Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Jasper R 05-03-2021

Mooie telefoon met een geweldige uitstraling.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Mooi helder beeld, en de camera is ook goed.
Makkelijk in gebruik en een goede levensduur van de batterij.

Hiervoor een Samsung note 9 gehad, en daarvoor een Samsung Galaxy s7 edge maar die toestellen zijn niet te vergelijken met de A serie.

Vind persoonlijk de samsung A71 beter dan de S7 edge, kwa snelheid en gebruik, maar vergeleken met de Note 9 mis is toch wel een aantal kleine dingen.

Pluspunten:
- mooi groot formaat
- lange batterij duur
- mooi helder scherm
- goede camera
- reactie van het scherm bij aanraken goed.

Minpunten:
- vingersensor reageerd niet altijd
- bij starten van de gebruikelijke apps is hij soms wat traag
- het volume en de kwaliteit van het geluid zijn wat minder

Kwaliteit en prijs geef ik een 8,5 als cijfer

Kortom een prima toestel.

Erik888 04-03-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Een erg mooi toestel met goed beeld, volledig scherm en erg mooie foto's door de verschillende lenzen. De camer achter steekt wel iets uit dus voor dit toestel wel meteen een hoesje voor gekocht via Samsung. Net groot genoeg om fijn in de hand te hebben. De batterij is erg goed en razendsnel opgeladen via de snellader. Heb wel de indruk dat de batterij nu iets minder is dan de eerste weken maar dat vind ik nog te snel om te oordelen. Dik tevreden over het toestel, de camera, geheugen en prijsverhouding.

Mari68 04-03-2021

Groot en overzichtelijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Groot display, makkelijk in gebruik.
Gegevens overzetten van oude toestel werd heel goed aangegeven, stap voor stap, zodat zelfs IK dat goed heb kunnen doen!

T Classen 04-03-2021

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben echt super tevreden. Dit toestel is echt top, heeft alles wat je nodig hebt. Werkt snel en naar behoren. Alles heerlijk duidelijk en makkelijk te bedienen. En ook de prijs is top voor dit toestel. Meest tevreden tot op heden!!!

I2345 04-03-2021

Ern unique gelegenheid

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Mijn eerste keuze was S 20. Bij nadere beschouwing en het vergelijken blijkt dat zo wel S20 als A71 beide voldoen aan mijn verwachtingen. Ruime opslag ruimte voor mijn foto's en documenten. Ook zijn de kwaliteit van de foto's en geluid geweldig. Het verschil was alken in aanschaf prijs in mijn voordeel natuurlijk.

Elke1984 04-03-2021

Mooi scherp beeld en top accu!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

De telefoon doet wat hij moet doen. Maakt scherpe foto's.
Blijft niet hangen.
Wat ik het fijnste vind is dat de accu echt lang mee gaat!

Romyg 03-03-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Het is voor de prijs de beste telefoon die ik had kunnen kopen. De telefoon is onwijs snel en ligt lekker in de hand omdat hij niet zwaar is. De telefoon heeft een mooi groot scherm waarmee je heerlijk films kan kijken en spellen kan doen. De cameras maken ook brilliante foto's. Een betere telefoon kan je niet halen voor deze prijs.

Hyke 03-03-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Camera is heel scherp maar tegelijkertijd vaak onscherp. Mooie display, mooi uiterlijl, goede prijs kwaliteits verhouding