Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue op Kieskeurig.nl.

Ron Kremer 08-03-2019

fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

prachtig toestel met ongekende mogelijkheden, super snel, goed formaat de s pen doet goed zijn werk, deze telefoon in een must have

Dmytro 03-03-2021

NOG STEEDS EEN WAARDIGE TEGENSTANDER

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Ja, die is paar jaar oud. Maar voor jaar 2021, is het nog steeds een krachtige toestel met indrukwekkende presentaties.
De luxueuze tijdloze design die dit toestel van een premium aanzien voorziet. Die nog jaren mee kan gaan.
Note 9 is elk cent waard, want je krijgt echt veel smartphone voor je geld. Met zijn talloze functies is het een Zwitserse zakmes onder mobiele telefoons.
Nog steeds een degelijke camera. Prachtige beeld dankzij AMOLED display. Geweldige geluid door dubbele audio met Dolby Atmos en stereo speakers. En multifunctionele S-Pen. Ik kan blijfen doorgaan.
Kortom, Note 9 weet nog steeds om zijn concurrenten af te troeven.
(Hopelijk komt Android 11 er op)

Marlewiesje 15-02-2021

Wat een verademing

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Ben altijd Appke-fan geweest maar ben zo blij met de overstap naar mijn Samsung note9. Zoveel meer gebruikers gemak met bijvoorbeeld overzetten van data. Beeldscherm mooie vormgeving en zeer levendige kleuren.

Dakota1819 05-02-2021

Geweldig toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Een geweldig, geduldig en gebruiksvriendelijk toestel met heel veel mogelijkheden. De S Pen met de vele gebruiksmogelijkheden is de kers op de taart en onmisbaar.

Anoniem 04-02-2021

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Ik ben supertevreden met de note 9. Na 4 jaar dit te gebruiken werkt het nog steeds perfect. Sommige telefoons werken na een aantal jaren niet zo goed, maar de note 9 doet het zeker nog steeds 100%. Uitstekende beeld en camera werkt ook perfect. Alles werkt heel makkelijk. En het is zeker een aanrader voor als iemand het wilt kopen!

Anoniem 25-01-2021

perfecte en lang meegaande batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

mijn ervaring is top en de batterij is geweldig en ook de vinger scan en gezichts scan is echt gewoon perfect ik ben helemaal fan van samsung.

Anoniem 23-01-2021

De Samsung galaxy note9 is egt een super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Mijn notities maak egt super mooie foto's en heb ook een grootwerk geheugen en is ook nog eens snel egt super zo note9

Anoniem 07-01-2021

Goede Smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Ik heb deze note9 gekozen om zijn hoeveelheid van de batterij deze gaat 2 tot 3 keer zo lang mee, hiervoor had ik een note8 maar die was binnen een dag leeg nu heb ik de note9 die gaat sowieso 2 dagen mee zonder opladen, en de bediening van de note9 is ook erg mooi en eenvoudig, ik heb mijn note9 ook snel ingesteld naar mijn wensen dus ja wat zal ik zeggen neem de note9 zelf en kom er achter je zal er geen spijt van krijgen het is een super goede smartphone

Anoniem 04-01-2021

Goede kenmerken en specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Een top toestel makkelijk in gebruik en fijne pen functies om snel aantekeningen te maken en te schetsen. Ook superhandig dat je met de pen ook foto's kan maken. Enige min puntje wat ik nu gevonden heb is dat die af en toe vergrendelen en ik hem alleen met de pen kan ontgrendelen en bedienen.

Yusuf123 24-12-2020

Samsung galaxy note 9

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Ik vind de galaxy note 9 heel handig voor mijn werk ik kan het heel goed gebruiken voor mijn ontwerpen omdat het een goed werkende pen heeft en voldoende capaciteit heeft.

edgar54 07-12-2020

NOTE9 : Kan Niet Zonder - is mijn PA

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Gebruik hem intensief. Ben zeer tevreden op mijn NOTE9 512 Gb RAM. Ook het batterij management [groot: 4000mAh, een zwakte 4 jaar geleden] werkt zeer goed.
Beschouw de NOTE9 als de MercedesBenz van de SmartPhone markt. Lijkt detail: de back toets is alleen functioneel op Android, niet in apple!

Mellie90 04-12-2020

Geweldig in gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Ik ben heel tevreden met de Galaxy Note9. Ik lees veel op mijn mobiel (boeken, nieuws, wetenschappelijke artikelen, etc.). Daarom was een groot scherm een must. Daarnaast wilde ik een mobiel die gebruiksvriendelijk is en niet te zwaar in de hand. Ik heb al jaren een mobiel van Samsung (heb er ondertussen al 6 verschillende gehad), maar dit is de eerste keer dat ik een Note heb gekozen en ik ben super tevreden. Totaal geen spijt van!

Anoniem 24-11-2020

Fantastische beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

De samsung note 9 is in een woord fantastische van het design tot de praktische zaken maar dan voornamelijk de extra's! De pen! Ik raad jong en oud de samsung not aan

Debuurvrouw 18-11-2020

Niet duur voor zulke kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Enige nadeel die ik had was de android updates die niet werkte en na elke installatie opnieuw werden aangegeven. Verder heerlijke telefoon, mooi helder beeld, pennetje werkt erg fijn, camera is prima te doen ookal heb ik ze beter gezien. Veel opties om alles persoonlijk te maken zoals je het wilt. Niet traag, games spelen verloopt soepel. Een ander nadeel wat ik van andere veel heb gelezen is dat het pennetje er niet in bleef zitten en kapot ging en deze opnieuw moesten bestellen een aantal keer. Gelukkig nog geen last van gehad ookal heb ik hem nu pas nog 2 maanden. Notities maken ermee is erg gemakkelijk en ook vele opties voor. Lavendel kleur heb ik hem in besteld en is erg mooi en pretty. Zeker een aanrader.

Mattie 1960 22-09-2020

Hele fijne telefoon, snel en veel opslag. Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Helemaal tevreden. Het is alleen jammer dat de reparatie en een nieuw scherm zo duur zijn. Bij mij zit er een klein scheurtje in.

fcr9 21-09-2020

Vrijwel onbeperkte mogelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Ik nam deze telefoon over van mijn zoon, die hem mij aanbood wegens overcompleet. Ik ben intussen een maand of wat verder en kom erachter dat de Note9 veel meer kan dan ik ooit zal gebruiken. Op alle fronten een winnaar.

marcel999 17-09-2020

Ja wel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

ik heb hem nu 2jaar en ik merk dat hij het moeilijk krijgt. Jammer ik gebruik samsung all heel lang maar het lijkt wel of ze langzamere worden. Ik heb ook problemen met de touch schreen veder ben ik nog steeds blij en ga ik naar de note 20

Anoniem 16-09-2020

Groot scherm, zuivere camera met tal van opties

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

Al heel wat notes gehad maar deze overtreft alles. Je kunt het zo gek niet bedenken of het zit erop. De S pen is een van mijn favoriete gadgets! Heerlijk om snel notities te maken of een fototje mee te schieten ! Verder maakt deze telefoon onwijs mooie foto's

Anoniem 16-09-2020

Personally I love the s-pen I can draw realy easy

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

I like the pointy of the phone but I don't like the color skeem, black is Boring, purple is girl ish
And bleu and yellow doesn't fit

koreangirl 30-08-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue

De Samsung Note 9 is echt een super telefoon! De batterij duur is ongelofelijk lang en het laad ook nog eens super snel op! Ook is het waterproof! Het fijnste vind ik de note pen! Ik hoop dat ik er heel lang mee kan.