama toestel. Al veel mensen tegengehouden om deze te kopen. We gebruiken dit type met een aantal mensen op de zaak en allen zijn ontevreden Waterdichtheid is onzin. Zit een klepje op de stroomladeringang, maar deze is al vrij snel kapot. Scherm is ook kapot, geen idee waardoor, maar ik draag hem altijd in mijn achterzak. Groot drama is het geheugen. zit zo vol en dan krijg je een melding dat je op moet ruimen om je foto's te bekijken, maar ik kon niets opruimen want mijn foto's stonden extern. Het is Google zelf die alles op mijn telefoon pompt Navigatie is vervelend met de drukknoppen in plaats van touchknoppen

Mvandenhoek 08-10-2014 Product half jaar in bezit

Prima toestel voor een nette prijs duidelijk scherm om klanten producten te laten zien toestel kan tegen een stootje dat is wel erg prettig met het werk in onze werkplaats voor mijn bedrijfstak ideaal Handelsonderneming in tuin-en parkmachines

r89 25-08-2014 Product half jaar in bezit

6,6
Helaas geen goede ervaring met deze telefoon. Al vrij snel in het begin waarschuwing dat er onvoldoende geheugen is op de telefoon en dat terwijl ik alle foto's op een sd kaart plaats. Het was niet mogelijk om dan foto's in de gallerij te bekijken. Als je het beeldscherm aanraakt met natte vingers reageert hij slecht of gewoon niet. Het klepje (waar je hem oplaadt) om vuil en vocht buiten te houden wilde ook na een half jaar al niet meer dicht. Ik had voor deze telefoon gekozen omdat ik de eerste versie van de Xcover ook heb gehad en daar was ik wel redelijk over te spreken. Het zou fijn zijn als Samsung bij de volgende telefoon de software probeert net zo stevig te maken als de buitenkant.

leuk-werk.nl 07-05-2014 Product paar dagen in bezit

XCover 2 kado gekregen, had een Nokia 3720c. Ter vergelijk; van een Fiat Panda naar een Ferrari !
Top toestel met een lekker groot duidelijk scherm en toch water- en stofdicht. Maakt uitstekende foto's en video-opnames, echt haarscherp!
Ook lekker duidelijk internet (handig om klanten voorbeelden te tonen of even prijzen op te vragen).
Ideaal toestel voor mijn klusbedrijf!

robika 05-05-2014 Product half jaar in bezit

2,8
This phone is the worst one I have ever had. I do not recommend this to anyone. The cover flap for usb broke off very fast, bad design. Very limited memory space on the phone, only 1GB instead of the promised 4GB. Not very nice of Samsung.
Also very slow processor, my 4 years old HTC has more internal memory and much faster than this one. Very disappointed with this product.

Prinstruckshop 14-12-2013 Product paar weken in bezit

Prima toestel. Accu gaat met normaal gebruik ongeveer 3 dagen mee, ga je meer internetten ( 2 a 4 uur per/dag ) dan 2 dagen. Had hier voor een Iphone, maar de Samsung heeft een veel beter antenne voor ontvangst. ( telefoon en Wifi )
Display is gewoon goed afleesbaar. Bediening is gemakkelijk ook met handschoenen aan.
Alleen het toestel is iets groter dan een normaal 4" toestel, dat Ivm, bescherming er omheen.

kingshead35 12-11-2013 Product half jaar in bezit

Prima toestel degelijk al verschillende malen gevallen geen probleem.. Batterij gaat lang mee.Ideaal voor de bouw, Ben zelf stukadoor krijgt veel stof en kalk te verduren , even afwassen onder de kraan en als nieuw.

jarmosteenhuis 16-10-2013 Product jaar of meer in bezit

prachtig geluid! ziet er sterk en stoer uit. het scherm is kras vrij!!! ik heb hem nu al 2 jaar en hij doet het nog prima.
kopen zou ik zeggen

irinarobert 02-09-2013 Product paar dagen in bezit

3,2
Een paar dagen dit toestel in huis gehad, wat een afgang voor samsung!
Toestel klettert op een stenen vloer, en het glas is gelijk gebroken.
garantie, ja maar dan niet....

Dus als je denkt dat dit toestel tegen een stootje kan, vergeet het!