Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim) - Reviews

6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Anoniem 27-02-2021

Gebruiks vriendelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Doet wat in de advertentie staat.als een oudereman van 74 jaar er mee om kan gaan dan moet het iedereen toch lukken!

Eduard140273 27-02-2021

Mooi scherp beeld en prima camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik had een Samsung S8 en was ook een geweldig toestel. De A71 is wat groter en duidelijker beeld. Beide fantastische telefoons.

Ippel 27-02-2021

Heerlijk snel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Mijn vrouw heeft de A50 en mijn zoon de A51. Beide toestellen zijn ook super snel, mooie toestellen v.w.b. design en uitgerust met prima camera's.
Maar de A71 is weer een stapje verder, zeker gezien de snelle processor en een top kwaliteit van de div camera's. Echt een Top model voor een Lage prijs

Anoniem 27-02-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Hele fijne telefoon voor alles geschikt fotografie gaming noem t maar op deze telefoon heeft genoeg werkgeheugen en daarbij ook meer dan genoeg opslagcapaciteit met 128gb

Shagit 26-02-2021

Hele goede voorcamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik vind de voorcamera echt heel goed. Ook vind ik het fijn dat er zo veel opslag is en dat ik 2 sim kaarten kan gebruiken. Bovendien ben ik echt tevreden met het feit dat mijn telefoon heel snel werkt en een vingerafdruk- en gezichtsvergrendeling

Vasilis 26-02-2021

Mijn eerste Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Na heel wat merken versleten te hebben is dit mijn eerste Samsung, op aanraden van mijn dochter toch maar de knoop doorgehakt en ik moet eerlijk zeggen PERFECT mooi van uitvoering, snel, en de accu, dit heb ik nog nooit meegemaakt 3 dagen. Het originele hoesje past er prima bij je kunt je foto"s door het schermpje heen maken. In een woord geweldig.

KellyEng 26-02-2021

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben zo blij dat ik van IPhone naar Samsung ben overgestapt! Kwaliteit is super goed, batterij gaat 3 dagen mee. De foto en video kwaliteit is perfect! Scherm is ook fijn groot.

Anoniem 25-02-2021

Goed en fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Fijn en goed toestel, snel en veel apps tot beschikking, met de samsung cloud aanmelding, vooruit strevend.