Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim) - Reviews

6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Joke64vdWal 07-08-2020

Duidelijk en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

ik ben een echte Samsung gebruiker zowel telefoon als tv. Ik heb soms wel wat problemen met de vingerafdruk. 8 van de 10 keer goed maar dan herkent ie mijn vingerafdruk opeens niet. En de telefoon is niet vies en mijn vinger ook niet !

Wilmer 07-08-2020

Een super goede telefoon die het geld waard is!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

De A71 voldoet aan al mijn wensen. De camera is voor mij goed. Er zit heel veel geheugen op waardoor je veel kan downloaden. Alleen soms reageert de telefoon wat traag. Dan heb ik allang teruggrdrukt, maar blijft hij dan nog 3 sec. bij hetzelfde hangen. Alleen dit is niet heel vaak dus ook niet hinderlijk. Echt een top telefoon! Ik zou hem zeker aanraden!

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Colin0318 07-08-2020

Goede telefoon voor weinig geld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

het is een hele fijne telefoon, de camera is heel goed. Als ik bijvoorbeeld slechte verbinding heb kan het alsnog 1080p streamen op bijv. YouTube.
de opslagruimte is ook heel fijn omdat ik eerst maar 32gb had. Iemand die ik ken heeft de s9 en wij vinden allebei de a71 beter terwijl die een stuk goedkoper is. Wat ik ook fijn vind is dat de voorkant van de telefoon helemaal display is wat je bijvoorbeeld niet hebt bij de s7. Kort samengevat: een goede telefoon!

Demi1369 07-08-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

het is een erg fijne telefoon. Heeft goede camera's en ja ik zeg camera's in meervoud. Hij heeft namelijk 4 cameras en ze werken heel goed samen. De grote hoek lens is super fijn voor landschappen, kamers of voor fotos met veel mensen erop.

Verder werkt de telefoon snel en heeft hij een mooi beeldscherm. Ik vind hem netzo fijn als mijn oude galaxy s9+ die ik helaas kapot had laten vallen alleen is deze goedkoper.

Anoniem 06-08-2020

Best goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb deze telefoon nu een paar weken en hij bevalt me wel de lange batterij en de scherpe fotos wat ik soms niet zo leuk is dat hij naar samsung pass ga als ik naar homescreen wil

vanFlippenstein 06-08-2020

Een goede prijskwaliteit verhouding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Deze telefoon heeft een zeer goede camera en heeft een 64 megapixel hoofd camera en een ultrawide lens en een macro lens die goed werken
De telefoon heeft ook een 32 megapixel selfie camera die mooie selfies maakt
Het is jammer dat je met de 64 megapixel camera niet in of uit kunt zoomen.
De telefoon is van plastic maar met een hoesje merk ik hier niks van.
Het beeldscherm is helder en mooi.
De accu is groot genoeg voor mij met een dikke 4500 mAh.
De software ziet er mooi uit en heb ik nog nooit problemen mee gehad.
De chipset is goed en laat de telefoon snel werken.
Ik geef deze telefoon een 9/10.

Skylger 04-08-2020

Veel mobiel voor minder geld.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

Snelheid, rustig en groot beeldscherm meer dan voldoende, prima mobiel voor deze prijs. Bewust even afgestapt van de duurdere S modellen. Verschil is logischerwijs echter wel te merken in nagenoeg hele gebruik en afwerking.

Anoniem 04-08-2020

Geweldige camera's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

is een enorm fijn toestel. Je kan er heel mooie foto's mee maken .et 4 verschillende camera's.
Heeft een heel mooi beeldscherm. Fijne snelle processor. Is snel opgeladen.

Anoniem 04-08-2020

Werkt perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zilver / (dualsim)

toestel biedt voor de lage prijs uitstekende mogelijkheden die meer dan genoeg zijn voor de gemiddelde gebruiker