Samsung Galaxy 3 GB / wit

Bekijk 10 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 271 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy 3 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Daan 14-08-2016

Handzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy 8 GB / wit

Fijn toestel ondanks ik de S5 gewend ben,de J5 is een lekker handzaam toestel,makkelijk in gebruik en ziet er mooi uit.

Pluspunten

• Thema kiezen

Minpunten

• De "sluitknop" moet boven

Demarteau 25-10-2015
Geschreven voor: Samsung Galaxy zwart

Dit is een super toestel al een tijd in bezit werkt goed snel en fijn in de hand +punt kan geheugenkaart in al met al is samsung goed op weg zijn al Apple iPhone heeft nog een lange.weg te gaan voor ze samsung voor bij gaan ze moeten eerst maar eens zorgen dat er een geheugen kaart in kan. deze telefoon gewoon.top samsung top

jackdeweerdt 04-03-2015
Geschreven voor: Samsung Galaxy 4 GB / zwart

goed toestel voor de prijs met alles er op en aan.
geen apps naar sd kaart mogelijk.
wel wifi enz. gemakkelijk in gebruik.

marith.bergkamp 24-12-2014

Ik heb deze telefoon ongeveer 2 jaar, en ik ben er best tevreden over.

Het is, zoals de naam zegt, een mini. Hij is dus ook niet heel groot, maar groot genoeg om in je handen te kunnen houden. De geribbelde achterkant zorg ervoor dat hij ook niet zo snel uit je handen valt. Ik heb er nooit een hoesje omheen gehad omdat die bijna nergens te vinden zijn, dus dat is wel een dingetje, maar niet vreselijk hinderlijk. Het is ook een telefoon die wel tegen een stootje kan, (in de wc laten vallen, van de trap laten vallen, op de grindvloer laten vallen enz.) Maar hoe langer ik deze telefoon had, hoe irritanter het werd. Ik kon steeds minder apps downloaden omdat 'mijn apparaat niet compatibel was met deze versie van de app' (of iets in die trant) en het geheugen was om de haverklap vol. Ik heb nu alleen nog WhatsApp, Meta Magister en Ice Cream Jump, meer past er niet meer op. En hij loopt steeds vaker vast. Daarom voor mij ook een reden om nu te sparen voor een nieuwe mobiel en deze te laten voor wat hij is.

En ja, over de accu..... In het begin was het een prima accu. Nu nog steeds wel maar wel minder. Ik zit natuurlijk 5 dagen van de week op school waar ik alleen in de pauzes (slechte) wifiverbinding heb, dus ik doe er ook niet zoveel mee. Maar gemiddeld genomen ligt mijn mobiel nu elke dag 1x aan de lader. Ik leg hem vaak overdag aan de lader want het 's nachts aan de lader laten liggen als de accu al vol is werkt niet echt mee voor de accu.

Al met al ben ik best tevreden over de mini, maar het wordt nu wel tijd voor een nieuwe.

Jan Willem1 04-04-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy rood

Mijn Samsung S4 scoort goed, bijna op alle fronten, maar de berijkbaarheid is een flink stuk minder goed. Als ik kijk naar mijn vorig toesten, de Wolfgang, die heeft een veel betere antene en zeer goed berijk ook in huis, de S4 geen enkel berijk in huis en rond mijn huis.

Pieter-W 26-03-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy 16 GB / wit

Voor mij zijn - naast telefoneren en appen - navigatie en de muziekspeler de belangrijkste functies van een smartphone.
Omdat de navigatie heel erg slecht werkte op mijn LG 4XHD heb ik die een paar maanden geleden vervangen door de Galaxy S3. Dat was een goede stap: navigatie werkt heel goed op de S3. Zoals bijna alle toepassingen, trouwens.
Er is echter een ding dat heel slecht werkt en dat is het afspelen van muziek. Als het scherm uitgaat (of als je het scherm uitdoet) gaat de muziek "haperen" en vaak stopt de muziekspeler er gewoon helemaal mee! Dit gebeurt met de standaard muziekspeler, maar ook met andere, zoals Winamp.
Op forums lees ik dat dit is begonnen na de grote update naar Android 4.3 Jelly Bean. Daarvoor was er blijkbaar niets aan de hand. Aangezien er op veel forums over dit probleem is geschreven moet Samsung hiervan op de hoogte zijn, maar tot op heden doen ze hier niets aan. Een heel grote tegenvaller!
Een klein lichtpuntje is dat ik een paar dagen geleden de muziekspeler Poweramp heb geinstalleerd en de buffergrootte op "enorm (750 ms)" gezet en dan hapert de muziek bijna niet meer. Dit is weliswaar een betaalde app (3 euro) maar dat heb ik er graag voor over als dit me ongestoorde muziek in de auto geeft!

Endopleeg 07-03-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy 16 GB / wit

Dit toestel barst van de fouten. Hij is al 3 keer terug gegaan naar de winkel, omdat hij aan de lopende band kortsluiting maakt. Er zijn al delen vervangen, nu is de usb poort voor de oplader los en laadt hij niet meer op.....pure ellende. Sofware matig zitten er ook veel fouten in, zoals freeze, automatisch booten enz enz. Heel vervelend, deze telefoon is snel weg!

hankipanki 08-03-2014

Beste Endopleeg. Ik ben wat verbaasd over je negatieve ervaringen. Zelf heb ik circa 1,5 jaar de Galaxy Note N7000 intensief gebruikt maar geen van de door jou genoemde problemen ervaren. Als ik een nadeel moet noemen is het de relatief korte standby tijd van de accu bij intensief gebruik. Als oplossing hiervoor heb ik destijds een 2e accu aangeschaft en hem daarnaast iedere avond aangesloten aan de lader.
In het begin heb ik wel meegemaakt dat er tijdens het updaten van Apps een melding "geheugen vol" verscheen. Door wat apps die op de achtergrond draaiden uit te schakelen verdween die melding. Verder heb ik me aangewend om circa één keer per week de accu circa 10 seconden uit het toestel te halen. Ik heb gelezen dat hiermee eventueel restanten van data en apps worden gewist? In ieder geval loopt hij daarna, voor het gevoel, wat soepeler.
Sedert een maand of 4 ben ik overgestapt op de Galaxy Note 3 en heb de Note N7000 overgedaan aan mijn echtgenote. Ze gebruikt hem ook intensief om wat te surfen maar vooral om te mailen, whatsappen en het spelen van wordfeud. Af en toe moet hij daardoor zelfs overdag aan de lader. Maar ook zij heeft tot nu toe geen van de problemen die je noemt ervaren. Ze hoopt er nog lang plezier van te hebben.

Tgi 08-12-2013

Het is voor de actuele tijd geen aanrader. De mini is gewoon te klein en traag voor de actuele software. Als ik iemand wil bellen uit mijn lijst duurt het gewoon erg lang voordat het scherm iets laat zien. In het begin dacht ik dat ie was vast gelopen,maar je moet gewoon wachten. En dat is in deze tijd te lang.
De wifi is vaak niet beschikbaar en moet ik opnieuw opstarten. Jammer. Ondanks updates van toestel.
Foto's maken gaat makkelijk, maar dan kan de telefoon helemaal vastlopen en kun je moeilijk herstarten(batterij er uithalen) Het komt m.n. door het 'zomen', dat kan ie niet aan.
Ik vond het bestwel een fijn toestel, maar voor deze tijd is het gewoon te oud geworden.

in principe werkt het wel allemaal en gebruik ik het voor internet, agenda, facebook, telefoon, muziek, wekker Wekker functie doet het alleen al je hem aan hebt staan, beetje dom. Heb ik meestal vliegtuig modus aanstaan.
Maar ja, iIk kan eigenlijk niet zonder het ding.Het is mijn alles voor contact met de wereld en werk.

julesjules 09-12-2013

Ik reageer hierbij even, want ik herken een heleboel niet.
Ook ik ben niet tevreden over dit toestel, maar de wekkerfunctie doet het altijd. Ik hoef niet te wachten als ik een contact heb geselecteerd om te bellen en vastlopen van de camera bij zoomen herken ik ook niet.
Mijn grootste irritatie is dat de wifi steeds wegvalt. Steeds opnieuw op laten zoeken, instellen en dan kun je 3 minuten internetten tot blijkt dat een webpagina niet laadt... en dan ligt het niet aan de webpagina zelf maar dan staat de wifi ineens weer uit. WAARDELOOS.

EgStephanie 29-11-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 16 GB / wit

Al een tijdje heb ik de Samsung Galaxy S3 in mijn bezit. Werkt tot nu toe super en ben er nog altijd erg blij mee. Snelheid zit er nog in en heb vrijwel nooit last van problemen. Nadat ik hem een aantal keer toch per ongeluk heb laten stuiteren op de grond, nog geen barst in mijn scherm gehad.

Het enige is dat ik na een jaar mijn oplader moest vervangen, omdat die het niet meer deed. Voordat mijn telefoon was opgeladen was ik anderhalve dag verder. Gelukkig lag dit niet aan de telefoon en was het probleem snel en simpel verholpen.

brico1953 28-09-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 16 GB / wit

Wat is ie mooi! Mijn eerste echte smartphone. Jammer dat ik na het opladen zag dat alles in het Frans stond. Tja, wat is "instellingen" in het Frans? Opgezocht op internet, daarna geen probleem meer. Fluitje van een cent. Nu nog een mooi hoesje kopen.

Sulin 20-08-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 16 GB / wit

Ik was toe aan mijn eerste smartphone, maar koos niet voor de allernieuwste model. De Samsung Galaxy S3 heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding dus deze kocht ik. Het geluid is top, door de talloze apps in de Samsung Apps/Play Store zijn de mogelijkheden erg uitgebreid en aan te passen aan je eigen wensen. Het is eerst even wennen, maar je went snel aan het toestel. De vormgeving vind ik zelf prima, past goed in de hand, maar weer niet te groot of klein. Ziet er gelikt uit en is lichter dan mijn oude toestel. Ik kan deze telefoon iedereen aanbevelen die een 'budget' smartphone zoekt.

Hans1200 09-08-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3 GB / wit

Glas is zeer kwetsbaar en bij een kleine schok is het al gebarsten. Dochter heeft al binnen drie maanden twee van deze ruiten gebroken. Wanneer gaan de fabrikanten eens tiener(dochter)bestendige apparaatjes maken? Ruit zelf vervangen is een kunst (volgens Youtube) en de reparateur vraagt er Euro 75 voor, Geen optie dus. GSM zelf is een leuk ding maar glas is veel te kwetsbaar en gaat veel te snel kapot.

bea 04-06-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 16 GB / wit

Ik heb deze gsm nu 3 maanden en ben er erg tevreden over. Na lang twijfelen toch voor deze gekozen en niet voor een Iphone 4s of 5 omdat die toch wel veel duurder waren (heb het toestel los gekocht).
De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid en i.c.m. wifi of mobiel internet gebruik ik hem ook erg veel voor het lezen van email, whatsapp, het lezen van kranten en via de ziggo-app het kijken van tv, erg handig nu onze tv tijdelijk buiten werking is. De grote valt erg mee, je went er erg snel aan en al gauw vind je een andere gsm met kleiner scherm of bv de Ipod's van m'n kinderen erg klein.
Samen met de destijds gratis bijbehorende flipcover van Samsung is het een mooi geheel.
Kortom, voor mij een prima toestel! Uiteraard behandel ik hem voorzichtig en heb er meteen een goede screenprotector op laten zetten. Ik kan hem zelfs gemakkelijk in een (stretch)broekzak steken maar wellicht dat hij in een strakke spijkerbroek wat lastiger past.

roald1964 22-05-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 16 GB / wit

Te groot, te ongemakkelijk in het gebruik, onoverzichtelijk en de e-mail is niet te lezen door de zwarte achtergrond die niet te veranderen is. Onding.

Ibrin 06-05-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy zwart

Ik heb deze telefoon nu al ruim 3 jaar en vind het een geweldige telefoon. Overigens is deze niet meer verkrijgbaar en dit vind ik erg jammer. Ja, deze telefoon is verouderd, maar het is een prettige telefoon, waarvan ik graag dezelfde zou willen hebben met een nieuw besturingssysteem.
De telefoon vind ik erg makkelijk in gebruik. Heb er snel aan kunnen wennen. Overigens heeft mijn moeder deze telefoon ook en heeft er ook aan kunnen wennen. Naar mijn idee zit alles op de plek waar het moet zitten. Ook de vormgeving vind ik prettig en het toestel is vrij stevig, aangezien deze toch wel gemiddeld een paar keer per week valt bij mij. Alleen een klein beschadigingetje op de achterkant, maar that's it.
De mogelijkheden een 7, omdat toen deze telefoon uitkwam, de mogelijkheden voor die tijd érg goed waren. Nu zijn deze wat verouderd, want er is veel meer mogelijk.
Geluidskwaliteit vind ik prima voor een telefoon. Het is immers geen stereoinstallatie, dus voor mij goed zoals deze is.

gtrick 09-04-2013

In 2012 gekocht .

min punten batterij direct leeg na 4 min bellen - intern geheugen zeer weinig ( teveel vaste apps die ik niet gebruik , heeft niks met gratis apps te maken die kan je verwijderen ) - vaak resetten .-camera werkt ook niet altijd - kies software werkt ook niet altijd . -geen hoesjes of wat te verkrijgen .

volgende android ga ik eerst bekijken of het geheugen wel genoeg is en of je de vaste niet nodig zijnde aps kan verwijderen . ( maps -layer -social hub-latitude-fmradio-youtube-samsungapps store- navigatie-plaatsen-dailybriefing . )

lady84 30-03-2013

Hallo volgens mij is deze vraag eerder gesteld.. maar ik heb een Samsug GT-S5570 ik krijg hem wel aan maar hij blijft hangen bij het start scherm '' SAMSUNG'' dan blijft het zo dan begint het weer opnieuw? hoelang blijft het zo ??? sd kaart heb ik ook al inmiddels eruit gehaald.

jop14 02-04-2013

Je moet even de accu eruit halen. Even wachten en dan er weer indoen. Even resetten dus en hij werkt weer

RubenR 12-01-2013

Ik heb dit toestel inmiddels een jaar. Om toch diegenen die een dergelijk toestel zoeken in de "budget categorie" te laten weten wat je precies in huis haalt; hierbij deze review.

Zoals te zien is; heb ik hem niet bijzonder goed gewaardeerd. Maar desalniettemin is het wellicht een aantrekkelijk toestel indien je er niet te veel mee wilt doen.

Pluspunten:
-vrij goedkoop
-zonder internet aan heeft hij een erg lange standby tijd
-goed te bedienen
-standaard apps functioneren prima

minpunten:
-indien je de telefoon ook als MP3 speler wilt gebruiken of muziek mee wilt streamen; dan valt de zeer matige geluidskwaliteit op. Duidelijk een punt waarop (te veel?) is bespaard.
-met internet aan kun je niet veel langer dan 1 dag zonder op te laden
-moderne apps werken vaak niet en het toestel loopt er op regelmatig op vast
-wifi wil niet altijd aan/werken; in dat geval moet de telefoon opnieuw worden opgestart en doet hij het wel weer

kortom een prima toestel voor basis toepassingen en basis apps. Maar zeker niet goed te gebruiken als MP3 speler of om "zwaardere" apps op te installeren. Ga in dat geval voor een duurder model...

Imkex1995 08-01-2013

Ik ben het met bijna iedereen wel eens, want ik had sowieso al bijna geen muziek of foto's/video's op mijn mobiel staan, maar toch geeft hij elke keer weer aan dat de geheugen vol is. Ik heb al mijn applicaties verwijderd + helft van de foto's die ik al had en stuk of 20 liedjes, sinds dien blijft het er alleen maar staan en krijg het ook niet meer uit mijn beeldscherm. Eergisteren kreeg ik ook al zo'n berichtje in mijn beeld met dat de hele geheugenkaart vol zat, ik had zelf geen idee waarmee. Ik wou weer op Facebook kijken en hij sluit telkens facebook af, dan klik je bijv. op Whatsapp en die sluit hij ook ineens af en het zelfde verhaal bij internet. Brr wat wordt ik gek van dit toestel zeg. Hij valt overigens ook elke dag wel 3x uit. Dus zeker weten geeeeeeeeeeeeeeeen aanrader!! En koop trouwens geen mobiel bij de Kijkshop, je wordt echt niet geholpen, want ik wou hem laten opsturen maar dat doen ze niet als hij simlock vrij is laten maken!

naomivwijk 24-12-2012

Toen ik dit toestel een weekje had, vond ik hem echt heel fijn.... Maar na een half jaar begon hij steeds meer kuren te geven. Ik zag een blauw scherm, het laden duurde ongelooflijk lang of hij gaf aan dat de sd-kaart niet goed was aangesloten. Uiteindelijk heb ik er wat apps afgehaald en wat updates gedaan... En toen ging het een stuk beter, maar nu (een half jaar later) begint hij precies opnieuw. Geluid is wel mooi en het is niet moeilijk om te snappen hoe dit ding werkt.

Kimmeltje 11-12-2012

Het is een heel erg fijn toestel. ik heb hem nu ongeveer 7/8 maanden en nog nergens last van gehad. Alleen vind ik het wel jammer dat je niet alle apps kunt downloaden. maar 90% van de apps kun je wel downloaden. echt een super handige telefoon!!!!!!

ibje38 03-12-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy zwart

Ik heb mijn SGS nu 2 jaar en het is dus tijd voor een nieuwe telefoon. Dat wordt zeker weer ene uit de Galaxy S serie! Ik heb mijn accu weliswaar vervangen naar 1,5 jaar en er zit ene streep van een barst over mijn scherm (bijna onzichtbaar), maar ik ben ontzettend tevreden. Je kunt er mee gooien, schuiven, 100x laten vallen en het ding is niet kapot te krijgen. De Play Store is ook een pluspunt, van vrijwel alle apps is een gratis versie, of zijn gewoon gratis. Samsung biedt je ook nog apps aan die in de PlayStore betaald zijn, via Samsungapps. Al met al, supertevreden!
Minpuntje: de oortjes en de oplader die bijgeleverd zijn.

Spons1987 03-12-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 16 GB / wit

Ik had hiervoor een iPhone 4s en ik kon verlengen..en nogmaals een iPhone zag ik niet zitten omdat het hele systeem van Apple ingewikkelder werkt, tenminste dat is mijn mening. Daarom weer terug naar het oude vertrouwde: een samsung. Voor mijn iPhone 6 jaar een samsung gehad en ik ga nooit meer weg! Samsung werkt simpel en fijn en de S3 is een toppertje! Hij ziet er mooi strak uit en hij werkt heel fijn.. Apps zijn helemaal gratis en vrij simpel te downloaden in de playstore. Het typen is eventjes wennen maar ontzettend fijn! Je kan kiezen uit qwerty mét woordvoorspelling maar ook zonder en je kan 3x4 toetsenbord doen, dit kon niet bij Apple..zeker een minpunt in mijn ogen. De camera is echt net een fototoestel, hartstikke scherp..ook met inzoomen of savonds met flits. Apple heeft nogal vaak van onscherp beeld of overbelichting dat heeft de S3 totaal niet! Qua snelheid heb ik niks op aan te merken..hij is snel, loopt niet vast bij spelletjes of als je ineens heel veel smsjes/whatsappjes binnen krijgt. Ook het internet is snel! De batterijduur is echt top! Normaliter kan ik ongeveer 14-18uur zonder op te laden; dan gebruik ik elke 2uur facebook, ik whatsapp ongeveer 2u in totaal, ik luister ongeveer 2u muziek en ik speel spelletjes, ongeveer een uur.. Gebruik ik hem alleen voor facebook, af&toe een whatsappje en heel even een spelletje te spelen dan kan ik er bijna 3 dagen mee.. Echt waanzinnig! Het geluid is ook goed; luid en duidelijk zonder ruis oid..dit geld ook voor het bellen. Als laatste: de mogelijkheden zijn enorm! Je kan je eigen trilfunctie instellen ipv de standaard tril die je hebt. Je kan iets inschakelen waardoor je telefoon niet op standby gaat zolang je er naar blijft kijken. Je hebt een led-lampje links boven je telefoon zitten, deze kun je aanzetten en bij een whatsappje, smsje of welke melding dan ook gaat hij knipperen.

Al met al is het een toptelefoon! En mocht je nog twijfelen: nergens voor nodig!

noefel2 26-12-2012

Ik heb ze dus beide, de s3 en de iph5
En beide zijn ze op hun eigen manier fijn.
Maar... dat de Samsung gemakkelijker zou werken
(voor jou, zeg je er netjes bij)
Nou, voor mij niet

Raymond van Stokrom 19-11-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy zwart

Inmiddels 2 jaar in bezit. Ik was er erg blij mee, vooral de camera en de kwaliteiten van de foto's en filmpjes.
Heb de groei van google play nauwgezet gevolgd en heb allerlei apps geprobeerd.
Echter heb ik heel vaak het tw-launcher probleem. Ik kom er maar niet uit, het legen van de desktop heeft idd zin.
Het steeds vastlopen en het rebooten van de telefoon irriteert me. Daarom ga ik wel weer op zoek naar een andere.

Jan_Paul 13-11-2012

In het begin was ik erg positief over het toestel. Na enige tijd schakelde het toestel zich regelmatig zelf uit, dit is opgelost na de update van Android (naar 2.3). Na dit probleem heeft het toestel het een tijdje goed gedaan, maar na verloop van tijd begint het steeds trager te reageren. De oplossing hiervoor is een harde reset, de periode tussen de resets wordt steeds korter. Deze telefoon is leuk als je een paar kleine basisapps wilt installeren (bv. Whatsapp, Gmail en Twitter) en daarnaast wilt telefoneren sms-en. Wil je veel (grote) apps installeren moet je een telefoon kopen met veel meer geheugen. Ik overweeg om binnenkort een nieuwe telefoon aan te schaffen, ik ben er eigenlijk wel klaar mee!