Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Jim s 03-11-2019

Mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Mooie telefoon werkt prima naar behoren. Vind het alleen jammer als je video's kijkt dat de resolutie niet geheel correct wordt aangepast.

Bron 03-11-2019

Magnifieke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Geweldig elegant toestel met een subtiele notch die goed is weggewerkt. De camera is ook van zeer hoog niveau.

Aaa3 03-11-2019

scherpe beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

prettig in de hand liggende toestel met scherpe beeldkwaliteit en extra glas protectie
goed bedienbaar uitstekende foto Camara voor en achter

Carlo1990 03-11-2019

Kwaliteits upgrade van de eerdere toestellen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Nu 2 dagen de telefoon. Super snel, kwaliteits camera en scherm en zoals altijd makkelijk ingesteld met de kopieerfunctie van Samsung naar Samsung.

Josine 03-11-2019

Top telefoon, Samsung S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Sinds eind september 2019 de trotse bezitter van deze gave telefoon! Het design, helemaal top! De camera, WOW! En ga zo maar door, heb nog geen negatief puntje gevonden en/of ontdekt!

Jolein 03-11-2019

Krachtig, mooi en tegen concurrerende prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

De telefoon ziet er prachtig uit, is zeer gebruiksvriendelijk zoals we van Samsung gewend zijn, maakt schitterende foto's, en ook nog razend snel. Al met al echt een topapparaat!

Kirst 03-11-2019

Heeft geweldige cameramogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb de Samsung S10 nu ongeveer een week en heb al zoveel geweldig mooie foto's gemaakt! Veel mooie verschillende standen
en opties. Maar niet ingewikkeld. Heel blij mee! Ook de batterij gaat lang mee. En de grootte van het scherm is prettig.

Tupje 03-11-2019

Samsung blijft geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb al jaren de samsung galaxy modellen en ik ben helemaal verliefd ze blijven allemaal onwijs goed werken en ik ben er zeker van dat deze niet anders is de uitstraling is netjes en mooi en hij is gewoon echt fantastisch ECHT EEN AANRADER

LordBot 03-11-2019

werkt heel goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

ik heb de telefoon nog maar net maar hij werkt heel goed het was makkelijk om te starten en de camera werkt ook perfect!
een echte aanrader!

heppie 03-11-2019

geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

wat een geweldig snel en mooi toestel ligt fijn in de hand erg duidelijk en wat een foto's kun je hier mee maken in een woord GEWELDIG.

Leisink69 03-11-2019

Geweldig toestel!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Helemaal blij met mijn nieuwe Samsung S10. Hij ziet er mooi uit, is snel en tegenwoordig standaard een screenprotector! Echt een mooie aanvulling. SAMSUNG gebruiker vanaf het eerste uur en nog steeds dik tevreden en voor mij geen ander toestel!

Hatic84 03-11-2019

Geweldige toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb vandaag dit toestel gekocht en het is uitstekend. Alle aps van me oude mobiel zo makkelijk overzetten. En camera is echt goed.

barbara33 03-11-2019

Echte moie smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Hele maal mooie smartphone is echte kwaliteit camera en aparat scherm is genoeg groot dan ik bent tevreden

sjuulke 03-11-2019

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black / (dualsim)

Samsung toestellen bevallen prima, dus nu de gelukkige eigenaar van een Samsung S10. Weer iets beter, sneller en mooier dan de S8. Hartstikke blij mee.