Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jeroencr 16-07-2020

Geweldig Apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

De samsung s20 ultra voldoet aan alles wat een telefoon moet voldoen. Telefoon reageerd snel en heeft absoluut geen moeite met apps. De edge functies zijn erg handig.

Anoniem 14-07-2020

Fantastisch toestel!

Gekozen voor de S20 Ultra en wat een geweldig apparaat is dat! Toestel ziet er niet alleen gelikt uit, het werkt bovenal naar tevredenheid. Uitermate snel, ruime opslag capaciteit, fantastische beeldweergave en de foto's zijn ongekend scherp, nog nooit eerder gezien bij een gsm...

Anoniem 30-04-2021

zo blij met de camera resultaten

gebruik de telefoon vooral voor de apps en camera maakt prachtige foto's en video
Veel keuze in 1 apparaat

Linda_T_uit_R 19-04-2021

Wat een briljant apparaat!

Ik heb de S20 Ultra nu 2 weken en elke dag kom ik wel weer een andere handige nieuwe functie tegen.
Ik ben dol op handige features en ik leef mij met deze telefoon helemaal uit. Ik ben een heel blij ei!!

Edwin52 14-04-2021

Top toestel

Een uitstekend toestel mooie foto's, snel en mooi display
Het enige wat een beetje tegenvalt is de batterij had ik meer van verwacht gaat bij normaal gebruik nog geen dag mee

Anoniem 12-04-2021

Uitstekende resultaten en wil meer uithalen.

Gebruiksvriendelijk, alle belangrijke app's al voorgeprogrammeerd, foto's en films opname zijn in verschillende mogelijkheden, geluidopname & afspelen zuivergoed dualsimcard mogelijk snel accuraat bediening van swipen, gemakkelijk te monteren in de Gimbal Stabilizer en te bedienen., Ik ben echt tevreden over deze telefoon toestel en is echt aan te raden aan vrienden en kennissen om het ook te kopen.

Anoniem 06-04-2021

Fantastische mobiel

Goede camera mooi beeld super geluid
Werkt lekker snel
Goede geheugen en kans op uitbreiding
Ligt hoor in de hand het is gewoon een fantastische mobiel

Carol65 16-03-2021

Super camera

Alleen al om de camera heb ik gekozen voor de S20 Ultra. Verder erg tevreden. Wel jammer dat je niet tegelijk kan opladen en muziek luisteren.
Maar wellicht bestaat er een koppelstekkertje zodat het wel tegelijk kan en anders is dit mijn tip en feedback

Riannevs2505 10-03-2021

Geweldige kwaliteit

De samsung galaxy s20 ultra. Bevalt mij heel goed. In het begin moest ik wel even wennen aan de grote en dat de volumeknop qan de andere kant was. Maar gelukkig ben ik daar nu aan gewend geraakt. De camera's vind ik een hele goede kwaliteit hebben en daar ben ik ook super blij mee. Voor die reden had ik deze telefoon ook aangeschaft. Het enige dingetje is dat die af en toe een beetje vastloopt. Misschien wil ik iets te snel, maar ik heb geen idee waarom die af en toe vastloopt. Verder is het een top mobiel en ik zal hem zeker aanraden aan vrienden en kennissen!!

Anoniem 04-03-2021

Het is een uitstekende telefoon snelheid, camera, geheugen uitbreidingssysteem en aangepast aan nieuwe technologie voor degenen onder ons die graag het beste van het beste.

Frank en Annemiek 28-02-2021

Krachtige machani

Van een 7 naar een 20. Omzetten gaat supersimpel. Fijn apparaat. Je kan er zelfs mee bellen. De avatar via AR app wordt als leuk gevonden door familie en vrienden. Speciaal gekozen voor de foto camera. Mijn vrouw heeft er intussen ook één !

JesseT 28-02-2021

Geweldig maar een paar flaws

Het is een geweldige telefoon, heb 'm nu ongeveer een maand en het werkt goed. De telefoon kan soms wel een beetje heet worden (niet heel storend), en de batterij gaat net niet een hele dag mee als je het constant gebruikt onder normale omstandigheden. Verder heb ik nog geen problemen ondekt. Ben dus zeer tevreden!

Anoniem 23-02-2021

Fijne telefoon

Ik ben zeer tevreden over de telefoon en zal deze zeker aanraden. De camera is perfect om mooie natuurfoto's te maken.

Dendan 21-02-2021

Ongelovelijke verbetering

De camera is erg goed, hij is scherp en kan ver inzoomen, maar als je te ver inzoomt dan is het moeilijk om je camera te focussen op een bepaald iets. De snelheid is geweldig. Mooie glazen achterkant en hij ligt goed in de hand. Als je van een s9 een upgrade wilt dan zou ik deze aanbevelen.

PeterR999999 16-02-2021

Heel fijne telefoon

De telefoon werkt snel en geeft een mooi beeld. Tevens super foto's en video's. Was blij met de Samsung S9 plus maar deze S20 ultra is een stuk beter.

PasGab 15-02-2021

Altijd mobiel en super shots!

Het is een super mooi toestel en prettig in gebruik. De camera maakt echt super scherpe foto's, je krijgt gewoon zin in het fotograferen. De batterij gaat vrij lang mee dus je bent altijd mobiel. Enig puntje want Samsung hopelijk zou kunnen veranderen dat zijn de vele updates die mij gevraagd worden uit te voeren.

Anneli 09-02-2021

Gave camera!

Ik ben het meest enthousiast over de camera van deze telefoon! Maakt super mooie en scherpe foto's. Verder een fijne telefoon in de omgang, al vind ik hem persoonlijk een tikje te groot om comfortabel vast te kunnen houden.

Roos88 31-01-2021

Hoge kwaliteit met luxe uitstraling

De kwaliteit en snelheid van het beeldscherm maken me vrolijk! Erg tevreden met de camera, maar daar had ik het toestel dan ook voor aangeschaft. Luxe toestel. Verbeterpunten? De super fast charging lader is niet te gebruiken (ook niet voor normaal laden) op de andere telefoons in mijn huishouden.t

Anoniem 31-01-2021

Geweldige telefoon

Super snel, snel opgeladen. Mooie camera waarmee is super ver kan inzoomen. Over het algemeen, de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad.

Jacky 1403 30-01-2021

Perfect

Dit is de beste Samsung die ik heb gehad
Makkelijk te bedienen en zeer snel en foto's maken als de beste camera's
Gewoon top.