Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black
8,9 (1178)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white / (dualsim)
8,9 (1178)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Anoniem 28-11-2019

mooi strak toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze gekocht en ben er zeer tevreden over. is makkelijk in gebruik en het toestel zelf ziet er erg mooi uit.
Je hebt keuzen uit 4 verschillende kleuren.
Fijn is ook dat er standaard al een beschermlaagje over het toestel zit dus deze hoef je niet meer apart aan te schaffen

TimonB 28-11-2019

Snel en degelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ligt lekker in de hand, snel, veel opslag en geweldige camera! Nu de 7e keer dat ik een samsung galaxy heb gekocht en nog steeds tevreden. Syncroniseerd goed met mijn overige Samsung apparatuur.

Marjolein1988 28-11-2019

Prachtig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Deze week van een iphone overgestapt naar een Samsung Galaxy s10. Absoluut geen spijt van gehad. De gegevens kunnen zeer eenvoudig overgezet worden en het toestel maakt prachtige foto's en is eenvoudig in gebruik. Fijn dat het standaard geheugen 128gb is. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

JohanM1969 28-11-2019

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Enkele dagen in bezit. Had ik veel eerder moeten doen. Het is een geweldig toestel, super snel, super camera, veel opslagcapaciteit, etc.

Connie86 28-11-2019

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben overgestapt naar de Samsung. Even wennen maar wat een fantastisch toestel! Overzichtelijk en makkelijk. Ook de camera doet het super mooi!

Martjh 27-11-2019

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De nieuwe Samsung S10 voldoet aan alle verwachtingen! Misschien nog wel beter als verwacht, instaleren ging razendsnel en alle vorige bestanden waren binnen een mun van tijd overgezet. Tot zover nog geen nadelen ondervonden!

Ronhoe 27-11-2019

Yes, vooruitgang!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Net de nieuwe S10 letterlijk en figuurlijk in the pocket! Gave telefoon nadat mijn s7 wel traag en vol werd is dit weer een verademing. Supercoole foto's kun je ermee maken en er zijn vast nog heel veel dingen die ik nog ga uitvinden de komende tijd!
Erg tevreden over de levering!

Jaiant 27-11-2019

Top product Samsung Galaxy S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Vandaag mijn Samsung S10 binnen gekregen, en wat een geweldige toestel!! Camera is echt uitmuntend zoals je van Samsung mag verwacht, top kwaliteit !!!!
Mocht je twijfelen, niet doen, gewoon ervoor gaan je zult er geen spijt van krijgen.

Zeefje84 27-11-2019

Gewoon goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben tevreden over mijn s10, soms hapert wel het screen en terugknop in bepaalde apps meer dan andere. Dit verwacht je eigenlijk niet.
Verder mooie foto's en snelle processor.

Skobaljs 27-11-2019

Top telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Enorm tevreden met de s10! Na 2jaar de s8 te hebben gehad merk ik nu vooral heel veel verschil qua camera kwaliteit en snelheid.

Maaroen 27-11-2019

Mooie telefoon die lekker soepel werkt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Vandaag (26 november 2019) de Galaxy S10 binnen gekregen, is een mooi toestel, werkt lekker snel en soepel. Hij is makkelijk in te stellen naar eigen voorkeuren, en zoals gewoonlijk met Smart Switch is alles zo weer als op het vorige toestel. Na een dag gebruik slechts 1 minimaal puntje tegen gekomen wat opgevallen is. Ik raad deze telefoon zeker aan als een te gebruiken toestel. Ook zonder knoppen op het scherm is het toestel perfect te bedienen (ik kom van een S7 af dus ik weet niet of dit er bij de S9 wel nog was)

Een aantal positieve punten op een rijtje:
- Mooi design
- Batterijduur gaat goed mee
- Ligt lekker in de hand (is in bijgevoegde foto te zien)
- Super scherp en helder scherm
- Mooie foto's
- Soepele bediening
- Snelle vingerafdruk en gezicht herkenning
- Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Het enigste wat ik tegen ben gekomen wat me verbaasde is dat de LED-indicator er niet meer is. Gelukkig is er wel een vervanging voor gemaakt, namelijk "Edge Lighting". Dit geeft een mooie (instelbare) glow rond de buiten randen van het toestel weer. Indien er toch een soort van indicator gewild is, zijn daar genoeg apps voor te vinden die dit kunnen terug brengen op een mooie manier.

Conclusie: Ik zou deze telefoon zeker aanbevelen als een nieuw toestel. De prijs van dit toestel is goed te doen, en het meer dan waard!

Anoniem 26-11-2019

Wennen aan nieuw merk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Redelijk tevreden, na jaren ander merk nu overgestapt naar Samsung. Vooral vanwege recensies camera kwaliteit. Moet dit nog wel een beetje uit gaan vinden

Yalcin 26-11-2019

Geweldige smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben vooral onder de indruk van de geluidskwaliteiten. Heb hiervoor de s8 gebruikt, het scheelt enorm. Over de beeldkwaliteit ben ik altijd tevreden met Samsung. Heb Samsung nooit overgeslagen. Heb hiervoor s4, s4mini, s5, s7, en s8 gehad.

Dennisr97 26-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gehaald omdat ik super veel geluk en tevreden ben over mijn vorige telefoon; de samsung galaxy s8. Ik heb al mijn hele leven samsung en ik ben van plan om niet over te stappen naar een ander product.