Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim)

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Finkie 23-07-2022

Tegenvaller

Was een prima telefoon, maar na nog geen 2 jaar niet meer op te laden. Geen aanrader dus.

Minpunten

• laadt niet meer op

SMJS 13-04-2021

Prima telefoon, als je niks met WIFI of VPNs will doen

De telefoon zelf is prima, het werkt, het is snel en het draait op Android 10.
Leuk en aardig maar daarnaast wil je bijvoorbeeld een app downloaden, of even iets opzoeken. En dan ga je er al erg snel erachter komen waarom deze telefoon niet al te duur is.

Om het snel samen te vatten, Ik zou deze telefoon niet meer kopen. Ik zou dit echt niet zeggen als het gewoon een beetje traag was met verbinden. Het werkt simpelweg niet. Ik moet altijd mobiele data gebruiken en een VPN gebruiken zorgt ervoor dat je al helemaal niks meer kan. En om het nog even erger te maken, de telefoon wordt gloeiend heet wanneer het mobiele data gebruikt.

Ik heb deze telefoon nog maar een paar maanden maar ik ben nu al aan het kijken of ik het kan vervangen.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel
  • Veel geheugen

Minpunten

• Kan niet verbinden met het internet
  • 0 development support
  • Erg slechte koeling

Schuurmans 23-09-2020

Goede prijs kwaliteit

Goede telefoon voor zijn geld. Groot scherm 128gb geheugen en flinke accu capaciteit. Goede camera s.
Veel mogelijkheden. Een aanrader!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Flink geheugen
  • Grote accucapaciteit
  • Snel besturingssysteem
  • Goede prijs /kwaliteit

bram 24-05-2020

Top telefoon tussen middenklassers

Zeer fijne samsung die weinig onderdoet tov zijn grotere broers. Uitsteken prestaties en erg mooi scherm. Camera voldoet uitstekend en games spelen soepel af op deze telefoon. Met deze telefoon besef je snel dat je geen 800 euro of meer hoeft uit te geven voor een top telefoon met mooi scherm..

Pluspunten

• AMoled scherm
  • lange accuduur