Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Anoniem 13-11-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu een aantal dagen en bevalt super, camere is vooral een grote vooruitgang en de battrij gaat makkelijk heel de dag mee. Voor mij een super aankoop

Anoniem 13-11-2019

De Beste presentatie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

mooi product, altijd samsung producten gebruikt, na mij reschersh kwam hij de beste uit voor mij doeleinden

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Lin18 27-11-2019

Mooi uiterlijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb dit toestel nu een paar dagen, maar hij bevalt heel goed.
Hij maakt mooie scherpe foto's en is fijn in gebruik.
De batterij gaat een hele dag mee zonder tussendoor oplader.
Mooi uiterlijk.

Mathusha 26-11-2019

Geweldige Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben al lange tijd fan van Samsung Galaxy. Sinds Aantal jaren gebruik ik versies van Samsung Galaxy. Ik heb galexy note, galexy 6 Edge, galexy 7 Edge, galexy 8 en nu galexy 10 +. Super tevreden met deze versies. In al die jaren zie ik alleen maar verbeteringen. Super trots kan ik zeggen dat ik voor altijd fan van Samsung ga blijven. Het oordopjes zijn super gaaf veel beter dan de oudere versies. Design en kleur is zoo mooi. Super blij met deze aankoop.

Kevin S90 26-11-2019

Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb al jaren Samsung en ben echt al jaren zeer tevreden over dit merk. Ik ben begonnen met de Note3 en de opvolgers daarna. Ben nu overgestapt op de S10+, omdat deze in prijs goedkoper is, maar de prestatie doen zeker niet onder. Sterker nog ik heb hem nu 24 uur uitgeprobeerd en deze telefoon presteert zoals ik al jaren ben gewend van Samsung!
Ik ben dik tevreden, voor mij nog geen enkele reden om over te stappen naar een ander merk.

Freddie R 24-11-2019

Super smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Werkelijk de beste telefoon nu. Prachtig scherm. Verslaat alle iPhones op functionaliteit en kwaliteit. Ook op gebruiksgemak wint de combi samsung en Google. Ik heb beide systemen lang gebruikt, maar Google is een veel meer gericht op samenwerking met anderen. iPhone is eenvoudiger maar kan dan dus ook minder. De S10+ is ivm de betere te bereiken back-button bij deze omvang van scherm veel sneller in gebruik.

Toni Macaroni 20-11-2019

Koppeling phone & watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

De koppeling tussen Samsung S10 en de Samsung smartwatch werkt perfect.
Instellingen zijn makkelijk op beide apparaten aan te passen.
Zou niet meer zonder willen!!!

Anoniem 18-11-2019

Uitmuntend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Het door mij, deze maand aangeschafte toestel Samsung Galaxy S10+, is de opvolger van mijn vorige toestel de S7edge. Daardoor kan ik een goed vergelijk maken. Allereerst kan ik aangeven dat het overzetten van de gegevens van mijn S7 edge naar de S10+ op zeer eenvoudige wijze en heel snel ging. Daarmee begint het verkennen van de S10+. Het aanmaken van een Samsung account is gemakkelijk en is daarna zeer behulpzaam. Het toestel wijst je de weg. Daarna is het feest. Muziek luisteren met een kwalitatief zeer goede speaker. Foto's maken, dat heb ik zojuist met de drie camera's gedaan. Fantastisch en realistisch resultaat. De S10+ heeft een supersnelle internet verbinding! Ik heb een uitvoering in de kleur groen en vind het design heel strak en mooi. Kortom, een geweldig toestel en ik kan verder genieten door veelvuldig gebruik. Ik begrijp de prijsstelling van het toestel. Natuurlijk is het leuker om het goedkoper te verkrijgen.

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben heel blij met samsung maar algemeen van samsung tv- telf...prachtig prodekten ik koop alléén van samsung.gr taieb

Super mooi foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben super tevreden met me nieuwe telefoon samsung Galaxy S10 plus en hij maakt geweldige mooie foto's

xGuldamlasi 17-11-2019

Geweldig product!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben heel blij met de Samsung Galaxy s10+, grote scherm, helder, goeie camera, keuze uit mooie kleuren, batterij gaat lang mee en het geluid is ook fantastisch! Ik gebruik al jaren (meer dan 13 jaar) de Samsung producten en ben er altijd dik tevreden mee en ik wil niets anders! Echte aanrader!

Geweldig !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Super mooi amoled beeldscherm, super snel, ultra dun dus super in de hand, 1 tb en dus super veel geheugen. Met een woordt, samsumg is the best

Anoniem 16-11-2019

Galays10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Rate 5 stars for the design. Beautiful phone. Smooth and fit good in the hand. I'm satisfied with this product

Geweldige Camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Na de s7 edge werd het eindelijk tijd om te upgraden. Met name vanwege de uitstekende camera op deze telefoon. 2 dagen later mocht ik hem direct uitgebreid testen door tijdens een Halloween evenement alles te mogen filmen, en op foto vast te leggen. Man wat maakt deze mooie foto's in de nachtmodus. Totaal geen extra licht of flits nodig, want zeg nou zelf, dat zou toch de hele Halloween sfeer uit de foto halen. Ook het filmen deed hij vrij goed in het donker, alleen op plekken waar er bijna geen licht was scheen ik soms zelf bij met een zaklamp en kon ik alsnog prima beelden schieten. En dan nog het geweldige design, de prestaties tijdens het gamen (bv CoD Mobile), en het geluid, soms heb ik het idee dat ik een surround sound set op zak heb. Hoe doen ze dat toch...

Anoniem 15-11-2019

Design van de S10 plus uitmunted!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

De S10 plus doet niet onder voor de iphone 11 pro max, en functioneert zelfs beter. prijs kwaliteit verhouding beveel ik de S10 plus aan. Design en functies zijn top van de S10 Plus

Geweldige gadgets en futures

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Vorige week via een website besteld en ben zeer tevreden met dit toestel. Toestel voldoet geheel naar mens wens en heb het al aan meerdere vrienden aanbevolen.

Marceltiel 15-11-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Sinds kort de Galaxy s10. Ik ben al heel lang een groot voorstander van de s10 series. Vanaf de s4 eigenlijk al. De s10 staat er met beeldkwaliteit, levensduur batterij en het gebruiksgemak ver boven. Het is een super telefoon! Heel erg blij mee! Een echt aanrader voor een ieder!