Samsung Galaxy S II Plus blauw

Sony Xperia M5 4G zwart / 16 GB

Sony Xperia M5 4G wit / 16 GB

5 inch scherm
Sony Xperia M5 4G wit / 16 GB

196004 Ron 11-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik heb de Samsung Galaxy S2 nu ruim 3 jaar in gebruik zonder mij ook maar 1x in de steek te laten. Alleen afgelopen jaar de accu vervangen. Ik heb het toestel altijd in mijn achterbroekzak en ik ben er niet zuinig op. Ga erop zitten en hem het toestel een tiental keren laten vallen (met beschermhoes) zonder dat het toestel sporen van beschadigingen/werking heeft overgehouden. Super degelijk dus!!
Foto's maken wordt nu iets minder en het feit dat in een keer een overstap moet maken naar 4G zijn voor mij de enige redenen om in de toekomst een ander toestel te kopen. Top toestel!!

268718 13-03-2014 Product half jaar in bezit

Ik heb deze telefoon nu zo ongeveer een half jaar en ik vind het een zeer fijne telefoon.
Hij werkt goed ik ben vooral blij met het geluid want dat is super goed, ook ligt hij fijn in de hand.
Het besturings systeem android is ook zeer fijn. Mijn moeder heeft dezelfde telefoon en we hebben hem ook op dezelfde dag gekocht, maar zij heeft wel al de nieuwe systeemupdate gehad maar ik nog steeds niet en dat is inmiddels al 3 maanden geleden, dat is mijn enige nadeel. Voor de rest is een prima telefoon.

blacksabbath 15-12-2013 Product half jaar in bezit

Heb het toestel nu een half jaar in bezit, en ben er zeer tevreden over. Had hiervoor een Samsung Galaxy S plus. Nou dat toestel kon ik wel vermoorden. Om de haverklap ging het toestel uit en startte opnieuw. Daar heeft dit toestel totaal geen last van. Hij doet wat hij moet doen. bellen, appen en internetten. Een goed en duidelijk leesbaar scherm. De batterijduur zou twee dagen moeten zijn, maar bij dagelijks gebruik. Moet ik het toestel voor het slapen gaan, aan de lader doen. Voor de prijs krijg je een goed toestel.

willemalexandernassau 16-10-2013 Product half jaar in bezit

Superblij met mn s2+
Echt een aanrader, het enige nadeel dat ik kan vinden is dat die er niet zijn,
Ik ben echt gek op telefoons, hiervoor elk halfjaar een nieuwe, deze een halfjaar maar kan hem niet meer missen. Nade update nagenoeg gelijk aan s3 dus vervanging onnodig.
Supersnel, goed beeld leuke interface. Echt een prachtexemplaar.
+Pluspunten:
Snel
Mooi design
Pixels niet te zien, na lange tijd ook geen " dode pixels "
Goede camera
-Minpunten
Nagenoeg alleen het achterklepje die is erg dun en fragiel

menneeuu 24-09-2013 Product maand in bezit

3,6
Na één week de telefoon gebruikt te hebben valt hij meerdere keren per dag uit. of ik moet de pincode weer opnieuw invoeren of er is een zwart scherm. Dan moet de batterij er opnieuw in, vervolgens werkt hij weer een tijdje.
Na veel te vee geregel met Tele2, kreeg ik uiteindelijk (na 3 weken) een nieuwe Samsung Galaxy S2 Plus. Deze vertoont echter dezelfde defecten. Voor mij geen S2 Plus meer!!!

vasseur 30-08-2013 Product half jaar in bezit

7,4
Ik heb het toestel nu al een tijdje in mijn bezit. Maar de batterij daar ben ik niet tevreden over,moet ik elke dag laden. Zou dus deze aankoop niet herhalen.

ditisderks 13-08-2013 Product paar weken in bezit

Superfijn telefoontje! Ligt lekker in de hand, niet te groot, niet te klein, reageert razendsnel op aanrakingen. Enige minpuntje is het overgebleven geheugen naast alle voorafgeïnstalleerde crap (dat je er niet af kan gooien). Had eerst HTC Wildfire S en dan is dit een grote vooruitgang!

Davy73 05-07-2013 Product maand in bezit

Prima toestel, lekker snel en mooi toestel om te zien.
1 groot minpunt wat mij betreft.
Volgens de specificaties zou dit toestel 8 gig intern geheugen moeten hebben. Maar als je via je task manager kijk heb je maar 4 gig.
Vraag gesteld aan samsung nederland hoe dit komt, dit was hun antwoord:

U toestel (leeg/kaal toestel) heeft 8Gb interne geheugen. Omdat de software Android en applicaties erop geïnstalleerd zijn houdt u een beschikbare geheugen van 4 GB over.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.

Beetje jammer dat dit niet van tevoren gemeld word. Zeker omdat ik tomtom Europa wil installeren.
Dit programma kan alleen op het intern geheugen van de telefoon, maar neemt 4 gig in beslag. Dit gaat dus niet lukken.

Vandaar mijn 5 voor de mogelijkheden.

MisterDNA 04-06-2013 Product paar weken in bezit

9,4
het is een super toestel heb hem vergeleken met de s3 van me vriend en het verschil zit hem vooral in de scherm resolutie. met internet paginas laden is die net een vingerknip later dan de s3. maar voor de prijs van deze s2 plus en de prijs van de s3 vind ik de s3 ten opzichte van de s2 plus weinig verschillen dus is de s3 eigenlik net iets te duur. want voor minder heb je deze s2 plus die in bijna alle opzichten niet veel verscheelt van de s3.

heb hem een weekje ingebruik en ben niet gouw onder de indruk van een telefoon maar deze is gewoon super!

dalek69 28-05-2013 Product paar dagen in bezit

Deze smartphone verving mijn traag geworden en steeds rebootende samsung galaxy s+.

De nieuwe galaxy s2+ is erg snel en er zitten wat geavanceerde functies is, zoals smart stay, waarbij het scherm aan blijft als je er naar blijft kijken of als je een contactpersoon in beeld hebt en toestel naar je oor brengt, gaat hij autom. bellen. deze functies moet je zelf wel aanzetten in de instellingen.
Ik ben (na een paar dagen in bezit) erg te spreken over dit toestel, over de mogelijkheden, de startschermen, het beeldscherm is erg mooi en helder.
Het toestel reageert erg vlot, ook met veel apps geinstalleerd. Wat dat betreft is er ook een nadeel aan dit toestel: in tegenstelling tot de s2, die 16gb interne opslag had, heeft de s2+ slechts 8gb intern, waarvan er uit de doos eigenlijk maar ca 4gb beschikbaar is voor eigen apps. Voor mij is dit
wel genoeg, zeker omdat ik er een microSD geheugenkaart (max 32gb) in heb zitten voor foto, video en muziek e.d.
Echter, je kunt bij dit toestel de apps NIET op de sdkaart installeren. Ook niet met apps zoals Android adssistent of AppMgr (pro) III. Maar er kunnen gelukkig toch met het interne geheugen
wel best veel apps op hoor! Zeker als je de media op de sdkaart zet. Je kunt het toestel instellen zodat de camera-foto's ed automatisch op de sdkaart komen ipv interne opslag. Alleen als je veel verschillende grote games wilt installeren , kan de opslag ene probleem zijn en kun je beter voor een ander toestel kiezen. (Ikzelf speel nauwelijks games op mijn smart, voor mij geen issue).

Over de camera ben ik heel tevreden: 8 megapixel. Met name is de aanwezige LED-flitser een pluspunt ten opzichte van mijn vorige smart, die er geen had.
De flitser is ook als zaklamp te gebruiken, met een ingebouwde widget die op een homescreen kan worden geplaatst en die simpelweg met een klikje de lamp aan of weer uitzet. de lamp is zeer fel.

Fijn van samsung vind ik dat er maar liefst 7 homescreen-vlakken zijn waar je zelf snelkoppelingen naar apps en widgets kunt plaatsen.
Als je de koptelefoon aansluit om muziek mee te luisteren, krijg je zelfs vanzelf een 8e 'homescreen-symbool'(een headphone) waar als je daar op klikt nog extra snelkoppelingen op staan die handig zijn tijdens het afspelen van muziek.
standaard staat er ook een muziekspeler widget op een homescreen. hier zie je meteen welk nummer speelt. ook in pauzestand. vandaar kun je ook andere nummers selecteren en de afspeellijst/mappenlijst raadplegen en kiezen.

Deze telefoon komt uit de doos met android jelly bean 4.1.2. (Niet de allerlaatste jelly bean versie maar wel een heel recente).

Qua specificaties lijkt de s2+ heel erg op de galaxy s2. Zelfde of vergelijkbare dualcore 1,2 ghz cpu, zelfde grootte, batterij, scherm, resolutie.

Daardoor passen de screenprotectors en hoesjes voor de s2 ook op dit toestel. Goede verkrijgbaarheid dus.
Qua software is de s2+ wat geavanceerder dan de s2. (kan zo een twee drie geen punten noemen).

De telefoon speelt ook vlot youtube videos af (getest via wifi-n). ook zit er een goede multimediaplayer in.

de ingebouwde Email-app is heel veelzijdig en je kunt meerdere accounts en accounttypen instellen, zoals hotmail/live/outlook (Ms) maar ook pop en imap

accounts van internetproviders incl ziggo. Voor provider-email, wel even de account handmatig instellen qua servers en poorten. bij webmail-accounts van

microsoft hoef je alleen de email/gebruikersnaam/pasword in te geven.

daarnaast heeft deze samsung phone allerlei hulpmiddelen: gps, kompas (via losse app), nfc, s-beam, bluetooth 3.0, rear- en frontcamera, acties via een

beweging. Handig vind ik de optie (even aanzetten) om in bv email met 2x tappen op de bovenzijde, je ineens naar boven in de lijst schiet.
Ook handig is bij starten, dat je tips krijgt in beeld over het gebruik van systeem-apps en instellingen. die meldingen kun je met een vinkje de

volgende keer achterwege laten.

Nog een minpuntje, de batterij is met intensief gebruik vrij snel (8-10uur) leeg . (maar dat geldt voor heel veel smarts).

Een heel verhaal. Maar Ik ben reuze blij met deze telefoon. en hij is betaalbaar voor wat je ervoor terugkrijgt.

Aanrader.

FemkeMH 17-05-2013 Product maand in bezit

7,6
NADEEL: Er kan maar een beperkt geheugen op!! Ik heb dus een toestel MET SD kaart en het is dus NIET mogelijk om je SD kaart te gebruiken. Althans, ik wilde veel applicaties op mijn telefoon zetten, maar applicaties kunnen dus niet op je SD kaart staan, waardoor voor mij de Samsung Galaxy S2 plus een grote beperking heeft. Slechte zaak!! Er kunnen alleen andere bestanden zoals foto's en video's op staan, maar die bestanden zijn bij mij lang niet zo groot als applicaties. Overigens voor de applicaties die ik nu op mijn telefoon heb kan ik ook geen updates doen, omdat dat nog meer geheugen kost, dus moet ik eerst weer een selectie gaan maken tussen welke applicaties ik wil houden en welke ik moet verwijderen.
Heb Samsung ervoor gecontact en zij bevestigen dat het niet kan. Heel storend dat ze dit in zo'n nieuwe versie van de Galaxy niet hebben aangepast, en of niet toestaan.

brokki04 13-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb de telefoon nu bijna een maand geleden gekocht via iBOOD.com en ben met de dag meer tevreden.
Het beeldscherm is van zeer goed kwaliteit en de kleuren komen goed tot hun recht. Ook in de zon had ik niet veel probleem met het lezen van het berichten of websites. Het is uiteraard niet het beste scherm van deze tijd maar daar betaal je dan ook niet voor. Ik denk dat het voor een telefoon in deze prijs categorie een van de beste beeldschermen is.

Voor de rest is het gebruikersgemak uitermate eenvoudig. Moet ik er wel bij zeggen dat ik al Android gewend was en ik ben daar zeer tevreden mee en zeker ook omdat het op Android 4.1 draait. De mogelijkheden zijn enorm en eerlijk gezegd gebruik ik lang niet alles wat het te bieden heeft. Er is een overvloed aan beschikbare apps en ook de telefoon zelf heeft een aantal (zeer) leuke gadgets en widgets. De telefoon is echt smart zeg maar en "denkt" met je mee. De NFC optie heb ik eerlijk gezegd nog niet hoeven/kunnen gebruiken maar is wel handig dat het er op zit aangezien steeds meer gericht is op die technologie.

De camera is ook van goede kwaliteit. Het is geen DSLR camera maar voor de spontane foto (waar ik hem voor gebruik) is het zeker voldoende en van goede kwaliteit. Zelfs de front camera heeft met zijn 2MP potentie al heb ik die nog niet gebruikt met bv videobellen.

Enig min-puntje is dan toch wel de accu die met "zuinig" gebruik 1-1.5 dag mee gaat maar als we eerlijk zijn is dat met elke telefoon zo.

Al met al is het gewoon echt een hele degelijke telefoon die er goed uitziet en ik ben blij dat ik hem heb gekocht. Echt een aanrader!

wimbou 13-05-2013 Product maand in bezit

Goeie telefoon, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Is snel en degelijk. De NFC chip heb ik nog niet kunnen testen, alle andere zaken werken zoals het hoort. Het enige wat misschien ontbreekt bij het pakket is een micro sd kaart, daar de 8 gb vrij snel vol zullen geraken met foto's en muziek. De Android versie 4.1.2 werkt heel vlot en snel in vergelijking met de Android versie 4.0.4 op de "gewone" samsung Galaxy S2. De batterij loopt ook minder snel leeg dan een "gewone" smasung galaxy S2 met android 4.1.2. Prima aankoop en aanbieding

HanZGrietje 12-05-2013 Product paar weken in bezit

Waar zal ik beginnen om Samsung de welbekende veer ergens te plaatsen.
Als je het toestel voor het eerst oppakt voel je degelijkheid stevigheid en vooral robuust, niet een toestel waar je bang ben om hem te behandelen.
Vormgeving 1 woord geweldig.
Bediening 1 woord super
Accu ligt aan je gebruik van 1 tot een dag of 3
Apps in overvloed en dan heb ik het alleen over nuttige apps geen spelletjes of sociale media, maar tools om je android te onderhouden en te "onderzoeken" verbeteren en te tweaken.
Energiebesparende apps scheelt ook als je die gebruik en dan op welk toestel dan ook.
Tot op heden absoluut geen spijt er van kwaliteit prijsverhouding jammer kan ik geen ster geven maar een 10.
Camerabeelden zijn echt van superkwaliteit ook de camera aan de voorzijde doet gewoon zijn werk en goed tis geen 8 mb maar evenwel scherp van beeld.
Eigenlijk vind ik het een foto/filmcamera met een belfunctie.
Dus kort een super toestel voor een super prijs.

Hoose 12-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb de Samsung Galaxy S2 Plus nu enkele weken in bezit en sindsdien onwijs van genoten. De telefoon zelf is niet te groot en past met gemak in mijn broekzak. Door de mooie afwerking van de randen zit er een lichte weerspiegeling op het materiaal, wat mooi om te zien is........................
De telefoon zelf.
Aan de achterkant zit onderaan een kleine verdikking van het toestel, waardoor die wat makkelijker vast te houden is. Hierin zit ook de speaker voor het gebruik van een gesprek op luidspreker, of om muziek op af te spelen. Dit laatste gebruik ik zelf niet, want de geluidskwaliteit is niet echt optimaal; daarbij vind ik oordoppen ook wat socialer voor mensen om mij heen. Oordoppen (of koptelefoon) zijn aan te sluiten met een 3.5mm jack aan de bovenzijde van de telefoon. Dit werkt ideaal als je de telefoon in je broekzak hebt zitten. Ook zit er zowel aan de achterkant, als aan de voorkant een camera, waarover later meer. Het klepje voor de accu, sim kaart en eventueel microSD kaart is wel wat iel en oogt makkelijk breekbaar. Gelukkig heb ik die alleen nog maar open gehad bij de installatie van de telefoon ................................
De knoppen.
De volumetoetsen aan de linkerkant van de telefoon werken prettig en kunnen zonder moeite worden ingedrukt. Dit geldt ook voor de aan/uit-knop aan de rechterzijde. De drie knoppen aan de voorzijde, waarvan de middelste een echte 'knop' is en de andere twee knoppen, die verwerkt in het glas zijn werken ook zonder problemen. De menuknop werkt met een hele lichte ‘klik’, wat verder niet storend is .....................
Het scherm.
Het scherm is erg duidelijk en helder te zien. Door de automatische schermhelderheid van Android past het zich automatisch aan, zodat het altijd leesbaar is, ook in de volle zon. Het werken met een touchscreen is nieuw voor mij, maar het werkt erg fijn met deze telefoon. Het werkt erg precies en er kan ook helder in en uitgezoomd worden. Ook het werken met 2 vingers gaat erg goed ...........................................
De camera.
De kwaliteit van de foto’s van de camera aan de achterzijde verbaasde mij positief. Het zijn onwijs goede, heldere foto’s, waarbij de flitser goed zijn werk doet als het nodig is. De camera aan de voorkant (voor videobellen) is van iets mindere kwaliteit, maar levert alsnog heldere beelden. De ‘sluitertijd’ na het indrukken van de knop en het maken van de foto is erg kort .......................................................
Onder de motorkap.
Het interne werk van de telefoon is ook zeer goed; zowel de snelheid van de processor als de accuduur zijn uitstekend. Zonder mobiel internet, maar wel met wi-fi bijna de hele dag aan haal ik met gemak 2 dagen. Het opladen van de accu duurt ongeveer 2 a 2,5 uur. Ook is de 4gb interne geheugen meer dan voldoende. Mocht dit niet zo zijn dan is dit nog uit te breiden met een microSD kaart. Ook werkt de GPS snel en accuraat. Het GPS-signaal is meestal binnen 15 seconden opgepikt .............................................................................................
Het besturingsysteem.
Het besturingsyteem (Android 4.1.2 Jelly Bean) is zeer gebruiksvriendelijk en zit logisch in elkaar. Op de telefoon zit een goede agenda, e-mail (zowel gmail, als andere e-mailaccounts) en contactenlijst. Deze zijn ook met elkaar te koppelen zodat e-mailadressen te koppelen zijn aan telefoonnummers. Bij het eerste gebruik van de telefoon komen er ook ‘pop-ups ‘ in het scherm, die uitleg geven over bepaalde functies en hoe deze te gebruiken zijn ...............................
Apps.
Met het gebruik van Google Play Store zijn er oneindig veel apps te downloaden, waarbij ik zelf nog geen problemen ben tegengekomen met comptabiliteit. Een minpuntje is wel dat er enkele apps zijn voorgeinstalleerd op de telefoon, die ook niet te verwijderen zijn ..........
Conclusie.
Al met al is dit een zeer fijn telefoon om mee te werken. Het is niet het paradepaartje van Samsung op het moment meer, maar in deze prijscategorie is dat ook niet verwachten. Alles werkt goed, en is gemakkelijk te bedienen.

Henneke1947 11-05-2013 Product kwartaal in bezit

Van mijn oude mobieltje naar een smart Phone is wel even wennen als senior gebruiker.
Zocht naar een toestel dat mooie foto's kan maken en dat kan de Samsung Galaxy S2 plus zeker.
De basis functies heb had ik snel door en gaat mij beter af dan ik verwachte.
Hij is zo dun dat het toestel makkelijk in mijn tas past en heb dan ook altijd mijn camera bij de hand.
Het enige dat ik mis is een opening voor een koortje dat ik om mijn pols kan doen ben altijd bang dat ik het toestel laat vallen omdat het zo dun en vrij glad is. Waarvoor ik het toestel heb gekocht ben ik zeer tevreden.

Treeclimber 11-05-2013 Product paar weken in bezit

De Samsung Galaxy S2 plus is een ongelooflijk veelzijdige en krachtige smartphone. Dankzij het grote touchscreen en de intuïtieve vormgeving navigeer je gemakkelijk en vlot tussen de verschillende applicaties. Het interne geheugen van 8GB is prima voor een normaal gebruik van applicaties. Het relatief beperkte interne geheugen vormt echter geen struikelblok aangezien dit eenvoudig uit te breiden is met een miniSDcard (tot max. 64GB). De internetverbinding is verbazend snel (HSDPA+), de camera- (8MP) en videokwaliteit is verbluffend (HD). De perfecte smartphone voor de veeleisende gebruiker maar die daar liever geen 700-800 euro voor neertelt. Niet twijfelen, gewoon kopen!

marcelz123 10-05-2013 Product maand in bezit

Dit is een echt super toestel voor een betaalbare prijs. (super deal Ibood)
Belangrijk vond ik voor de Keuze de volgende factoren.

- Goede camera voor Video/foto's 8Mpixel fotos en video in full HD(Kwaliteit behoorlijk goed)
- Formaat 4,3 inch (S3 en S4 zijn te groot vind ik)
- Adriod 4.1.2 (ipv adroid 2.3)
- support tot 64Gb SD
- redelijke batterij duur tot 2 dagen bij normaal gebruik

VickyW 10-05-2013 Product maand in bezit

Zéér tevreden over deze telefoon. Aangeschaft via een aanbieding op basis van de vele positieve reviews en ik kan de reviews enkel bevestigen.
De telefoon is iets groter, ik weet niet of hij in iedere broekzak past, maar als vrouw is dit geen enkel probleem; In ruil daarvoor heb je een prachtig scherm met een uitstekende resolutie.

Geluidskwaliteit.
Zuiver en helder geluid. Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor bellen en niet voor het afspelen van muziek of video, maar ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit.

Mogelijkheden
Dit is mijn eerste smartphone, dus ik viel achterover van de mogelijkheden.
Voor mij is mijn telefoon ook mijn agenda en notitieboek, dus deze functies worden dat ook uitvoerig gebruikt. Agenda's synchroniseren is heel gemakkelijk en erg overzichtelijk.
Apps zoeken en installeren spreekt voor zich en waarschijnlijk heb ik nog een aantal mogelijkheden te ontdekken.
Ook leuk zijn de bewegingen: zoals het automatisch bellen naar een contact wanneer je je telefoon naar je oor brengt of het afleggen van een gesprek wanneer je de telefoon omgekeerd op tafel legt.

Gebruiksgemak
Zeer gebruiksvriendelijk, tot hiertoe heb ik nog geen enkele handleiding moeten opzoeken om iets te doen met de telefoon. Het configureren van e-mail accounts is vanzelfsprekend en de wizard die in het begin loopt helpt je met je telefoon naar jouw wens in te stellen.
Ook handig zijn de tips die je krijg bij bepaalde functies, waardoor je snel inzicht krijgt in de werking.

Vormgeving
De telefoon is van een iets groter formaat, maar dat was voor mij geen enkel probleem. In ruil krijg je een prachtig en duidelijk scherm waar ik erg tevreden mee ben. Voor de afmetingen is het een erg lichte telefoon, iets waar ik verbaasd over was in het begin (ik dacht dat de batterij er nog niet in zat, maar nee de telefoon is gewoon zo licht). Erg aangenaam om mee te nemen en even in je jaszak te stoppen.
Past net in mijn hand (en ik heb geen grote handen) en laat zich gemakkelijk bedienen.

Degelijkheid
Stevige en degelijke telefoon.
Momenteel gebruik ik deze telefoon al meer dan 1 maand zonder hoesje en hij ziet er nog prachtig uit.

Erwin 09-05-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze telefoon een paar dagen in bezit en is na het bezit hebben van de HTC Desire een hele winst. De telefoon is lekker licht. Wel is het weer ff wennen waar alle functies zitten. Wat ik wel jammer vind is dat de telefoon een eigen driver nodig heeft om aangesloten te zijn aan een usb poort. Nadeel is dus dat ik op mijn werk geen bestanden op en af kan zetten.
Het klepje van de batterij voelt erg eng aan. Ik ben echt bang dat deze snel stuk gaat. Mij benieuwen of dat dan ook zo is. Er staat wel "blauw", maar eigenlijk is het grijsblauw, wat echt chique over komt.
Ik ben nog niet op een feest geweest dus kan ik nog niet echt oordelen over de batterijduur. Voorlopig is deze positief.