Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Tootbatoot 12-03-2020

Innovatie gaat door!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Ik heb de samsung galaxy s20 plus in sky blue en het toestel ziet er goed uit. Strak design en geweldige resolutie. Helaas geen hartslagmeter meer, verder is alles prima.

Anoniem 12-03-2020

Net nieuw, maar heel blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Mooie telefoon, mijn oude gegevens erg makkelijk kunnen overzetten. Camera is super en de snelheid is top!

Boye 12-03-2020

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

In mijn werk als autofotograaf maak ik veelvuldig gebruik van een smartphone camera waarmee ik snel en goede resultaten weet te behalen, specifiek de Samsung S8. Nu de upgrade naar de Samsung S20+ en wat betreft foto kwaliteit is het verschil enorm kwa realistisch weergave. Voor de rest een goed groot scherm, fijne refreshrate en bekend android besturingssysteem.

Martin1958 03-06-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Voor mij een prima telefoon. Haarscherp beeld en maakt prima foto's. Hiervoor S10e gehad, maar dit is een duidelijke verbetering ook qua batterij en snelheid.

Anoniem 31-05-2021

Moeite met het herkennen van het gezicht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Een prachtig ontworpen apparaat, merkbare snelheid van uitvoering, er is een probleem dat de telefoon het gezicht niet herkent in licht verlichte kamers.

DutchKoelkast 29-05-2021

Perfecte Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Ik vind deze telefoon zo ontzettend fijn. Samsung heeft de kwaliteit echt heeeel erg verbeterd in de loop van jaren. zo soepel loopt het 120hz scherm, de ontzettend scherpe camera. Hiervoor had ik een Samsung Galaxy S8 en die vond ik toen al snel. Maar deze is dan nog sneller. Het formaat is me wel net ietsjes te groot. Ik kan met moeite de statusbalk naar beneden doen xD. Daarnaast is het wel jammer dat de S21 en S21+ geen edge heeft. dus ben ik voor de S20+ gegaan

Anoniem 27-05-2021

Beoordeling galaxy s20+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Ik heb nu al jaren een Samsung tel en ben hier zeer tevreden over.Vooral over deze hij maakt super scherpe foto's heeft voldoende ruimte.wat ik alleen jammer vind dat je in de s 21 geen extra geheugenkaart kan doen daarom viel mijn beslissing op deze supertelefoon.

Kirrie 27-05-2021

Goede telefoon mooie camera kwaliteiten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Deze telefoon bevalt mij goed. Mooi beeld kwaliteit gemakkelijk te gebruiken. Er zitten nog wel veel opties op waar ik geen gebruik van heb gemaakt.

FpdB 20-05-2021

Prima telefoon, met een isseu

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Prima telefoon. Alleen jammer dat ik android auto via deze telefoon niet kan gebruiken. Met mijn vorige telefoon was dit geen probleem, en ik gebruikte android auto dan ook met grote regelmaat. Een flinke teleurstelling dat ik het op deze telefoon, na de verschillende mogelijke oplossingen via internet uitgevoerd te hebben, met geen mogelijkheid voor elkaar krijg. Voor mij een groot gemis onderweg.

Michael3 17-05-2021

Meer dan perfect!!!

Al jaren trouw & MEER dan tevreden over Samsung

Heb er niet alleen m'n telefoons van maar ook meerderen tv's en een koelkast.

Er gaat voor mij niks boven samsung!!!

Anoniem 11-05-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Goede camera, goede batterij, laadt snel op, meer dan genoeg geheugen, telefoon is snel, geld helemaal waard!

Weinsoldner 07-05-2021

Had ik veel eerder moeten doen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Heb lang getwijfeld en uiteindelijk mijn A51 ingewisseld voor een S20+. Ik had dit veel eerder moeten doen! Een veel betere camera en veel meer gebruiksmogelijkheden. Wat een geweldige telefoon.

Ger 63 05-05-2021

Gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Prima telefoon . Mooi formaat. licht goed in de hand. Gemakkelijk in gebruik en een prima camera, een nadeel het glaasje bij de camera is erg kwetsbaar ondanks mijn Stevige case
toch vrij snel een gaatje in het glaasje.

Arnov26 29-04-2021

Zeer fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Zeer fijne telefoon zoals ik gewend ben van samsung.
Er is veel verbeterd aan de telefoon.
Vooral de camera is zeer goed.
Als hobby fotograaf met merk ik dat de camera van samsung bijna vergelijkbare instellen heeft en scherpe foto's maakt.
Tevens is het diplay van de telefoon uitstekend.
Voor mij is dit een heerlijk toegankelijk toestel voor een mooie prijs.

Dennis 1985 28-04-2021

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Over het algemeen een geweldig toestel. 2 minpunt len vind ik toch wel de levensduur v.d. batterij en ondervind momenteel problemen met het draadloos opladen.

Bennie69 26-04-2021

Droom die uitkomt.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Die bedieningsgemak wordt verder voorgezet. Het maken van foto´s is een blijde gebeurtenis, met een geweldig resultaat.

Harold89 26-04-2021

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Mega goede telefoon, mooi design, waanzinnig goede camera en het toestel werkt erg prettig en snel! 100% aanrader!

Anoniem 26-04-2021

Zeer fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

De batterij gaat de hele dag fijn, wat mijn S8 niet had! De camera is erg fijn, en is geschikt voor elk moment, en maakt erg goede, scherpe foto's. Scherm is erg fijn op 120hz! De vingerafdruksensor werkt goed en snel. Zeker een echte aanrader!

Anoniem 19-04-2021

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Na een nieuwe telefoon besteld te hebben van een ander merk, waar ik na 3 dagen met steeds opnieuw installeren, de Samsung aangeschaft en daar zeer tevreden over ben.

Linda321 19-04-2021

strak design en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Ik heb altijd een telefoon van Samsung. Nu heb ik de S20+ 5G en ik ben meer dan tevreden. Snel, batterij gaat lang mee en super strak design. Met mijn metallic blauwe achterkant een echte eyecatcher.