Samsung Galaxy SIII mini wit / 8 GB - Reviews

8 GB opslag

lucy.grande 04-06-2016 Product jaar of meer in bezit

samsung doet raar

6,8
ik heb mijn samsung nu ongeveer anderhalf jaar.
helaas doet hij erg raar de laatste tijd. als ik bijvoorbeeld op whatsapp wil tikken gaat hij naar instellingen. ook gaat hij soms gewoon niet aan terwijl hij niet eens leeg was.

een maand geleden (ik had mijn telefoon gewoon op mijn tafel liggen en ik deed niks) ging hij opeens aan, vergrendelde mijn code en ging zonder dat ik iets deed naar mijn contacten. toen ging hij naar de cijferdisplay en hij tikte zonder dat ik iets deed, zomaar 112 in en ging die bellen! ik heb toen meteen opgehangen en mijn telefoon helemaal uitgezet.
dat is toch niet normaal...

ik weet niet of meer mensen van dit soort dingen last hebben bij deze telefoon of dat het aan de mijne ligt.
ik vind het in iedergeval wel erg jammer dat ik heb nog maar anderhalf jaar heb en nu al zo vaak raar doet. en ben dus niet erg tevreden over deze telefoon, en raad hem dus zeker niet aan.

F. van Slooten 12-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Ook ik gebruik de Samsung Galaxy S3 mini al meer dan 3 jaar, vooral voor telefoneren, SMS en What's App, niet om websites te bekijken, daar is ie toch echt te klein voor. Deze telefoon voldoet volledig aan mijn behoefte.

Wel heb ik een keer een nieuwe batterij moeten kopen en had ik gekozen voor een onbekend merk. Deze is echter veel sneller leeg dan het originele product. Ik had beter meteen een originele Samsung batterij kunnen kopen.

Merel 10-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik heb mijn Samsung Galaxy s3 mini nu ongeveer 3 jaar en hij werkt nog steeds super. Ik heb er nooit problemen mee gehad. De accu begint nu wel iets minder te worden, zo ging die eerst na volledig opladen zo'n 30 uur mee, nu nog ongeveer 15 uur. Masr dat is niet heel gek na 3 jaar.
Geheugen ook prima, ik heb er tientallen apos en duizenden foto's opstaan en slechts de helt van het geheugen is vol.
Het enige nadeel is dat de zilverkleurige rand snel beschadigd, maar dat heeft geen effect op de werking van de telefoon.

eva.xoxo 05-01-2015 Product kwartaal in bezit

9,6
Mooie telefoon :)
Ik heb hem nu al een tijdje en ik ben er super tevreden over.
zeker een telefoon die ik aan raad. Ik ben 11 jaar en ik vindt hem heel makkelijk. Eerst had ik een lg waar ik ook heel tevreden over was. Maar deze is snel en ligt lekker in de hand.
Er zijn wel een paar nadelen:
Hij gaat heel snel leeg.
De achterkant gaat heel moeilijk open.

Maar verder een toptelefoon !

tomisdegoeiste 07-11-2014 Product paar dagen in bezit

Een mooie telefoon, maar na een avondje opladen hield hij het maar tot 15:00 vol...LEEG. Ik en mijn vriendin hadden beide deze telefoon gekocht, maar ook die van haar was rond dezelfde tijd leeg. We hebben ze beide terug gestuurd na nog geen 3 dagen in ons bezit te zijn geweest.

Marianne O 07-10-2014 Product jaar of meer in bezit

7,4
Deze telefoon heb ik nu twee jaar in bezit het is echt een superfijne telefoon hij is snel je kan er veel apps op kwijt en veel foto's.
De accu gaat wel snel leeg als ik hem veel gebruik.
Maar hij is meerdere malen gevallen maar er zitten nog geen barsten in het scherm.
Het geluid is mooi en je kan gewoon erg veel met deze telefoon.

Mangosapje 22-04-2014 Product half jaar in bezit

Wel goede mobiel maar valt best vaak zomaar uit:(. Hij is ook erg kwetsbaar, ik liet hem op het tapijt vallen en er zitten overal krassen in..jammer voor de verkoop.

Alisa1988 11-04-2014 Product half jaar in bezit

3,2
Ik dacht dat ik er op vooruit zou gaan na mijn Glaxy S Plus, maar niets bleek minder waar. Binnen 3 maanden was mijn 'galerij' vol (+/- 300 foto's gemaakt). Je krijgt dan de melding 'onvoldoende geheugen' met de suggestie enkele foto's te verwijderen. Alleen: je kan de galerij helemaal niet meer openen want daar is 'onvoldoende opsalgcapaciteit' voor!!

Daarnaast lukt het niet om meer dan ongeveer 5 apps te downloaden, ook daarna is er onvoldoende geheugen. Er staat dat ik nog 409 MB beschikbare ruimte heb, maar een app van 37MB downloaden lukt niet meer, vanwege onvoldoende geheugen.

Ook start mijn telefoon te pas en te onpas opnieuw op, heel erg irritant.

Tot slot lijkt het touchscreen veel minder nauwkeurig afgesteld. Bij de Galaxy S Plus ging typen heel makkelijk, nu raak ik met dezelfde bewegingen ineens hele andere letters. Heb er maanden over gedaan om te wennen.

Ik baal er in ieder geval ontzettend van dat ik nog 1,5 jaar aan dit toestel vast zit..

AnneCl58 05-01-2014 Product half jaar in bezit

5,6
Ik heb deze mobiel sinds mei in mijn bezit en alleen maar ellende. Steeds valt hij uit. Ik moet hem dan afsluiten en opnieuw opstarten en kan dan pas weer bellen. Opgestuurd en terug weer hetzelfde probleem. Via de leverancier hoor ik dat ik pas recht heb op een ander toestel als hij 3 keer is terug gestuurd. Jammer hoor, hij ziet er mooi uit maar onhandig in gebruik. Als hij steeds uitvalt kan je in geval van nood niet bellen en je weet pas dat hij weer uitgevallen is als je gaat bellen. Ik ben het vertrouwen kwijt in dit toestel.

Lieke72 11-10-2013 Product kwartaal in bezit

Handzaam toestel, licht, makkelijk en mooie foto's! De accu zou iets langer mee mogen gaan maar toch prima. Scherp beeld.

MD1968 19-09-2013 Product paar dagen in bezit

Ik zocht eigenlijk een moderne versie van de Samsung Galaxy S die ik had. Die is altijd goed bevallen en ook deze telefoon bevalt uitstekend. Niet zo'n enorm ding als de 'gewone' S3 maar met net zo veel opties. Maakt mooie foto's, iets wat ik zelf heel belangrijk vind.

piet783 10-09-2013 Product paar dagen in bezit

ik vind het een fijn en mooi toestel en het werkt goed. De uitvoering met name het beeldscherm is groot en scherp

Maris80 09-09-2013 Product paar weken in bezit

Na het vergelijken van vele telefoons is de keuze uiteindelijk op de SIII mini gevallen. Het is een zeer gebruiksvriendelijk toestel met een mooi helder en duidelijk scherm. Het toestel ligt prettig in de hand en is zeer gebruikersvriendelijk. Ben zeer tevreden met deze telefoon.

Errie88 03-09-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb deze telefoon pas 3 weken en ben er super tevreden mee. Alle apps die ik tot nu toe wilde installeren werken goed en ik heb nog telefoongeheugen over voor andere apps (dat was wel anders met mijn vorige telefoon). Ik gebruik de telefoon niet als mp3 speler, maar voor het geluid dat ik er van nodig heb ben ik zeer tevreden over de kwaliteit. De foto's die ik ermee gemaakt heb waren (voor mij) goed scherp en van goede kwaliteit. Ik kan dus niet anders dan zeer tevreden zijn met deze telefoon en ik raad deze ook zeker aan!

Marleen34297865 01-09-2013 Product paar dagen in bezit

Het geluid klinkt best goed (voor een telefoon). Als je muziek luistert met de meegeleverde (in-ear) oordopjes is het helaal mooi.

De telefoon heeft standaard al alle belangrijke apps. En via de play-store kunnen alle gewenste functies en apps bij geïnstalleerd worden. Er is ruim voldoende geheugen om alle apps die je wilt te installeren.

xxStar 01-09-2013 Product maand in bezit

7,6
Ik heb de telefoon als opvolger voor de S2. Het fijne is dat het een gelijkwaardige telefoon is alleen iets kleiner waardoor voor mij als vrouw ook makkelijker in een broekzak past.

Geluidskwaliteit is goed en de mogelijkheden zijn ruim. De enige beperking is dat het toestel zelf minder intern geheugen heeft en je nog meer toegewezen bent op externe geheugenkaarten.

De foto's zijn nog steeds kwalitatief goed ondanks dat de MP lager zijn dan bij de gewone S3.

Kortom de S3 mini is een fijne, iets kleinere telefoon waarbij het enige echte nadeel, kleinere interne geheugen, ook aardig op te vangen is met externe geheugenkaarten.

Doortje80 31-08-2013 Product maand in bezit

Ik moet er nog even aan wennen. Als ik gebelt word heb ik moeite met opnemen op een ene of andere manier lukt het slepen niet goed.

Ronaldo29 30-08-2013 Product maand in bezit

Het toestel voldoet volledig aan de verwachtingen die ik ervan had. De vormgeving heb ik vanwege de 'bolle' achterkant iets minder gewaardeerd omdat dit naar mijn gevoel wat minder makkelijk vasthoud (dan mijn vorige Galaxy S1). Het gebruiksgemak is zeer goed maar is ook afhankelijk van welke Android versie je gebruikt. De degelijkheid tot nu toe is goed, maar is pas een maand in gebruik.

Fin 29-08-2013 Product kwartaal in bezit

Zeer goed toestel met zeer veel gebruiksmogelijkheden en goede geluidskwaliteit. Een telefoon die je helemaal naar eigen smaak in kan richten wat betreft achtergronden, Wigdets. Mooie compacte vormgeving en een goede camera. Hoewel het nieuwste model is is het een hele mooie telefoon tegen een scherpe prijs.

FCB123 29-08-2013 Product paar weken in bezit

Mooi Toestel,Ligt goed in de hand en reageert goed op commando's. Het beeldscherm is alleen minder goed zichtbaar als de zon erop schijnt.