Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G - Reviews

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gingersnaps 11-10-2020

veel te duur

Geschreven voor: Samsung SM-G988B

ik vind het een goedkope ali express telefoon.. dus wat qua prijs veeeeeeeeeeeel te duur is.. knaken ding liep geregeld vast in het begin en de camara is vrij goe dmaar met 100x zoom valt er geen ruk van te zien dus dat is ook bar slecht.. sinds kort,,..(Zonder de telefoon ooit te hebben laten vallen of wat dan ook) klinkt het alsof een rammelaar is want je hoort de onderdelen in het toestel rammelen wat naar mijn mening absoluut niet mag met zon duur toestel.. echt een toetsel van ali express is naar mijn idee nog beter. al met al ben ik zwaar teleur gesteld in dit asociaal dure knaken telefoon.. heb altijd samsung gehad in de galaxy reeks maar dit is de slechtste lijn ooit.

Eerdere review 14-6-20:
geen fijne telefoon.. en heeft zijn eigen wil.. wanneer je op een app klikt op hem te opnenen reageerd de telefoon alsof je naar beneden swiped om de takenbalk op te roepen en dat gebeurd regelmatig.. camera ok niet echt tevereden over. s7 edge en s9+ waren en zijn nog steeds top toestellen maar de s20 serie nog teveel troep en rotzooi en niet fijn werkend. als ik dit had geweten ha dik de s20 ultra never nooit aan geschaft

Pluspunten

• de galaxy buds II wat je er gratis bij kreeg
  • opslagruimte

Minpunten

• rammelkist
  • veel te duur
  • 100x zoom camera bar slecht
  • loopt geregeld vast zonder al te veel apps