Oppo A9 2020 128 GB / space purple - Reviews

128 GB opslag
Besturingssysteem
ColorOS
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Oppo A9 2020 128 GB / space purple op Kieskeurig.nl.

Y. Brink 24-11-2019

Fijn in gebruik iets te groot

Geschreven voor: Oppo A9 2020 128 GB / Marine Green

Wijst zichzelf, plezierig in gebruik. Snel, flinke accuduur, goede foto's en niet teveel opdringerige standaardapps.

Y. Brink 25-11-2019

Ik wil nog even toevoegen: De apps die je gebruikt, sluiten niet vanzelf, blijven zonder dat je het echt ziet open staan, slurpen de accu dus leeg. Sluit de apps, door naar boven te swipen!

Jeroen 17-11-2019

Geweldig

Geschreven voor: Oppo A9 2020 128 GB / Marine Green

Dit toestel is erg fijn. Hij is snel genoeg en de camera is geweldig. De accu is heel erg goed. Ik Heb nog geen min punt kunnen ontdekken. Misschien voor sommige mensen iets te groot.

Pluspunten

• Goede camera
  • Erg goede accu

Minpunten

Aklex 14-03-2020

wat veel voor weinig aanrader

Geschreven voor: Oppo A9 2020 128 GB / Marine Green

Toch maar na ook het lezen van de goede recensies gekozen voor de voor mij tot dan onbekende oppo. Maar wat een toestel vol verrassingen. Een groot scherm, een uitstekende batterij. Mooie foto's een groot gebruiksgemak. hij word ook nog eens geleverd met al een bescherm laag op het scherm, en een siliconen hoesje. Ik zou zeggen niet twijfelen maar gewoon aanschaffen

Pluspunten

• uitstekende batterij groot scherm
  • goed geluid

Minpunten

• wat zwaarder dan een gemiddelde telefoon