Samsung Galaxy S9 64 GB / paars - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / paars op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

S7 edge was shit, dit is top ! 30-09-2020

S9, van alle markten thuis en zeer gebruikersvriendelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De S9 is een heel fijn toestel om te hebben. Groot intern geheugen, veel opslagcapaciteit en ontzettend gebruikersvriendelijke software. Nuttige functies, die op alle fronten: Van camera, video & bewerking, geluid, maar gebruik van (kantoor) apps, en de privacy beveiliging; allemaal zeer goed werken. Verder is de ergonomie, toestel is niet overdreven groot, lekker makkelijk tastbaar. Dit toestel is een echte "life saver", iets waaraan je kunt zeggen. In 2020 was je mobiele telefoon een extra stel hersenen. Dit toestel doet dit allemaal.

Pluspunten

• Uitstekende privacy beveiligingsmogelijkheden
  • Zeer snel verwerking van app's
  • Camera, video, geluid; levert meteen topprestaties
  • Ergonomisch; makkelijk in de hand, robuust.

Minpunten

• Batterij is middelmatig

Anoniem 27-10-2020

Geweldige smartphone.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Prachtige telefoon. Mooie rondingen aan de randen. Lekker snel en overzichtelijk.
Weer een forse verbetering t.o.z. van mijn vorige telefoon (S7).
Daarnaast een prima camera.
Maak er mooie foto's mee.

Lltk 25-10-2020

Fan van Samsung!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Voorheen s8 na 3 jaar intensief gebruik kapot gegaan toen hij viel. Overgestapt naar de s9. Super fijn en makkelijk qua overzetten van oude telefoon naar nieuw. Niks op aan te merken.

Moerman 16-10-2020

Edge

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Ik heb juist een s9 genomen omdat ik dat edge erg makkelijk vond en dat is h't ok maar had nie verwacht dat ik het zo veel ging gebruiken

misterhansb 15-10-2020

Geweldig

Had altijd Samsung ben 1x overgestapt op huawei
Eens maar nooit meer Samsung is gewoon één top telefoon

Anoniem 08-10-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Dit toestel maakt super scherpe foto's heeft een mooi design en laad snel op en nooit problemen mee gehad

Jsdeoude 06-10-2020

A reliable state of the art phone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

I have been carrying this Samsung with me for almost 2 years now. It has been a device I use for work and for my personal matters. It has always worked glitch free and works still like it when I got it fresh out the box. From all the generation of different phones and brands I have owned this is the only phone for which I would recommend buying a second hand. It is so reliable it can easily be given a second life. I am certain it will last.

Anoniem 27-09-2020

Een mooi telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Zeer goed en snelle telefoon, foto's maken is geweldig. Heel erg scherp, en makkelijke bediening. Bevalt mij prima !!

RosaJ 23-09-2020

Super !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Ik ben erg blij met de Samsung Galaxy S9. Echt de beste telefoon die ik ooit heb gehad. Heel degelijk toestel. Hij ligt lekker in de hand doordat hij zwaarder is dan een regulier toestel.

Benjamin85 21-09-2020

Hetzelfde maar dan beter..

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Ben van de S8 naar de s9 overgestapt en bevalt prima.
Alles als vanouds op de bekende plek/manier maar dan allemaal net ff beter.

Anoniem 20-09-2020

Beste telefoon die ik ooit heb gehad

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Ik vind het een hele goede telefoon. Ik heb altijd Apple gehad en ik heb laatst een Samsung s9 gekocht en hij heeft veel meer functies dan Apple. Ook denkt hij aan je gezondheid want je kunt je hartslag meten, hij let op je slaapritme en hij helpt je zoeken naar een beter slaapritme

Sannie62 19-09-2020

Heerlijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Ben zeer tevreden met deze telefoon. Voor mij makkelijk te bedienen, mooie foto's dus zeer tevreden ..

Mamita 18-09-2020

goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Ik ben meer dan zeer tevreden met mijn Samsung s9 alleen na een tijdje baterij snel leeg jammer genoeg

Anoniem 17-09-2020

Prima toestel en doet alles wat je nog hebt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars

Een telefoon is een gebruiks voorwerp en dan kan deze kapot gaan maar als je dan heel eenvoudig je toestel op kan laten halen, deze kan laten repareren en je kan alles volgen en je krijgt het toestel dan na 3 dagen terug MET OOK NOG EEN NIEUW OPLAADSNOERTJE
dan is het helemaal super. De volgende is weer een Samsung zeker weten.