Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Ymke 12-07-2020

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik gebruik de A71 nu een maand en hij bevalt prima! De batterij gaat lang mee en het scherm is dan hoge kwaliteit, perfect voor het kijken van series. Ik zou al niet meer anders willen. Ook de camera zijn van goede kwaliteit en maken prachtige fotos.

Anoniem 11-07-2020

fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb deze telefoon vorige maand gekocht. ben er erg blij mee! goede camera. groot scherm en super snel!
echt en goede kwaliteit prijs verhouding

Sophie2005 10-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb hem een paar maand terug besteld en binnengekregen, ik was al helemaal blij met de kleur van mijn telefoon en al helemaal door de werking

Emmanuel K 09-07-2020

Mooie toestl, maar met veel min puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ontgrendelen, vinger afdruk werk 9 van de 10 keer niet.
Dode picksel erg vervelend.
Scherm krast erg snel.
Druppel water op het scherm en de telefoon doet heel vreemd.
Camera kwaliteit erg slecht. Bij het inzoemen wordt alles erg vaag.

Anoniem 08-07-2020

Goede accuduur, en werk geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Werkt goed, is makkelijk, goeie accuduur. Een aanrader voor iedereen voor deze prijs. Geen seconde spijt van de aanschaf.

Brittaa 08-07-2020

Snelle telefoon met lange batterijduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben heel erg blij met mijn aankoop van de Galaxy A71! Hij is een stuk groter dan mijn vorige (Galaxy S8) en werkt een stuk sneller. Ook de camera's mag ik niet vergeten. Deze is super scherp! Was heel lang aan het twijfelen om van de S serie naar de A serie over te gaan, maar dat had ik veel eerder moeten doen! Het enige minpuntje dat ik op zou kunnen noemen, is dat de camera (als het wat donkerder is) in de food stand niet zo scherp is. Maar als dat alles is, ben ik zeer tevreden!

Anoniem 08-07-2020

Super telefoon voor de prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung Galaxy A71 is een flagship telefoon voor een budget prijs. En dat is voor mij perfect. Ben er heel blij mee en de batterij is na een dag nog op 53% dat is ongekend

Lizanne94 08-07-2020

Mooie, strakke en snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Inmiddels een maand geleden mijn oude telefoon ingewisseld voor deze. Het was even wennen van de a5 2017 naar deze a71. Hij is een heel stuk groter, maar dat wende gelukkig al snel. Ligt fijn in de hand en reageert ook feilloos. De vingerscan is nog niet optimaal, het registreren is wat lastig en zelfs als je je vinger geregistreerd hebt herkent hij nog niet altijd mijn vinger. De face scan heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Het beeld is van goede kwaliteit en het formaat is heerlijk om Netflix of YouTube op te kijken. Ook spellen draaien soepel en snel.
Ik heb de blauwe variant en was heel benieuwd hoe hij in het echt zou zijn. Maar ik kan je zeggen dat hij nog mooier is dan op alle afbeeldingen.

Kortom super telefoon en ben heel blij met de overstap.

JasonBrandon 07-07-2020

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb toestel de A71 nog niet super lang maar het is een super toestel. Ik ben het meest tevreden met de camera en de snelheid van het toestel!!

Roy O 06-07-2020

Super fijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart / (dualsim)

Lekker goedkoop, maar voelt alsof ik een telefoon heb van duurdere klasse. Mobiel gaat hele dagen mee qua batterij duur. Fijne extra functies toegevoegd bij deze mobiel.