Motorola Moto G8 Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto G8 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

j*********@h********** 25-09-2022

Redelijk toestel

Geschreven voor: Motorola Moto G8 Plus

Niet geheel tevreden over het toestel. nl Systeemtijd loopt regelmatig achter en het toestel blokkeert soms en reageert niet meer op geen enkele toets.

Wel goede camera en geluid.
Accuduur voldoende bij normaal gebruik.

Pluspunten

• accuduur
  • prima camera
  • goede kwaliteit geluid

Minpunten

• systeemtijd loopt niet altijd goed
  • toestel blokkeert soms geheel.

Jaap 01-12-2020

Motorola review

Geschreven voor: Motorola Moto G8 Plus

Over algemeen goed.Geluid vooral sterk en helder.Alleen ben niet helemaal tevreden over update beleid.Denk ook wel eens over een Samsung m21.of een Motorola power ( grote accu)

Pluspunten

• Geluid
  • Redelijke accu.

Minpunten

• Update beleid

Jaap 13-08-2020

Smartphone

Geschreven voor: Motorola Moto G8 Plus

Ben wel tevreden over deze telefoon.Geluid is zeer goed.Duidelijk en indien nodig lekker hard.Camera voor Mij ruim voldoende.Snelheid ook.En scherm kwaliteit ook voldoende.Accu ongeveer anderhalve dag mee.Aeen heel erg laks is het update beleid.Heb nog steeds Android 9.Dus denk erover volgende keer een ander merk te kopen zoals bijvoorbeeld Samsung.

Jaap 10-08-2020

Smartphone