Samsung Galaxy A50 128 GB / rood / (dualsim)

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A50 128 GB / rood / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

H***************@g******** 10-08-2021

Prima werkende smartphone.

Geschreven voor: Samsung SM-A505F

Geweldig toestel, zeer makkelijk in gebruik en erg mooie foto's. In een woord prima de lux.

Pluspunten

• Helder
  • Mooie foto's

Minpunten

• Zou het niet weten
  • N.V.T.

Jan 02-03-2020

Leuk voor het geld, niet geweldig en zeer kwestbaar

Geschreven voor: Samsung SM-A505F

Ik koos de A50 voor zijn goed prijs kwaliteit verhouding. sommige dingen vallen mee, andere erg tegen. Om te beginnen, na een kleine val meteen een barst over het hele scherm. Dat is me met m'n oude Huawei nooit gebeurd. Het barst van de bloatware en je wordt gek van al die Bixby apps die zichzelf steeds weer inschakelen. meevaller is de accuduur bij matig gebruik en de snelheid en soeplesse waarmee het apparaat werkt. de vinger sensor werkt meestal bij de wijsvinger en vrijwel nooit met de duim. De camera lijkt eerst best goed tot je op je foto gaat inzoomen en dan zie je dat de A50 de foto's verminkt om ze scherper te laten lijken: tegenvaller.

Pluspunten

• veel voor weinig
  • accu best redelijk
  • snelheid en soeplesse

Minpunten

• zeer kwetsbaar scherm
  • fotos vallen toch wel tegen
  • veel bloatware: bixby rommel gaat er niet af
  • geluidskwaliteit soms matig

A 11-12-2019

Niet zo tevreden

Geschreven voor: Samsung SM-A505F

Opzich een degelijke telefoon met goede camera. Ik heb alleen het idee dat ze alle nieuwe snufjes in een niet werkend toestel hebben gedaan. Ik had hiervoor die s7 edge en vond die beter werken. Ook mis ik het menuutje aan de zijkant, jammer.

Pluspunten

• Goede camera
  • Goedkoop
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Touchscreen niet altijd even gevoelig
  • Pakt SD-kaart niet
  • Frontcamera bij sociale media extreem zoomed in
  • Geen 'menuutje aan de zijkant'
  • Vingerafdrukscanner duurt wat langer

gravinnetje 06-12-2019

groot scherm, prettig in gebruik

ik heb deze telefoon gekozen omdat deze volledig aansloot bij mijn wensen en mijn gebruik. Ik speel geen games dus de accu is sterk genoeg. Fijne grote opslag van 128 GB. Maakt super mooie foto's van zeer scherpe kwaliteit. Deze telefoon is een hele goede keuze ten opzichte van de duurdere S serie. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• grootte
  • camera
  • handig en makkelijk in gebruik
  • prijs

Minpunten

• geen

L. Brooshooft 26-11-2019

Perfect en mooi toestel

Geschreven voor: Samsung SM-A505F

Mooi, groot scherm, dual sim, ruim voldoende intern geheugen 128 GB. Zeer redelijk van prijs (Onder de 300 euro)
Toestel is wel erg glad dus advies koop er een hoes om. Blijft ook het toestel mooi

Ad 01-11-2019

Fijne handzame telefoon.

Geschreven voor: Samsung SM-A505F

Na de S6 dan nu een A50 waar ik zeer tevreden mee ben. Hij is gemakkelijk in het gebruik en heeft een goed camerasysteem met een wide-angle-lens extra. De foto's zijn mooi alleen in het donker is er wat veel ruis. De geluidskwaliteit is niet super maar dat is voor mij niet zo'n probleem. De S6 was prima maar deze is dat wat mij betreft ook. Een fijn toestel.

Pluspunten

• Camera-systeem.

Minpunten

• Geluid.

Emma 25-10-2019

Scherp scherm en mooie kleur

Mooie telefoon met een groot en scherp scherm, camera werkt uitstekend ook als het vrij donker is. De blauwe kleur is heel erg mooi en het scherm is erg gevoelig. De accuduur, is lang voor een smartphone, maar had van mij nog wel iets langer mogen zijn. Hij doet het ongeveer 1,5 dag zonder opladen, het opladen gaat overigens wel erg snel. Binnen 1,5-2 uur is de telefoon weer helemaal vol.

Pluspunten

• Snel opladen
  • Mooie kleur

Minpunten

• Vingerafdruk werkt niet altijd goed

André van der Vliet 05-07-2019

Duidelijke smartphone

Geschreven voor: Samsung SM-A505F

Ik vind de Samsung Galaxy a50 smartphone makkelijk in het gebruik en hij maakt super mooie foto's met zijn 3 camera's. En natuurlijk heeft hij een heel groot geheugen.

Pluspunten

• Goede foto's
  • Groot geheugen

Ton 25-05-2019

Groot scherm veel geheugen

Geschreven voor: Samsung SM-A505F

De snelheid en duel sim. Daarbij t Grote scherm en helderheid. Ook het geheugen van 128 GB is gewoonweg groot

EB 15-05-2019

Helder scherm, I-Phone Killer

Geschreven voor: Samsung SM-A505F

Heerlijke telefoon, ik snap niet waarom je een IPhone 6 of 7 zou kopen als je deze prachtige telefoon kunt krijgen voor hetzelfde geld. Top scherm, groot scherm, fijne bediening, 128 geheugen. Geen spijt van!

Pluspunten

• Schermgroote
  • Helderheid
  • Gezichtsherkenning
  • Accuduur
  • Geheugen

Minpunten

• Glasbreuk

Tycho 16-03-2019

Prachtig toestel, groot scherm en accu, goeie camera's

Geschreven voor: Samsung SM-A505F

Ik heb deze telefoon pas een weekje en ik ben er super tevreden mee. Voor deze prijs kan ik geen enkel nadeel verzinnen. Camera's zijn goed en de Ultra Wide camera is super handig. Daarnaast doet de frontcamera het ook zeker niet slecht. De accu is perfect, ik zit veel op mijn telefoon maar kom makkelijk een dag door. Als je niet zo actief bent op je telefoon zou je er zelfs 2 dagen mee kunnen doen. Het heeft ook een prachtig groot scherm, handig om filmpjes te kijken of te gamen. De vingerafdrukscanner in het scherm doet het ook prima, zelfs als je vingers een beetje nat zijn. Ik raad je deze telefoon zeker aan!

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • Grote accu
  • Goeie camera's