Samsung Galaxy Mini 2 zwart / 2,7 GB - Reviews

2.7 GB opslag

7,4

marinka678 02-01-2015 Product jaar of meer in bezit

6,8
Ik was enorm tevreden toen ik deze telefoon kocht en normaal doe ik zeker 2 jaar of langer met een telefoon maar na slechts een klein jaar begon deze al te haperen.
Hij loopt continue vast, start apps enorm langzaam op en soms helemaal niet, hij valt uit, hij start zomaar opeens opnieuw op en heeft zeer weinig werkgeheugen ondanks dat er overal staat dat hij 4gb geheugen zou moeten hebben, dat heeft hij dus niet.
Hij kan zeer weinig aan.

Het enige wat deze telefoon wel goed kan is een val overleven, hij is zeer degelijk en ik vind het nog altijd een mooie telefoon. Hij is gewoon niet goed in het overleven van een paar apps. Ik gebruik mijn telefoon niet voor spelletjes of dergelijke dus er staan maar een paar apps op en zelfs met het verplaatsen naar de SD kaart mocht het niet baten. Ook een hard reset en reboot geprobeerd, geen resultaat.

syl79 14-03-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik heb dit toestel nu bijna 2 jaar. Hij bevalt prima, het is een fijn klein toestel en handig in gebruik. Over het algemeen zeer tevreden, echter heeft het ook wat minpuntjes:

- wifi ontvangst is niet altijd even goed, valt soms zomaar weg of wordt niet gevonden
- intern geheugen is erg weinig, als je meerder apps hebt gedownload begint die steeds te zeuren dat het intern geheugen bijna vol zit. (destijds heb ik hier niet opgelet, ga ik dus nu wel doen).

Prima toestel, die ook hele goede foto's maakt.