Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Marga v G 16-07-2021

Geweldige eigenschappen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Zeer tevreden over de Samsung S10. Topkwaliteit foto's, zelfs ook nog als je inzoomt. Goed formaat voor handligging.

Anoniem 16-07-2021

Snel, Klein en ongelofelijk handig: de s10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Het is een snelle telefoon hij past in mijn nogal kleine broekzak en kan makkelijk de laatste spellen spelen met android 11 hij is comfortabel in de hand en het typt heel makkelijk plus maakt hij hele mooie foto's het enige nadeel is de batterij die maar ongeveer 10 uur mee kan dus moet je niet vegeten om hem aan de snellader vast te maken maar voor de rest is het een goede aankoop

Anoniem 12-07-2021

Erg stabiel en genoeg geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Super toestel is erg snel en erg veel geheugen dit toestel is nog nooit vast gelopen of iets dergelijks
Erg tevreden mee

Anoniem 10-07-2021

Beste telefoon die ik heb gehad!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon een tijd geleden gekocht en hij werkt nog net zo perfect als toen ik hem kocht. De camera is super scherp en het batterijvermogen is geweldig. Ik hoef hem maar 1 keer per dag op te laden en ik zit veel op mijn telefoon. Ook is het beeld super scherp en smooth. De telefoon loopt nooit vast. Verreweg de beste telefoon die je kan hebben voor dit bedrag

Sylvan 09-07-2021

Beeld en inhoud

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind het een goeie telefoon. Het heeft goede functies het is een prachtig mooie telefoon maar alleen het verschil tussen andere telefoons is deze liet ik een keer perongeluk vallen gelijk hele scherm onder de scheuren en barsten dus dat kan nog verbetert worden

Juul1107 23-06-2021

Top kwaliteit, geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Heel fijne telefoon, goede kwaliteit beeld en camera. Ook geweldig geheugen en fijn scherm. Goede toegankelijkheid als toevoeging. 1 min puntje, wanneer er updates komen mag er meer veranderen, voor de rest top.

Anoniem 23-06-2021

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Het product bevalt zo goed dat ik inmiddels mijn vriendin een nieuw abbonement heb laten afsluiten voor een Samsung toestel. Puur vanwege het gebruiksgemak en de fantastische camera die zulke mooie foto,s maakt. Zou iedereen dit aanraden

Gerty 0504 18-06-2021

Super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung I10 is voor mij de perfecte telefoon, goede balans prijs& kwaliteit. Meer dan genoeg geheugen, zelfs voor grote foto bestanden. Zeer goed compatibel met de watch active 2. Batterij gaat na een jaar wel iets minder lang mee, maar dat is niet storend en afhankelijk van het gebruik.

jprmerk 18-06-2021

s10

dit is een goeie telefoon en niet zo moeilijk zo als de s20 of 21
prijs is ook goed een goed en mooi toestel

Lanke 15-06-2021

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Mijn man koopt elke twee jaar het nieuwste model Samsung en dan krijg ik zijn "afdankertje" wat voor mij als een geschenk uit de hemel aanvoelt. Ik ben niet zo technisch en doordat hij dit apparaat al twee jaar in gebruik heeft, kan ik met al mijn vragen bij mijn eigen helpdesk terecht, wat erg prettig is.

Bia47 15-06-2021

Super telefoontoestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung aanraden aan iedereen die van plan om telefoon toestel wilt aanschaffen, makkelijk te bedienen, ben ik zeer tevreden.

G Ruijs 13-06-2021

Beste telefoon tot nu toe

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Heb al diverse samsung telefoons gehad en ban nu van de s7 naar de s10 gegaan en merk een heel groot verschil in kwaliteit en snelheid. Een duidelijke verbetering...

Anoniem 08-06-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik had al een galaxy s10, dus dat ik in plaats van een nieuwer type toch weer een s10 kies zegt denk ik genoeg. Hij maakt prachtige foto's, geluid meer dan prima, is lekker snel. Kortom topfoontje!

Erik 79 26-05-2021

Beste vriend

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Mijn zoon koopt elke twee jaar het nieuwste model Samsung. Hij dweept ermee! De "oude" telefoon krijg ik steeds, al vele jaren. Ik kan dus geen keuze maken en moet het altijd met een Samsung doen. Dat bevalt heel goed en ik zou niet anders willen. Onlangs dus zijn oude S10 in gebruik genomen en heb mijn zoon vooral gezegd voorzichtig te zijn met mijn toekomstige S21.