Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

hans1968 12-01-2021

geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

erg blij met mijn Galaxy S10 handzaam, lange levensduur batterij verbruik, en zeer gebruiksvriendelijk.

Jaydon 11-01-2021

De perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit is tot nu toe de beste telefoon met 8gb ram is die super snel echte aanrader voor iedereen alles gaat bijna instant gamet goed met 60fps nog nooit lag gehad nogmaals echte aanrader

yvonne1999 11-01-2021

mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind het een fijne en lekkere telefoon hij ligt ook goed in je handen vind ik. Ik dacht ik ga hem is uitproberen en ik heb het er goed aan gedaan. super fijne telefoon ik kan hem wel aan mensen aanraden. Ik vond hem ook best klein maar dat is per persoon anders. maar je wordt naar natuurlijk ouder en dan willen jonger een groter telefoon hahahah

Anoniem 11-01-2021

Zo'n fijne telefoon...niks anders meer voor mij!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit is nu mijn derde Samsung en ik wil echt niets anders meer. Zo makkelijk in gebruik e te koppelen met andere toestellen. Prachtige foto's ...voor mij de perfecte telefoon!

Renerdeb 08-01-2021

Een hele fijne mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Makkelijke bediening, mooi beeld, goed geluid. Schitterende foto's en video's. Alles zeer snel. Een echte alleskunner. Toppertje.

Gea2 06-01-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Van een a5 naar s10 gegaan. Super.. zag foto's van een vriendin gemaakt door haar s10 en ik was verkocht! Prachtige foto's veel mogelijkheden hiermee. Ik wil geen andere meer, samsung altijd al gehad maar de s10 is voor al mijn herinneringen!!

LydiavH 06-01-2021

Super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben blij met de Samsung Galaxy S10. Door het formaat ligt hij lekker in de hand en hij heeft veel geheugen.

Anoniem 04-01-2021

Zoals ik gewend ben van Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Van een S7 overstappen naar een S10 ging vloeiend..het spreekt weer voor zich. Alleen is de S10 weer een heel stukje sneller!
Ook ben ik super blij met de goede camera!
Het is weer een fijne stap voorwaarts waarbij je weer heel snel wegwijs ben op je nieuwe telefoon!

Eric167053 04-01-2021

Super fijn in gebruik met een goede accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De accu is zeer goed en het opladen gaat snel. Verder is hij prettig in het gebruik en natuurlijk zijn geheugen is TOP!

Aukie 03-01-2021

Top allround phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Formaat is prima, niet te groot. Werkt heerlijk snel, camera is top en een heel fijn scherm. Batterij zou iets langer mee mogen gaan, maar is oké.

RevocVCB 02-01-2021

Snel, handzaam toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Prima toestel met een zeer goed scherm. Voor mij is het toestel snel genoeg. De accu zou een grotere capaciteit mogen hebben.

Anoniem 01-01-2021

Geweldige reactie en werking

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon en apps werken erg goed en snel. Puntje voor verbetering is de batterij deze moet om de dag worden opgeladen.

Haerens 30-12-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Het is een zeer goede maar toch in werking simpele telefoon. Hij voldoet aan de verwachtingen. En waar ik zelf zeer te spreken over ben is de qualiteit van de camera. Gewoon een goede en aan iedereen aan te raden.