Samsung SM-A515F

Bekijk 5 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-A515F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

j************@g******** 28-07-2022

Verschrikkelijke telefoon. Ontzettend langzaam en loopt snel vast ik heb hem nu een half jaar. De processor houdt er gewoon snel mee op waardoor hij langzaam wordt en vaak vastloopt. Het bereik van de telefoon is de eerste drie maanden goed en daarna gaat het bergaf. Ik kan niet eens meer bellen in mijn eigen huis omdat hij geen bereik heeft. Iedere keer dat de telefoon wordt opgestart dan gaat hij uit. Daarna automatisch uit en start dan automatisch na 4 a 5 minuten weer op.

Petra D 19-04-2021

Telefoon heeft goede reviews, valt tegen

Gekozen vanwege de goede reviews. Maar dit valt tegen. Toestel is traag. Doet geen dag met de accu. (En ik doe geen spelletjes of wat ook)
Het lukt niet om contacten te voorzien van een ringtone.

Pluspunten

• mooie camera, goede foto's
  • lekker formaat

Minpunten

• Geen ringtone voor contacten
  • Accu is vrij snel leeg

Robbert Peter 02-01-2021

prima telefoon voor de prijs

Geschreven voor: Samsung SM-A515F

mooie telefoon, lekker snel de accu gaat bijna 2 dagen mee. Android is vertrouwd en bediening gaat goed. vingerafdruk weer beter dan A7 2018.

Pluspunten

• lange accuduur
  • groot duidelijk scherm

Esther 03-11-2020

Ik ben overgestapt van iphone naar samsung en op aanraden van mijn dochter deze gekocht. Ik vond het ontzettend wennen vooral door de grote waardoor hij anders in de hand ligt.
Ik heb hem sinds 24 oktober. Na een paar dagen viel hij zomaar uit en startte opnieuw op. Dat gebeurde 2 dagen op rij een aantal keer. Mijn sim verplaatst naar het andere vakje van de dual sim. Het leek goed te gaan, 2 dagen niks aan de hand. En ineens gister viel hij helemaal uit. Aangezet en even later tijdens film kijken startte hij ineens wéér zomaar opnieuw op! Gelukkig bij mobiel.nl een 30 dagen omruilgarantie dus ik stuur hem terug maar ik baal hier ontzettend van!!!

Minpunten

• Valt uit
  • Start zomaar opnieuw op

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

Marthe 18-07-2020

Duidelijk scherm

Omdat ik tot voor kort tevreden was over mijn eerste Smartphone, de Samsung Galaxy S4 GT19506 koos ik de voor de Samsung Galaxy A51. Dat toestel levert voor die prijs een goede kwaliteit en voldoende GB voor mijn gebruik. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing werd bijgeleverd. Tot nu toe voldoet dit product aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• gewicht
  • geluidskwaliteit media/videos

Rob 28-04-2020

Perfecte aantrekkelijk geprijsde smartphone

Zoals gewend van Samsung een compleet uitgeruste smartphone. Mijn keus is altijd voor Samsung omdat ik gewoon een goede betaalbare smartphone wil gebruiken met voldoende opslagcapaciteit voor mijn foto's en Spotify. De Samsung A51 nu 2 weken in gebruik en ik herken niet de minpunten van andere gebruikers. Alles zonder probleem alles geïnstalleerd via Smartswitch, fantastische beeldkwaliteit en een sterke batterij. Kortom, wederom een aanrader van Samsung

Pluspunten

• 4 Camera's, waaronder Macro
  • Grote opslagcap. 128GB
  • Sterke batterij
  • Mooie platte vormgeving
  • Helder groot beeldscherm

Minpunten

• snoer oplader aan de korte kant

Anne-Marie 24-04-2020

Overgegaan op Samsung, eerder Huawei gehad. Toestel mooi design, niets mis mee verder. Maar dan komt het... Bluetooth werkt echt niet! Steeds opnieuw koppelen met smartwatch en parrot. Alles geprobeerd, resetten, terug naar fabrieksinstellingen, etc Niets hielp. Blijken veel meer mensen dit probleem te hebben!!! Weer terug gebracht naar winkel en voor ong dezelfde prijs een Huawei Nova5t aangeschaft. De bleutooth werkt nu al langer dan de Samsung (paar uur in bezit)

• Goede fotocamera

Minpunten

• BLEUTOOTH

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.