Huawei P30 Pro 256 GB / aurora

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2158 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 Pro 256 GB / aurora op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

a*******@x******** 06-11-2021

Hele goede aanrader deze mobiel P30 PRO

Ondanks dat er geen google apps meer op mogen is de app store van huawei prima omdaar je apps
te halen werken perfect de p30 pro is een perfect aperaat laat amerika de rambam krijgen ik leef in holland en daar werkt het prima als ik het geld had kocht ik de nieuwste van huawei maar dat gaat niet meer lukken ik hoop dat mijn P30 pro nog even meegaat ja en wat ze in amerika van huawei vinden
daar heb ik niks mee te maken hij werk goed en snel heel veel mogelijkheden om foto's te maken
prachtige fotos Met vriendelijke groeten de hr ton pothof

Ga zo door

Pluspunten

• fotos
  • mooie display/scherm
  • En vele foto instellingen

Minpunten

• niet echt een minpunt maar de accu zelf vervangen

Hanna 08-05-2020

Huawei P30 pro een aanrader!

Vooral gekocht om in bezit te komen van een relatief goedkoop high-end toestel.
Kwalitatief top, inclusief een uitstekende camera.

Pluspunten

• Mooi duidelijk scherm
  • Snel
  • Camera

Minpunten

• iets aan de zware kant

Ellen 03-12-2019

Super telefoon

Mooi strak uiterlijk,
Prachtige kleuren
Er snel en veel geheugen
Makkelijk in gebruik
Fantastische camera
Batterij gaat super lang mee
Laait snel op.
Geweldige telefoon de beste die ik tot nu toe gehad heb

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Laait snel op
  • Geweldige camera
  • Erg snel
  • Makkelijk in gebruik

mike 23-10-2019

super fotos en filmpjes en goed batterij duur

heb voor de Huawei p30 pro gekozen om dat ik er goede berichten over hoorde en in de winkel die ook adviseerde om dat het de beste camera telefoon is en een hele goede batterij duur heeft

Pluspunten

• super goede camera
  • super goede batterij duur

Kasiphon 15-10-2019

Amazing Camera like Pro

It is amazing Camera like you have a tiny DSLR camera in your hand.
Big screen, very durable battery and surprisingly quick charge.

Nadine 13-10-2019

Perfecte foto's

Super fijne telefoon met prachtige camera. Nog niet alle functies helemaal uitgevonden maar zowel in het licht als donker erg scherpe foto's mee te maken. Ook de overstap van iPhone naar Android kost weinig moeite door de fijne instellingen. Het enige minpuntje is dat het handmatig opslaan van foto's uit whatsapp erg omslachtig gaat. Je kunt alle foto's automatisch opslaan maar dat zorgt voor veel vervuiling dus die functie staat uit, maar dan kost het meerdere handelingen om een foto in het fotoboek te krijgen. Daar mag wat verbetering in komen.

Pluspunten

• Prachtige foto's
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Handmatig opslaan van foto's

Maike 30-09-2019

Geweldige camera, mooie uitstraling

Hele mooie en goed telefoon, waar vooral de camera geweldig van is. De telefoon heeft ook een heel mooi scherm en een groot pluspunt is dat hij heel erg snel oplaadt en dat de batterij lang mee gaat. Hij werkt lekker snel en ik ben er zeer tevreden over. Er valt ook niks te zeggen over de prijs, want ik vond het een zeer goede deal voor wat je krijgt.

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Snel opladen

Minpunten

• Bolling van het scherm

tom 26-09-2019

goeie camera, wat traag af en toe

Update:
De camera heeft mij over de streep getrokken. Echter valt deze na een aantal weken in gebruik wat tegen, loopt allemaal erg traag. Ook zijn de randjes erg gevoelig waardoor je tijdens het typen steeds terug schiet naar je home-scherm, vrij vervelend.

----------------------------------------------------------
Eerdere review 4-6-2019:

Zoals te verwachten was de beste camera phone die je kunt wensen. Verder alle gemakken zoals verwacht van high end smartphone, groot scherm, lange batterijduur.
Na paar dagen al wel kleien krasjes op het scherm en de fingerprint is wat trager dan mijn vorige telefoon.

Pluspunten

• goeie camera
  • mooi scherm

Minpunten

• trage unlock
  • gevoelige rand, tijdens typen

Sharule 23-09-2019

Top toestel voor een mooi prijsje!

De P30 Pro voelt echt in alle opzichten pro aan. Mooi groot scherm, prachtige fotocamera en een batterijduur van 2 dagen.
Nadelen? Onzekerheid met de sanctiebeleid..alhoewel, in november komt Android 10 op de Huawei P30 Pro, dus eigenlijk zijn er geen nadelen aan deze toestel!

Pluspunten

• Snel
  • Batterijduur
  • Camera

Goede krachtige telefoon 22-09-2019

Goede accu, software, snel en loopt soepel

Ik heb deze telefoon nu 3 weken in gebruik en ben er erg tevreden over. De accu gaat lang mee, hij laadt snel op, werkt snel en de hoeveelheid standaard software die op de telefoon staat is niet irritant veel. Ook was er gelijk een update beschikbaar, wat vlekkeloos verliep. De grote hoeveelheid intern geheugen is ook fijn. Ik zou het leuk vinden als huawei ook wat kleinere telefoons maakte die zo goed zijn, maar blijkbaar is dat moeilijk te combineren met een grote accu

Er zijn wat kleine dingen die in mijn ogen beter kunnen. de vingerafdrukscanner werkt met licht. Maar tegenwoordig zijn er ook die met sonicatie werken, of op de achterkant met een ander mechaniek. Deze werken in mijn ogen beter en sneller, maken minder fouten. Ik weet echter niet hoe dit werkt met hackgevoeligheid.

Ik vind het zelf verder een leuke bijkomstigheid als er al standaard iets van een (simpel) hoesje bij de telefoon komt en een screensticker. Dit is niet het geval en in mijn ogen is dat een stukje service. Echter niet heel belangrijk natuurlijk. Je krijgt wel een set huawei earphones die best goed zijn! Niet in-ear, maar meer zoals apple earphones.

de camera is natuurlijk geweldig, en het scherm is ook prachtig. Geweldige telefoon!

Pluspunten

• Camera
  • Batterij
  • Geheugen
  • Snelheid

Minpunten

• Vingerafdrukscanner werkt niet optimaal

Peter 20-09-2019

P30 pro

Super mooi toestel heb er 2 gekocht een voor mij en een voor mijn vrouw waarom voornamelijk om dat je er super mooie foto's mee maakt. We zaten te twijfelen tussen de honor of de Huawai maar na goed te kijken na de specificaties bleek dat de toestellen bijna het zelfde zijn.de foto's zijn van super kwaliteit als of je ze met een dikke camera maakt. De bediening is super snel en gemakkelijk en vloeiend. De scherm is heerlijk aan de ogen niet dat vele scherm wat zeer gaat doen aan je ogen al met al een echte aanrader helemaal als je een telefoon zoekt met een goede camera

Pluspunten

• Camera
  • Lekker snel

Youri 16-09-2019

Huawei p30 pro super telefoon

Huawei p30 pro is een super telefoon met een accu die snel oplaad in minder dan een uur, camera is vergelijkbaar met een spiegelreflex camera. Beeld is super scherp voor films en foto's

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Scherm

Asha Huigen 16-09-2019

zeer fijn toestel

goede aanraakscherm, groot scherm, toestel werkt naar behoren en is niet moeilijk uit te vinden. Goede klantenservice voor als er iets aan de hand is. Kortom, top toestel.

Pluspunten

• goede aanraakscherm
  • groot scherm

Minpunten

• geen

katjailina 14-09-2019

BYE BYE SAMSUNG EN IPHONE

Voor mij nooit meer Samsung of Iphone...

Een paar weken terug stond ik dan, bij T-Mobile om mijn abonnement te verlengen. Vastberaden om de nieuwste Samsung of Iphone te kiezen... De eerste vraag die de verkoopsters stelde, ben je niet benieuwd naar andere merken? HUH? Nou... Eigenlijk wel... Eerlijk is eerlijk.. Waarom moet het een grote naam zijn. Bamm 30 min later stond ik met Huawei p30 pro buiten de deur. Oops. De foto's zijn niet normaal mooi, ik kan wel 2 dagen mijn mobiel gebruiken zonder op te laden, makkelijk in gebruik en mooie design. En nog eens 15 euro goedkoper per maand! Ik betaal liever voor kwaliteit en niet voor de naam. X

Diangelo 14-09-2019

Prachtig toestel

Om te beginnen ben ik sinds de p9 Huawei klant.
En ik heb de innovaties van dichtbij meegemaakt.
De p30 pro is een stoere flagship, je maakt er prachtige foto's mee en het heeft een mooi display.
Het toestel voelt lekker in de hand en ergonomisch.
Ik raad dit toestel zeker aan! Beste telefooncamera op de markt.

Pluspunten

• Gewicht
  • Camera

N. 13-09-2019

Scherpe camera, super mooie foto's!

De Huawei p30 pro gekocht, omdat hij zulke scherpe foto's maakt! Van verslaafde iphone gebruiker naar Huawei p30 pro was de beste keuze ooit! Geen onnodige apps, gewoon simpel in gebruik. Raad het iedereen aan!

Pluspunten

• binnen paar minuten telefoon opgeladen
  • goeie camera
  • scherpe foto's
  • Fijn in gebruik

Angela K 12-09-2019

Beste telefoon ter wereld

Ik heb de telefoon drie maanden geleden gekocht. deze telefoon heeft een geweldige camera. Is erg snel. Heeft een grote schijfcapaciteit. De telefoon heeft een groot scherm maar ligt heel goed in de hand. Batterij met lange levensduur. Bij normaal gebruik gaat de batterij ongeveer twee dagen mee Ik ben een liefhebber van fotografie en deze telefoon voldoet aan mijn grootste eisen. Ik bracht mijn vakantie door in Kroatië en ik kon prachtige foto's maken. De kleuren waren net zo levendig op de foto's als in de realiteit. Als je net als ik van fotografie houdt en geen extra camera mee wilt nemen, dan is deze telefoon iets voor jou. Ze nemen foto's en nemen films op die je als een professional zult voelen

Pluspunten

• goede camera
  • batterij met lange levensduur
  • werkt snel

WILLEMIJN 12-09-2019

Huawei 30 Pro

Wat een geweldige telefoon is de Huawei p30 Pro. Het begint al met de vormgeving: de randen rond afgebogen, zeer dunne telefoon, fraaie glanzende achterkant en heerlijk ik de hand. Dan natuurlijk de functies in Huawei waarvan Hisuite zeker noemenswaardig is: je scant er artikelen mee en weet dan wat ze kosten en waar je ze kunt kopen of vertaalt de tekst uit een vreemde taal. En als klap op de vuurpijl de beste camera ter wereld die ooit in een mobiele telefoon is geleverd. Als je gek bent op fotograferen en video's maken dan kan je vanaf nu je professionele camera laten liggen.

Stacey 12-09-2019

Van Samsung overgestapt naar Huawei voor het eerst na al die jaren Samsung gehad te hebben heel erg te vrede over de p30 pro wat een mooie foto kwaliteit geweldig en ik ben verkocht

Pluspunten

• Camera
  • Goed toestel

Mark 12-09-2019

Top toestel

Erg fijn toestel met veel opties en een geweldige camera.
Altijd Samsung gehad maar 4 maanden geleden overgestapt naar Huawei en geen moment spijt gehad.

-----------------------------------------------------------
Eerdere review 25-5-2019:

Na jaren Samsung telefoons gehad te hebben ben ik overgestapt naar de Huawei P30 pro.
Ik heb nog geen moment spijt gehad.
De camera is geweldig, het toestel is super snel en heeft een erg mooi disign.
Opladen is een werkje van een half uur en ik kan weer een dag vooruit.
Nooit geen ander merk toestel meer voor mij.

Pluspunten

• Camera
  • Batterijduur
  • Super snel opgeladen
  • Slimme techniek

S. Schuiveling 12-09-2019

Huawei P30 pro super

Ik gebruik mijn telefoon niet alleen om te appen en te telefoneren maar zeker ook om snel mee te fotograferen. Dit toestel is echt een super fototoestel door de geweldige leica lenzen kan dit toestel echt super mooie foto's maken.
Daarnaast is het qua snelheid en opslag ook een geweldig toestel, kortom niet verder zoeken dit toestel is een must. 😍

Pluspunten

• Grote opslag, zeer goede camera

Jer 12-09-2019

HUAWEI P30 pro

Mooie camera en veel (AI) functies. Wel iets groter en past moeilijk in de zak. Maar het is echt een super telefoon. Ik beveel het zeker aan. De iPhone wordt steeds duurder in vergelijking tot dit product heb je veel meer telefoon voor je geld.

Pluspunten

• Groot scherm
  • AI functies
  • Camera
  • Batterijduur

Cas Cr 11-09-2019

Huawei p30 pro aanrader!

Ik heb de telefoon nu zo'n 3 weken in m'n bezit. En heb tot nu toe weinig te klagen, de telefoon is snel en heeft geen kuren. De camera op deze telefoon (reden van aankoop) is gewoonweg verbluffend. Er is geen één andere telefoon op de markt met een camera als deze. Op dit moment reis ik erg veel met het openbaar vervoer, bijna zo'n 5u per dag 4 tot 5 dagen per week. Vaak kijk ik films in de trein en gebruik ik de telefoon intensief. Ondanks een lange batterijvretende dag, is de accu meestal nog zo rond de 40 procent. Voor een dag van 7u smorgens tot 8u savonds is dit zeer goed.
Min punt:
- Bij herstarten telefoon zijn sommige instellingen automatisch gereset. Zoals 'automatisch helderheid aanpassen'.

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Scherm
  • Fijne software van Android

Ralph stevens 11-09-2019

Huawei P30 Pro

Fantastische telefoon, hele goeie kwaliteit en lange accuduur. Echt een aanrader en heel fijn als je ergens naartoe gaat en lang weg bent. Super om foto's en video's te maken en heel mooi beeld en geluid om films te kijken.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Goeie camera
  • Mooi beeld
  • Mooi geluid

Henk Kruit 11-09-2019

Wat een geweldige camera!

Na voor de tweede keer mijn Samsung het begeven had, was ik toe aan een ander merk. De ingebouwde Leica Quad camera heeft uiteindelijk de doorslag gegeven om te kiezen voor de Huawei P30 Pro. Leica is voor mij geen onbekende. Mijn opleiding Fotografie en Fototechniek ligt hieraan ten grondslag. Ik heb de P30 Pro nu 4 weken en ben er mee op vakantie geweest. Even wennen aan alle mogelijkheden en daarna iedere keer weer versteld staan van het resultaat. Expres mijn spiegelreflex ( Sony A77-2 ) thuis gelaten om optimaal de P30 Pro te benutten. Hiervan heb ik beslist geen spijt. Kortom, een geweldig apparaat, schitterende techniek en een uitstekend resultaat.

Pluspunten

• Leica Quad camera
  • Uiterst snelle oplaadcapaciteit