Oppo A9 2020 128 GB / Marine Green - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
ColorOS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Oppo A9 2020 128 GB / Marine Green op Kieskeurig.nl.

Aklex 14-03-2020

wat veel voor weinig aanrader

Geschreven voor: Oppo A9 2020 128 GB / Marine Green

Toch maar na ook het lezen van de goede recensies gekozen voor de voor mij tot dan onbekende oppo. Maar wat een toestel vol verrassingen. Een groot scherm, een uitstekende batterij. Mooie foto's een groot gebruiksgemak. hij word ook nog eens geleverd met al een bescherm laag op het scherm, en een siliconen hoesje. Ik zou zeggen niet twijfelen maar gewoon aanschaffen

Pluspunten

• uitstekende batterij groot scherm
  • goed geluid

Minpunten

• wat zwaarder dan een gemiddelde telefoon

Y. Brink 24-11-2019

Fijn in gebruik iets te groot

Geschreven voor: Oppo A9 2020 128 GB / Marine Green

Wijst zichzelf, plezierig in gebruik. Snel, flinke accuduur, goede foto's en niet teveel opdringerige standaardapps.

Y. Brink 25-11-2019

Ik wil nog even toevoegen: De apps die je gebruikt, sluiten niet vanzelf, blijven zonder dat je het echt ziet open staan, slurpen de accu dus leeg. Sluit de apps, door naar boven te swipen!

Jeroen 17-11-2019

Geweldig

Geschreven voor: Oppo A9 2020 128 GB / Marine Green

Dit toestel is erg fijn. Hij is snel genoeg en de camera is geweldig. De accu is heel erg goed. Ik Heb nog geen min punt kunnen ontdekken. Misschien voor sommige mensen iets te groot.

Pluspunten

• Goede camera
  • Erg goede accu

Jan 26-07-2020

Niet best

Geschreven voor: Oppo A9 2020 128 GB / Marine Green

Helaas heb ik me om laten praten bij media markt.
Was op zoek naar een Motorola (inmiddels al 4 gehad e zeer tevreden over) tien een jongen van oppo zei dat dit een veel beter toestel was.
Daarna een "neutraal"iemand erbij gehaald van MediaMarkt zelf en die zei ook dat dit een super goed toestel is.
Nou ik heb er spijt van als haren op mijn hoofd.
Met de Motorola die ik hiervoor had kon ik veel meer mee en ook de batterij van de Motorola gaat langer mee dus ik snap niet waarom deze telefoon zoveel positieve reviews krijgt.
Heb er zoveel spijt van.
Internet is zeer langzaam echt erg, jammer

Pluspunten

Minpunten

• Alleen maar