OPPO A9 2020 128 GB / space purple / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de OPPO A9 2020 128 GB / space purple / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rita 18-02-2021

Slechte service

Mijn data bundel is op 1 nacht leeggetrokken en nog even 100,00 euro extra erover heen. OPPO heeft iets met een update gedaan maar kan niet uitleggen wat het geweest is. OPPO verwijst mij door naar mijn provider. De enige die dit kan.oplossen is OPPO maar die geven niet thuis.
Ook ik heb mij laten overhalen bij de media markt. Nu heb ik snel weer mijn oude vertrouwde Samsung, waar ik nooit meer van zal afwijken.
OPPO geeft mijn een heel naar gevoel dus NOOIT MEER OPPO

Minpunten

• Update

Anneke 29-10-2020

Mooie telefoon

Ik kende dit merk niet, maar ik las de recensies en heb het gewaagd.
Geen spijt ervan, hij is wel groot en zwaarder met een hoesje.
Een aanrader om dit toestel aan te schaffen.

Jan 26-07-2020

Helaas heb ik me om laten praten bij media markt.
Was op zoek naar een Motorola (inmiddels al 4 gehad e zeer tevreden over) tien een jongen van oppo zei dat dit een veel beter toestel was.
Daarna een "neutraal"iemand erbij gehaald van MediaMarkt zelf en die zei ook dat dit een super goed toestel is.
Nou ik heb er spijt van als haren op mijn hoofd.
Met de Motorola die ik hiervoor had kon ik veel meer mee en ook de batterij van de Motorola gaat langer mee dus ik snap niet waarom deze telefoon zoveel positieve reviews krijgt.
Heb er zoveel spijt van.
Internet is zeer langzaam echt erg, jammer

Pluspunten

Minpunten

• Alleen maar

Aklex 14-03-2020

wat veel voor weinig aanrader

Toch maar na ook het lezen van de goede recensies gekozen voor de voor mij tot dan onbekende oppo. Maar wat een toestel vol verrassingen. Een groot scherm, een uitstekende batterij. Mooie foto's een groot gebruiksgemak. hij word ook nog eens geleverd met al een bescherm laag op het scherm, en een siliconen hoesje. Ik zou zeggen niet twijfelen maar gewoon aanschaffen

Pluspunten

• uitstekende batterij groot scherm
  • goed geluid

Minpunten

• wat zwaarder dan een gemiddelde telefoon

Y. Brink 24-11-2019

Fijn in gebruik iets te groot

Wijst zichzelf, plezierig in gebruik. Snel, flinke accuduur, goede foto's en niet teveel opdringerige standaardapps.

Y. Brink 25-11-2019

Ik wil nog even toevoegen: De apps die je gebruikt, sluiten niet vanzelf, blijven zonder dat je het echt ziet open staan, slurpen de accu dus leeg. Sluit de apps, door naar boven te swipen!

Jeroen 17-11-2019

Geweldig

Dit toestel is erg fijn. Hij is snel genoeg en de camera is geweldig. De accu is heel erg goed. Ik Heb nog geen min punt kunnen ontdekken. Misschien voor sommige mensen iets te groot.

Pluspunten

• Goede camera
  • Erg goede accu