Samsung Galaxy A30s 64 GB / prism crush green / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A30s 64 GB / prism crush green / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Lidy 09-06-2020

Prima toestel!

Prima toestel, lange accuduur, heel blij met de grote opslagcapaciteit! Heel tevreden mee! Raad hem aan

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Eigenlijk niet tot nu toe

Robur 23-05-2020

Samsung A30s valt tegen

We hadden het van te voren kunnen weten. De accu is binnen no-time leeg en dient meerdere keren per week te worden opgeladen in tegenstelling tot mijn vorige Motorola. De Samsung is ook niet gebruiksvriendelijk en meer voor de techneuten. Als leek zoek je je rot en moet je diverse keren dingen opzoeken of aan anderen vragen hoe of wat. Voor mij is deze aankoop een grote teleurstelling...….

Anita van Lelieveld van den Assem 19-05-2020

Groot scherm, goed hanteerbaar bij reumahanden, betaalbaar

deze telefoon past bij de reden waarvoor ik hem wil gebruiken. ik heb reuma en kan deze telefoon goed in mijn hand houden. verder ook leuk dat ik er nog prima mooie foto's mee kan maken.

Pluspunten

• prijs
  • hanteerbaar
  • helderheid
  • kan mijn eigen simkaart gebruiken

Minpunten

• voor mij geen minpunten

Klaasje 10-04-2020

Verbindingen werken niet goed , batterijduur slecht.

Op zich een mooi toestel, maar er gaat iets grondig mis in de verbindingen. De simkaarten schakelen niet automatisch over naar mobiele gegevens en moet je dus telkens uit-en aanzetten en dan werkt het weer even. Dat was ook met het tweede toestel dat ik onder garantie kreeg zo. Ook moet je heel erg je best doen met de instellingen om de batterij het 1 dag uit te laten houden.

Pluspunten

• Mooi toestel
  • Camera's

Minpunten

• Verbindingen
  • Batterijduur

Lidy 20-02-2020

Mooi rustig scherm

Prima mobiel. Simpel in gebruik. Ik heb deze gekocht voor de 64 GB opslag en het ruime werkgeheugen. Zo kan ik weer geruime tijd genieten van mijn 3e samsung.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel
  • Makkelijk opladen
  • Simpel gegevens overzetten van oud naar nieuw

Minpunten

• Eigenlijk niet tot nu toe