Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Miroljub 10-06-2021

Top telefon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Had niet verwacht van van samsung,in allerlei functie gewoon goed kwalitatief mobile telefoon, heb alle functie die ik nodig heb en zelf nog meer, mijn laptop gebruik ik bijna niet meer

Gini04 29-05-2021

Beste van de markt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik hou van de samsung producten en er zijn meer dan genoeg redenen hiervoor een sterk toestel zo licht als een veertje en ookal zegt de meerderheid iphone is beter ik vind van niet kwalitatieve camera's goed geheugen mooi design wat wil je nog meer

Maarten1997 24-05-2021

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Werkt perfect en zo snel. Ik kan 2 to 3 dagen met mijn batterij doen wat me nog nooit is gelukt! Mooi groot scherm en geweldige camera erop voor zeer mooie foto's. Een extra aanrader om te kopen!

Anoniem 23-05-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

De Samsung Galaxy S10 Plus is nu ongeveer 2 jaar oud, maar hij doet het nog steeds geweldig. Hij heeft onlangs de meest recente Android update gehad naar Android 11, en doet het echt geweldig. Omdat de telefoon al weer wat ouder is, is de prijs natuurlijk ook gezakt. Dus mocht je een nieuwe telefoon willen kopen, ga dan zeker voor de S10 Plus. De camera is top en hij heeft mooi helder geluid.

Syl64 17-05-2021

Werk goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb al jaren samsung en dat bevalt me prima het gezin heb allemal samsung en die zijn ook tevreden

Anoniem 17-05-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik ben heel er blij met mijn Samsung s10 plus mijn eerste telefoon was de a20e daar was ik ook heel tevreden mee. Daarna een Huawei maar ik merk dat Samsung wel de beste telefoons heeft

Anoniem 14-05-2021

Really great full features

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

I loved samsung mobile . Many years used me samsung mobile. Now I have samsung 10plus greatfull features , very faster android system.

Anoniem 11-05-2021

Dik tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

De Samsung S10 is net als zijn voorgangers een zeer mooi, betrouwbaar en snel toestel. Ben super tevreden en blijf daardoor ook trouw aan Samsung.

Nikia 05-05-2021

Kan goed tegen een stootje

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb hem nog niet zo lang maar hij bevalt mij goed hij is soms wat te groot voor mijn zakken maar dat vindt ik persoonlijk niet zo erg hij kan goed tegen een stootje

JurreSim2012 30-04-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik ben heel blij met mijn Samsung S10+.
Van een oud afdankertje naar deze telefoon is een wereld van verschil.
Spelletjes spelen gaat heel soepel. De kwaliteit van de foto's is erg goed! Ik ben zeer tevreden!!!!

Jmjm 24-04-2021

Binnen een jaar 2x in 1 maand defecten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Scherm resolutie en uiterlijk bevallen goed, batterij daarintegen gaat te kort mee, zelfs na vervanging in de fabriek. De reactievermogen loopt soms achter van het touchscreen ,laten maken voldoet tot nu toe nog. Verder hier en daar last van uitvallende apps.

Gertje eet een kroketje 22-04-2021

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een half jaar en ik ben er heel tevreden over hij is supersnel en heel fijn hij is niet te groot maar ook niet te klein dus perfect. De camera is echt mega goed super scherpe foto's en video's.

Anoniem 17-04-2021

Mooi toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik ben heel blij met deze telefoon!
De camera is uitstekend en de batterij gaat de heledag mee. Wat voor mij super is. Ben veel online. Maar hij doet het de hele dag! Super fijn! Mooi groot beeld ook

Anoniem 11-04-2021

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Naar lang na denken en te vergelijken welk toestel te nemen toch op de s10+ uitgekomen.
Heerlijk in de hand,lekker snel met een mooi design.
De vele mogelijkheden die dit toestel bieden hebben mij tot de aankoop gebracht.
Dit had ik veel eerder moeten doen.

Pienda 07-04-2021

Snel en fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Zeer fijne telefoon met alles wat je nodig hebt. Snelle toegang in alle apps en fijn in gebruik. Ook geweldig dat deze telefoon mooi up to date is en blijft. De groei in elke update lijkt het dat samsung met je meedenkt. Al sinds jaren fan van samsung en zal erbij blijven.

Gerardjuhh 31-03-2021

Super telefoon, 1 nadeel.....

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Het is echt een super telefoon hij werkt lekker en is snel. Je kan er zelfs andere apparaten mee opladen. Er is echter 1 nadeel, de batterij ontraadt redelijk snel, ik moet hem eind van de dag echt opladen want dan is de batterij nog maar 5 %

Anoniem 28-03-2021

Prachtige scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

De scherm is groot en heel erg mooi, precies wat ik wil. Ook zijn de speakers uitstekend en de camera's.