Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black
8,9 (1203)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white / (dualsim)
8,9 (1203)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Ellebel1976 04-12-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Echt weer een hele fijne telefoon die nog mooiere foto's maakt. Die alles erop heeft wat ik nodig heb. Makkelijk te bedienen. En vast nog heel veel dingen erop die ik niet ken....

Sabi69 04-12-2019

Beste toestel ooit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben zó ontzettend blij met dit toestel. Prachtig beeldscherm en het geluid wat eruit komt is echt heel mooi. Ik heb altijd een Samsung Galaxy gehad dus qua gebruik is hij ongeveer wel hetzelfde.

Heuvel 04-12-2019

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Toestel ongeveer 1 mnd in gebruik. Super tevreden mee. Via tips & tricks op YouTube nog meer uit het toestel kunnen halen dan ik er gewoonlijk achter zou zijn gekomen.

Marly32 04-12-2019

Gewoon de perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb altijd samsung gehad. En ook nu ben ik trotse eigenaar van de s10. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het weer een goede tel vind.

Sturkenk 04-12-2019

Snelle telefoon. Super mooi foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De camera voor en achter zijn echt super. Kan net zulke goede foto's maken als met mijn spiegelreflex camera.
En er staan veel verschillende standen op. Zodat je gevarieerde foto's kunt maken.
Telefoon is ook lekker snel .
En de groene kleur is echt prachtig.

Jan50 04-12-2019

Prima toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu 2 maanden. Ben er zeer tevreden mee. Beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb. Hiervoor ook altijd samsung gehad. Ook daar zeer tevreden mee.

Naomi82 04-12-2019

Super toestel! Ontdekkingsreis van mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Zo veel mogelijkheden met dit toestel, dat het weer een ware ontdekkingsreis door de Galaxy is! Prachtige foto's en altijd scherp, zelfs met fysieke afdrukken blijven ze mooi. We hebben in huis alles Samsung en de interactie tussen de verschillende apparaten werkt vlekkeloos. Alleen jammer dat het toestel nog niet compatible is met onze nieuwe Opel Grandland X. Nu nog leren met bixby en ook hier het gemak uithalen. Batterij gaat ook lang mee.

Edwin T 04-12-2019

Handzaam en snel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Erg tevreden met mijn s10, sinds 1 maand in mijn bezit en megahit erg goed. Snel en handzaam toestel. Goede camera's.

Leonie90 04-12-2019

Slank maar toch dik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung S10. Wat een pracht exemplaar. Een telefoon die met alle specificaties en ultra sterke batterij toch een slank uiterlijk heeft. Dun maar toch dik. Want met dit exemplaar heb je alles in handen. Een mobiel en een goede camara in één!

francis 52 03-12-2019

geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

deze telefoon aangeschaft naardat ik een samsung s7 had wat een geweldige toestel en ik hoop er net zoveel plezier van te hebben als de vorige telefoon van samsung een echte aanrader en geweldig beeld kwaliteit

Roxane 03-12-2019

Heel fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe telefoon, hij maakt super mooie foto's en is ontzettend snel. Verder makkelijk in gebruik en omdat ik al een Samsung had, was alles ook snel overgezet.

Yuri1976 03-12-2019

De beste kenmerken van de S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb dit toestel tijdens de black friday gekocht. Tot nu toe heb ik er geen spijt van. Doet wat hij moet doen. Hij is snel en schakelt zonder enige moeite met zwaardere apps. Game spelen is echt fantastisch want je hebt een grote scherm die een aparte belevenis is. Had eerder al de S5, S6 en de S9. Voor mij is dit de beste telefoon tot nu toe. Ik zou iedereen aanbevelen om dit toestel te kopen.

Geneviève 03-12-2019

Waanzinnige camera en beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb mijn Galaxy S10 nu een dag of 5 in gebruik en ben er helemaal happy mee. Het is mijn 5e Galaxy op rij (2, 4, 6 en 8) en heb er geen moment over nagedacht om een ander toestel dan deze aan te schaffen. En ik heb er geen spijt van. Wát een geweldige camera en wát een helder scherm. Wat héél fijn is is dat de vingerscan gewoon weer op de voorkant zit. Een stuk handiger! Verder werkt hij lekker vertrouwd, snel uiteraard en makkelijk in gebruik. Ik heb er gelijk een kek LED hoesje bij gekocht waarmee ik mijn 'dierbare' bezit bescherm.

McBlank 03-12-2019

Super mooi scherp beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Geweldig makkelijk te hanteren toestel.
Ben er super blij mee.
Het enige wat ik mis is een ledlampje als je een melding krijgt aan de voorkant.