Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black
8,9 (1169)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white / (dualsim)
8,9 (1169)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Zeefje84 27-11-2019

Gewoon goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben tevreden over mijn s10, soms hapert wel het screen en terugknop in bepaalde apps meer dan andere. Dit verwacht je eigenlijk niet.
Verder mooie foto's en snelle processor.

Skobaljs 27-11-2019

Top telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Enorm tevreden met de s10! Na 2jaar de s8 te hebben gehad merk ik nu vooral heel veel verschil qua camera kwaliteit en snelheid.

RobinDG 26-11-2019

Super telefoon met geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik mag graag leuke foto's maken met mijn telefoon en tot nu toe ben ik niet teleurgesteld met dit toestel! Wat een prachtige kleuren en geweldige focus! Ook het schakelen tussen functies gaat zonder problemen en super snel! Als ik 1 nadeel moet noemen is al die extra apps die er bij op staan die je misschien niet nodig hebt. Maar voor de rest een toptoestel.

Crisdigal 25-11-2019

Amazing telephone!! The best I ever had!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Great camera. Super fast. Super smart. I have never ever have so much love for a mobile phone. I SERIOSLY LOVE IT!! If you have to buy a new phone I would recommend you this one. Amazing!

Gerwin200126 25-11-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Goede camera en is perfect voor het kijken van films. Heeft soms alleen problemen met het snel overschakelen naar een ander Wi-Fi netwerk.

steflupescu 25-11-2019

Love it

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

I had the Samsung S9 and recently I got the S10 model and it is a great improvement. i simply love it

Anoniem 23-11-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik behoorlijk mijn telefoon al een aantal maanden en ben er erg tevreden over een echte aanbeveler

Majin 23-11-2019

zeer goed toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb mijn Samsung Galaxy S10 onlangs gekocht. en ben er tot nu toe erg tevreden mee, ik had hiervoor de Galaxy S7 van Samsung dit is wel een upgrade. Van het geluid tot de camera tot de kwaliteit van het scherm. Alles is top aan dit toestel! Word zeer zeker aanbevolen voor mensen die opzoek zijn naar kwaliteit.

Kera 21-11-2019

Toptoestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik had hiervoor de Galaxy S8 en ik was toe aan een nieuw toestel. Nu heel blij met m'n S10, want deze is veel sneller, heeft meer opslagcapaciteit en de camera is echt een verbetering.

Shelley1993 21-11-2019

Nu al kapot

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Mijn vriend heeft hem laten vallen en nu is hij al na 1 maand helemaal kapot. Helaas, maar eigen schuld. Prestaties van de telefoon waren geweldig. Super snel en uitstekende beeldkwaliteit... Ben er dan ook best kapot van dat hij nu al stuk is.

Marghil 21-11-2019

Snel, prima accu, en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Mooie telefoon met een helder scherm met mooie kleuren, accu is goed en gebruiksvriendelijk.
Vooral de foto's, veel mogelijkheden en scherp! Prachtige kleuren

Anneliesz 20-11-2019

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Prima telefoon. Voldoet volledig aan al mijn eisen. Gezichts herkenning werkt heel erg goed. Ook de vingerafdruk scanner IN het scherm werkt perfect. Zeker een aanrader deze telefoon.

Mpbleeuwarden 20-11-2019

Super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de samsung s10 nu bijna 2 mnd. Ik had de s8. Vind het een super vooruitgang. Meer functies betere camera. Het is goed scrollen tussen de gebruikte pagina's van het internet. Zeer tevreden.

Elaine 20-11-2019

Super vet!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Na de Samsung 8 ben ik voor de Samsung S10 gegaan. Super blij met dit toestel.
Wat voor mij een heel belangrijk iets is, is het maken van foto's. En serieus, deze zijn zo mooi scherp, helder.
Verder een perfect formaat toestel. Makkelijk in gebruik. Zeer tevreden!!

Ijsthee 20-11-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Geweldige telefoon, veel functies en supersnel
Kan alle apps draaien die ik nodig heb.
Kan zelfs 2 koptelefoons met Bluetooth tegelijk afspelen. Goed Wi-Fi bereik. Draadloos opladen is ook erg handig.
Mogelijkheden Zijn bijna eindeloos.
Top toestel :-)

babbia 20-11-2019

hele fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Vorige maand aangeschaft, Heel veel plezier van de camera gehad op vakantie. Geweldig geluid muziek tijdens wandelen