Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black
8,9 (1196)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white / (dualsim)
8,9 (1196)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Veerleuhke79 02-12-2019

Super tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb mijn s10 nu iets meer als anderhalve maand en nog steeds geen negatieve ervaringen mee gehad. De overstap van mijn oude telefoon naar mijn nieuwe verliep soepel en had alles op mijn nieuwe telefoon staan zonder enige problemen. Ook vind ik dat hij erg gebruiksvriendelijk is. Hij is erg overzichtelijk en evt ook nog te personaliseren naar eigen wil. Ook ligt hij makkelijk in de hand en is niet al te zwaar, dit vond ik zelf ook erg belangrijk aangezien k maar kleine handen heb. De telefoon heeft verschillende soorten functies waardoor hij het jou ook gemakkelijker maakt, je kan hem zelfs je routines leren kan en hij past zich daar gemakkelijk op aan. Kortom na enig intensief gebruik ben ik nog steeds erg tevreden over mijn aankoop en zou hem ook zeker aanbevelen als je een telefoon wilt die echt bij jou past en je kent.

Marcelbrug 02-12-2019

Heerlijk snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Afgelopen donderdag de Galaxy s10 aangeschaft. Ik moest mijn weg wel eerst even vinden om de telefoon naar mijn wensen in te richten. De telefoon reageert heerlijk snel en ben er dik tevreden mee!

Philip1994 02-12-2019

Betrouwbaar en mooi!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Als opvolger van de Samsung Galaxy S8 heb ik de S10 nu een maand in gebruik. Een logische opvolger voor mijn S8 en wederom een top telefoon. Hij is snel, stevig, heeft een mooi design en doet precies wat die moet doen. De vingerscanner achter het touchscreen is een mooie oplossing en erg handig in gebruik. Daarnaast is de camera haarscherp en is de vishoek-lens optie top voor binnenshuis fotografie. Al met al een goede telefoon en ik zou niets anders willen.

Sunergy 02-12-2019

Wauw... wat een features!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Afgelopen Black Friday heb ik de S10 gekocht en ben er ontzettend blij mee. De features en mogelijkheden zijn fantastisch! Laat staan de kwaliteit en de snelheid van de processor en de camera's. Echt een top ontwerp en design!

Letties 01-12-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Wat een toegankelijke telefoon met super camera. Helemaal blij mee. En nog een gezellig kleurtje ook!

Fijn toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Fijn toestel. Ben er erg blij mee. Erg snel en mooie foto's. Ben blij met metalen behuizing ipv kunstof

Fvos 01-12-2019

Echt een super toestel ben van iphone overgestapt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ben van iPhone overgestapt naar dit toestel wat een verschil. Samsung heeft echt een verschil gemaakt in performance ten opzicht van iPhone.

Maaike1987 01-12-2019

Komt heel dicht bij perfectie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Samsung Galaxy S10. Na even rondgekeken te hebben in de winkel was ik er al snel zeker van dat ik deze telefoon wilde. Samsung overtreft iedere keer het vorige model en de S10 is daar zeker geen uitzondering op! Het beeld is prachtig, het geluid is als geen andere telefoon heeft en ook alle extra' s die de S10 te bieden heeft zijn van toegevoegde waarde. Een echt cadeau voor jezelf in deze koude decembermaand.

Geweldig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb dit product besteld en de volgende dag was het al binnen, het installeren van dit product was binnen 5 minuten gedaan, zo meteen klaar voor gebruik.

Paul01S 01-12-2019

Strak design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb het toestel nu 2 dagen. Ziet er goed uit, fijn formaat en werkt goed zoals verwacht van samsung.

Anoniem 01-12-2019

Verborgen internetvreters, bundel binnen 1 dag op.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb mijn mobiel vrijdag 29 november gekocht. Zaterdag de mobiel in gebruik genomen. Hetzelfde gebruik als voormalige S6 edge, maar in de avond al een bericht gekregen dat mijn internettegoed van 5 GB bereikt is! Hoe dan, geen idee? Heb niets zitten downloaden oid. Heel vreemd, niet tevreden over. Moet daar weer achteraan, echt geen zin in. Hebben jullie advies wat er niet goed gaat? Ik hoor dat graag, want dit is niet tof.

CindyB 01-12-2019

Goede en duidelijke telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de telefoon nog niet zo lang, maar ben nu al super tevreden over de telefoon.
duidelijk beelden, licht in de hand , geluid is super mooi. reageert goe op alles.

Joop5 01-12-2019

Prachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Nu een paar dagen in gebruik en ik ben heel blij met de S10. Prism green kleur is prachtig en hij werk razendsnel. Top aankoop!

Fiona22 01-12-2019

Geweldige kenmerken en gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Erg mooi toestel. Aangeschaft tijdens de black Friday sale . Heb er een mooi cadeau bij
Gekregen. Het toestel is gebruiksvriendelijk. Maakt prachtige foto's, ben er erg tevreden mee.