Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim) - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Rashme 19-01-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Al zolang ik me kan herinneren heb ik een samsung, vorig jaar een tijdje een oppo gehad, maar na 6 maanden alweer besloten terug te gaan naar samsung. Telefoon ligt eerlijk in de hand, maakt mooie foto's

Hallink25 19-01-2021

De perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

De telefoon functioneert naar toebehoren
Goede scherpe camera. Ik maak veel foto's dus ben ik wel nodig. Snelheid is goed. Ligt goed in de hand. Kortom voor mij de perfecte telefoon.

Anoniem 18-01-2021

Snelle en mooie telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Snelle telefoon die kwalitatief goed in elkaar zit (hij zit strak in zijn jasje), mooi beeldscherm en software matig niet tot geen problemen. Een telefoon die wel weer wat jaren mee zal gaan.

Paul22 18-01-2021

Erg fijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik had hiervoor al drie jaar mijn samsung galaxy s8 gebruikt en die beviel mij erg goed dus toen besloot ik de s10 te kopen. De telefoon laat alles snel en unlocked snel met de gezicht scan en fingerprint scan! Ook heel fijn dat ik makkelijk al mijn data van de s8 naar de s10 kon overzetten.

Verbetering t.o.v. Galaxy 9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Zeer goede telefoon. Prachtige beeldkwaliteit met een goede front en back camera. Batterij gaat lang genoeg mee om de dag door te komen.
Minpuntje voor mij is de systeemerror die soms opspeelt waarbij er staat dat er water is gedecteerd in de USB-poort, terwijl dit niet het geval is.

Anoniem 18-01-2021

Voor mij geen ander toestel meer!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Zelf werk ik regelmatig in donkere ruimtes. Belangrijke reden om een toestel te kopen die goed in donkere ruimtes toch nog mooie foto's kan maken. Naast het maken van foto's is het ook fijn om connectie te kunnen maken met externe apparaten zonder poespas. Denk hierbij aan een tv of computer. Samsung kan zonder problemen al mijn wensen vervullen door de technologie die zij gebruiken. Tevens zijn de toekomstplannen ook veelbelovend als het gaat om samenwerkingen. Denk hierbij aan smartapparaten van Google en Nest. Kortom: voor mij geen ander meer!

Odekerken 18-01-2021

1e indruk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik gebruik al meer als 16 jaar samsung smartphon.s de 1e indruk van de galaxy ligt fijn in de hand de foto.s zijn meer als perfect de apps zijn duidelijk ..het is gewoon een no nonsens telefoon ..ik vraag mij dan ook af wat een volgende galaxy voor een meer waarde heeft. Mvg dhr odekerken

Dylano0454 16-01-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik had eerst een galaxy s7 maar die begon wat traag te worden dus heb ik de s10 in het groen het is een hele grote vooruitgang en ben er zeker heel blij mee

Annemrk12466fgbhhh 16-01-2021

Top mobiel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Het is een toppertje! Hij ligt fijn in de hand, is niet te groot en heeft een prachtig scherm. Hij is snel en ik vind het toestel er ook super uitsien! De camera is ook top.

hans1968 12-01-2021

geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

erg blij met mijn Galaxy S10 handzaam, lange levensduur batterij verbruik, en zeer gebruiksvriendelijk.

Jaydon 11-01-2021

De perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Dit is tot nu toe de beste telefoon met 8gb ram is die super snel echte aanrader voor iedereen alles gaat bijna instant gamet goed met 60fps nog nooit lag gehad nogmaals echte aanrader

yvonne1999 11-01-2021

mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Ik vind het een fijne en lekkere telefoon hij ligt ook goed in je handen vind ik. Ik dacht ik ga hem is uitproberen en ik heb het er goed aan gedaan. super fijne telefoon ik kan hem wel aan mensen aanraden. Ik vond hem ook best klein maar dat is per persoon anders. maar je wordt naar natuurlijk ouder en dan willen jonger een groter telefoon hahahah

Anoniem 11-01-2021

Zo'n fijne telefoon...niks anders meer voor mij!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white / (dualsim)

Dit is nu mijn derde Samsung en ik wil echt niets anders meer. Zo makkelijk in gebruik e te koppelen met andere toestellen. Prachtige foto's ...voor mij de perfecte telefoon!