Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Jos5 10-11-2019

Zeer functionele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Onlangs de Samsung Galaxy S10 gekocht. Zeer tevreden over deze telefoon qua ontwerp en functionaliteit. De gezichtsherkenning is een groot pluspunt voor het snel en eenvoudig ontgrendelen van de telefoon. Met de Apps Edge toepassing kan je snel en eenvoudig de belangrijkste apps openen. De batterij gaat circa een dag mee, met nornaal gebruik.

Anoniem 10-11-2019

Snelle telefoon. Goede batterij .

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit is mijn derde telefoon in de Galaxy serie. Elke keer weer beter sneller. Zeer helder beeld en ten opzichte van vorige (s7) duidelijk beter geluid.

Toptoestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Na de S8, wat al een geweldig toestel was een S10 aangeschaft. Met Samsung Switch alles overgezet, een makkie! De S10 overtreft mijn verwachtingen, zeer eenvoudig te bedienen en de camera is weergaloos!

Picklerrik 10-11-2019

Alleen maar verbeteringen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Heb hiervoor de galaxy s8 gehad, ik zie alleen maar verbeteringen in de s10. Sneller, groter beeldscherm, lijkt ook scherper te zijn en het geluid is ook prachtig. Alleen jammer dat de bixby knop tegenover de aan/uit knop zit, zo druk ik die wel eens in als ik de telefoon uit wil zetten.

Lisa7 10-11-2019

Smooth

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Makkelijke transfer van al mijn oude instellingen en verder een goede update vergeleken met de oudere versies. Uitstekende camera en mooi design!

Hansss 10-11-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Heerlijk toestel,super snel haarscherp en makkelijke bediening.Snap niet dat iemand nog een iphone wil.

Hollandjan 10-11-2019

Snel en goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Nu 3 weken in gebruik, fantastische camera, snel, veel geheugen en een goede vingerprint scanner. Bijzonder tevreden met deze aankoop !

Snelle alleskunner, geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Nu de S10 een week in bezit. Super tevreden, deze telefoon kan alles. Alle toepassingen laden snel en werken snel. Alles overzetten van mijn vorige telefoon (S8) ging makkelijk en geen bestanden verloren.

De camera is een enorme verbetering, super scherpe fotos zowel de voor als achtercamera, de groothoeklens is een hele mooie fuctie, zo komen de fotos beter tot hun recht en zie je bijna wat het menselijk oog ook ziet.

De batterij gaat een hele dag mee met vrij intensief gebruik.

Een gemis is wel het LED lampje voor notificaties (aangezien ik mijn telefoon vaak op stil heb staan) Er zit een LED lampje rond de camera (met gezichtsherkenning), het zou super zijn als Samsung deze functie weer tot leven brengt. (Er zijn apps voor de LED maar deze werken niet feiloos)

Samsung blijft me verbazen dat met elk nieuw model weer zo veel nieuwe en verbeterde functies blijvenbijkomen. Ik ben Super tevreden.

Koya 10-11-2019

Super cool telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu 1 week en ben nu al in de wolken van alle opties. Sws ben ik een fan van Samsung. De telefoon ligt super lekker in de hand ook. Ga zo door Samsung je maakt je klanten tevreden

Anoniem 10-11-2019

Geweldige telefoon voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb mijn toestel gekocht rond begin oktober 2019. De batterij doet het fantastisch en ik eindig een dag nooit met moeten opladen. het scherm en de fotos zijn prachtig! Geen spijt van, zeker mijn geld waard geweest

Esivan 10-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Goede opvolger voor mijn Galaxy S7. Telefoon is erg snel, heeft een fijn scherm en een hele goede camera. Ligt lekker in de hand en heeft vele top functies.

Edwin1996 09-11-2019

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Het toestel heeft in verhouding tot de huidige markt van smartphones een nog mooi compacte behuizing. Ook de foto's die het toestel kan maken zijn prachtig. Ook een zeer nette prijs voor de mogelijkheden die het toestel biedt. Kortom een top toestel!

Anoniem 09-11-2019

Helemaal tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben echt super tevreden over de s10!
Ik ben geupgrade vanaf de s6 en ben enorm blij met de snelheid, de opslagruimte en de goede camera's!
Ook de hoeveelheid verschillende taken die kunnen worden uitgevoerd is briljant!

Maaike89 09-11-2019

Altijd Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb altijd al Samsung telefoons gehad en alle jaren naar tevredenheid. Inmiddels de S10 in Prism Green, gave kleur, mooi design en super dun!