Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Michiel75 22-01-2021

Goede telefoon voor zijn prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Fijne telefoon met genoeg geheugen. Scherm is soms wat minder gevoelig voor aanraking zeker met screenprotector erop. Ook begint de telefoon soms te haperen als er tijdens het laden een langer video gesprek word gevoerd.

Roland72DEG 22-01-2021

meer van verwacht.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Voor de A71 had ik een A8 en dat was een prima telefoon . De A71 reageert echt slecht op de vingerscan tot ergernis toe en bij bv teletekst lezen en een pagina verder willen gaan , gaat de A71 te vaak 2 pagina's vooruit en vice versa. Bij WiFi ontvangst heb ik al meerdere malen de telefoon opnieuw moeten opstarten om weer verbinding te krijgen. Achteraf zou ik de A71 niet meer nemen.

Anoniem 22-01-2021

Geweldige telefoon met super camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Wederom heel blij met mijn nieuwe Samsung! Het was ook simpel om alle bestanden van mijn Samsung S9 over te zetten!

Anoniem 22-01-2021

Zeer goeie telefoon voor prijs kwaliteit verhoudi

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

De a71 bevalt mij in ten alle opzichten heel erg goed. Persoonlijk hadden er minder camera's mogen zijn. Scherm kwaliteit en grote/duidelijk heid is ook zeer goed. De prism blue kleur voor de telefoon is het mooist in mijn opzichten. Dus zeker een aanrader voor de prijs en zeker als je opzoek bent naar een goede kwaliteit telefoon

Jewel 21-01-2021

Geweldig toestel en geweldige prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Sowieso gaat mijn voorkeur uit naar Samsung producten. Ik ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Maar deze smartphone is wel de beste aankoop die ik ooit gedaan heb. Omdat Samsung altijd een alternatieve lijn heeft op het gebied van smartphones heb ik deze keer ook gekozen voor een toestel uit de A serie. Deze ter vervanging van mijn Galaxy J7. Ik ben er van overtuigd dat ik met deze ook 5 jaar ga doen. Super camera, super snel, voldoende geheugen en lekker groot. Ik ben er blij mee!

JH70 21-01-2021

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Als vertrouwd samsung koper van mobile, TV, blu-ray speler etc en dus al jaren in het bezit van een Samsung mobile telefoon en steeds de opvolgende series uitgekomen op de A71. Prachtig toestel, mooie vormgeving, geweldig beeld en zoals gewoonlijk een geweldig samsung systeem waar alles perfect op draait. Echt waar voor je geld en deze doet niets onder dan de S serie.

Honestly 21-01-2021

Overall great but forget about the fingerprint

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

I've had the phone for just over a week, definitely not enough time to fully review my experience but up until now I can say I really enjoy it. My only issue at the moment is the fingerprint scanner. It mostly doesn't work and the only reason it works 1 time out of 10 is because I looked up tricks to overcome this. Apparently applying some light moisture on your finger/thumb does the trick but this isn't convenient. But other than that, its great for now.

San0037 21-01-2021

Heerlijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Na heel veel treuzelen de overstap gemaakt naar de Samsun Galaxy A71.
Waarom heb ik dit niet eerder gedaan? Heel blij met deze telefoon.