Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim) - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

FrankvdB 02-06-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

De telefoon nu 3 dagen in gebruik en ben er zeer tevreden over. Werkt lekker snel en maakt mooie foto's

Attie 02-06-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb mijn nieuwe S10 nu een kleine maand en hij bevalt prima! Hiervoor een samsung galaxy s7 gehad dus dit is een mooie vooruitgang.
Hele fijne telefoon met een goede batterij die zich aanpast op jouw gebruik en een fantastische camera!

Gabriëlle1 02-06-2020

Aanrader!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand en hij bevalt me zeer. De Edge functie is super handig en eenvoudig in gebruik. Ook heeft de telefoon veel opslag en werkt die lekker vlot. Erg blij mee!

Aukje63 02-06-2020

Overgestapt van iphone. Geen spijt!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Na jaren iphone gebruiker nu met vijvers overgestapt naar samsung. Nergens voor nodig! Gegevens niet verloren op 1 app na, meeste apps zelfs overgenomen. Wel ff wennen aan Android tov van Apple, maar veel betere accu, betere foto's, swypen in het NL. En snel gewend!

Moses 02-06-2020

Beste keuze EEEVEEEERR!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Hiervoor heb ik jarenlang een iPhone gehad en ik was er nooit echt blij mee, het was mij te simplistisch, er niets wat. Mijn abonnement verliep en ik "waagte" een "gok" door over te stappen naar samsung. Ik kan je met alle eerlijkheid zeggen, DE BESTE KEUZE DIE IK HEB GEMAAKT IN ME LEVEN. Niet alleen voelt de toetsenbord veel lekkerder, maar ook het hele systeem is veel leuker om te gebruiken. Er is meer vrijheid voor mijn persoonlijke smaak en om mijn creativiteit te weergeven in mijn telefoon. Dat is iets wat totaal niet kan met een iPhone. Hoe dan ook, ik kan eindeloos doorgaan over hoe veel beter samsung is dan Apple, maar ik denk dat mijn enthousiasme en mijn beoordeling genoeg zeggen. Verder denk ik dat de Galaxy lijn het beste is om als eerste samsung te hebben, want ik zie graag hoe samsung een betere toestel maakt! ;)
#SuperSatisfyingSamsung

Remco230394 01-06-2020

Top telefoon !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Paar weken geleden Gekost het is een snelle Telefoon Veel mooie Functies op de Camara .er komt Goed Geluid Uit .voor de Rest is hij snel Makkelijk in de hand Te houden Echt Een Aanrader

TMeneer 01-06-2020

De beste telefoon die ik heb gehad

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu een maand en ik merk niks van de selfie camera die voorop zit ook met filmpjes kijken ik game ook veel op de telefoon en dat werkt ook goed. alleen vind ik de vinger afdrukscanner en de gezichts herkenning minder goed werken want ze reageren niet zo snel als een andere

Anoniem 01-06-2020

Werkt goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb hem vorige maand gekocht en hij werkt erg goed. Hij is erg snel en ben nog nergens tegen aan gelopen. Had hiervoor altijd een iPhone, dus was even wennen, maar ben nu goed gewend.

KlaskeH 01-06-2020

Mooi, handzaam toestem

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Niet groot en lomp maar erg prettig.

Nadeel is wel dat ik wat meer verwacht had van de batterij. Maar absoluut een fijn toestel!

imeet 01-06-2020

Wegvallende bluetooth.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Heb altijd gedacht dat dit toptoestellen zouden zijn, maar valt me toch tegen. Grootste minpunt is de wegvallende bluetooth verbinding, wanneer deze gekoppeld is in de auto. Dit gebeurt meerdere keren in een uur. Verbinding wordt telkens automatisch weer hersteld. Met andere telefoons nooit last van gehad. Ander probleem is het krasgevoelige scherm. Binnen een paar weken al meerdere kleine krasjes. Ook dit nooit met andere toestellen meegemaakt. Voor de rest een vlot toestel en goede camera.

Carina02 01-06-2020

Geweldige producten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Altijd al trouwe fan geweest van samsung , en afgelopen zaterdag de Samsung galaxy s10 gekocht ....super blij mee !