Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Wallie 05-10-2020

Bijzonder goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Een bijzonder goede telefoon met uitstekende prestaties, werkt soepel en snel met een uitmuntend scherm.

Pluspunten

• uiterst snel
  • goede accuduur
  • prachtig groot scherm
  • ligt goed in de hand
  • instellingen voor bediening met een hand

Minpunten

Anoniem 20-07-2021

geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Ik ben heel blij met mijn nieuwe telefoon. Hij kan zo veel meer dan mijn vorige. Ik ben nog steeds nieuwe dingen aan het ontdekken. Elke keer weer sta ik helemaal versteld van wat hij allemaal kan

YennieW 20-06-2021

Je wordt er echt blij van!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Nog handiger in gebruik dan m'n 8 note en dan maakt de note10 ook nog prachtiger foto's. Bovendien gaat-ie heel goed om met mijn GearFit2 Pro.

Henk Toby 17-06-2021

Formule 1 in de mobiele telefoons

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Dit is de eerste mobiel die zo snel is en de batterij gaat bijna 3 dagen mee.
Kwam van Apple sx10 max af maar wat een kwaliteit verschil.
Ook een plus punt zijn de Apps geweldig en bijna gratis.

Leonarda 24-05-2021

Mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Ik vind het een hele mooie telefoon met een goede Camera. Doordat hij wat groter is , vind hem fijner met lezen, en ook om te spellen

Tobiasb 30-03-2021

Beste prestaties in een telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Ik heb de samsung galaxy note 10 nu ongeveer een jaar. Alles loopt helemaal vloeiend op deze telefoon. Ik heb nog nooit zo'n snelle telefoon gehad. Dit is zeer zeker de beste telefoon die je kunt krijgen voor deze prijs. Zeker een aanrader!!

Elmerda15 26-03-2021

Fantastische telefoon, laptop en camera ineen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Ik heb mijn Samsung note 10 plus nu ongeveer 1 maand en ik ben super enthousiast! Nog nooit zo'n fijne alles-in-een-kunner gehad. Met groot gemak meerdere programma's en/of apps open staan en daar tussenin kunnen schakelen. Of zelfs naast elkaar middels gedeelde weergave op het scherm. Via de (draadloze) DEX-functie via enig beeldscherm of tv is het ineens een volwaardige laptop. Met gemak serieuze office programma's draaien ofhet niks is. Ook de interne opslag is gigantisch, 512Gb.
Met de camera kan je professionele foto's en video's maken. En natuurlijk kan je ook nog "gewoon bellen". Er kunnen 2 simkaarten geplaatst worden.

Anoniem 16-03-2021

Voor de fanatieke gebruiker

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Top toestel van Samsung. Wat een scherm en wat een kleuren. Toestel is een echt werkpaard en 512gb geheugen.
De S-pen is ook enorm vooruit gegaan en is zeer handig in gebruik.

Anoniem 17-02-2021

Slecht kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Slechte kwaliteit vergeleken de s7 edge daar waar nog iets van kwaliteit zat. De s9 + was al vele malen slechter . Maar dit slaat alles 2x per jaar naar reparatie ivm of te koud was voor te laden of te warm voor te laden. Er zijn 2 keer de zelfde reparaties uitgevoerd maar heb er nu al geen vertrouwen in dat het nu de laatste jaar wel goed zal gaan.

Daiss 28-01-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Het is een fijne telefoon.
Ik ben nog maar tegen een ding aangelopen en dat is dat hij soms traag is. Voor de rest werkt alles perfect.

Wallie 23-01-2021

Groot erg duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Ik heb anders niet dan lof. Echter één klein minpuntje, het interne geheugen loopt erg snel vol zodat ik
vaak moet optimaliseren en opschonen. Over het geheel nomen erg tevreden. Het toestel is erg snel en maakt mooie foto's.

Pluspunten

• mooi groot en duidelijk scherm
  • erg snel
  • duidelijke menustructuur
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• interne geheugen loopt erg snel vol

Anoniem 22-01-2021

Schade

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Ik had de telefoon nog geen maand en het scherm was kapot doordat ik hem met hoesje en al op tafel had gelegt erg duur om hem te laten maken

Mis vis 19-01-2021

Niet alle aangegeven functies zijn werkzaam.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Op zich een aardig toestel met diverse functies, maar helaas werken diverse functies die aangegeven zijn niet. Voorbeeld gezichtsherkenning, scherm openen met vingerafdruk etc.

JTvdk 17-01-2021

Een geweldig en betrouwbaar app, comp en telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Maakt bijzonder goede foto's en films en de pen qua snelle notities maken.
Ik gebruik hem voor afspraken en als wekker. Ook voor films is hij goed bruikbaar!

Anoniem 07-01-2021

Mighty device

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

It has been a while since I purchased a note 10 plus mobile and I am very happy with the choice. The device is durable with a super battery and a screen with perfect colors with a large surface that allows you to enjoy games, watch movies and the pen plays a beautiful role in the device in controlling, writing and translating you are like someone carrying a laptop in his hands

Louwrens 03-01-2021

Perfecte student telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

De telefoon is perfect voor studenten ik kan dingen krabelen op mijn telefoon aantekeningen maken met de s pen het heeft een groot totaal scherm ideaal voor netflix verder kun je met de functies makkelijk tekst kopieren en je handschrift omzetten in tekst de s pen functie met de camera is ook super handig en de vingerprint op het scherm is zeler een mooie upgrade en niet te vergeten door hem 1 keer op te laden kun je de hele dag rond komen

Anoniem 01-01-2021

Super snel en erg mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Met een opslag van 512 GB en 12 GB ram, en uitstekend beeld is het een super snelle en fijne telefoon.

Anoniem 28-12-2020

Toestel van toekomst

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

I didn’t expect that.. it is so great mobile ,even beter than iPhone12..great design ,and ery speed mobile ..

Ivs34 25-12-2020

Beste telefoon die ik in tijden heb gehad!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

De ultieme telefoon voor wie graag multitaskt zonder in te hoeven leveren op prestaties.
En dit allemaal op een van de beste schermen die ik ooit gezien heb in een smatrtphone.
Batterij houdt het makkelijk een dag vol, en de spen is een ideale toevoeging om even snel wat te schrijven en te bewaren of een handig gadget als je bijvoorbeeld een foto van jezelf wilt maken op afstand.
Mijn conclusie? Beste allround smartphone die ik ooit gehad heb!

Ylou 21-12-2020

Tooooooppp

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura glow / (dualsim)

Ik kan dingen met de note 10+ die niet eens met mijn laptop kunnen!
Het design, lay-out van de homepage en optie binnen de instellingen zijn zo fijn!!! Dit is een telefoon voor de mensen die een mobiel op zak willen als een verlengstuk van hun zelf!
Ik heb mijn iPhone in iedergeval verkocht ;-)