Sony XA2 Ultra Xperia XA2 Ultra 32 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony XA2 Ultra Xperia XA2 Ultra 32 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ewout 27-09-2018

Geweldig toestel

Geweldig toestel. Schrok een beetje van de afmeting, toen hij bezorgd werd, maar nu ben ik er heel blij mee. De telefoon is snel, het scherm is duidelijk, en de batterijduur is helemaal fantastisch.
Het is alleen jammer dat er maar 1 audioluidspreker op.zit,daarsoor is het geluid wat plat.

Pluspunten

• Schermgrootte
  • Batterijduur
  • Snelheid

Minpunten

• Een audiospeaker

Renate Egging 23-08-2018

Gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijk, goede prijs kwaliteit verhouding, degelijke telefoon, stabiel. Mooi uiterlijk. Ben er zeer tevreden mee!

• Degelijke telefoon

Minpunten

• Geluidskwaliteit iets minder dan verwacht

René 01-04-2018

Lekker groot en vlot.

De Xa2 ultra is een lekker groot toestel, presteert goed en qua prijs in deze range heel netjes. Voor bediening met 1 hand heb je wel grote handen nodig. Hij voelt ook vrij zwaar.

De accu gaat lang mee en de schermbediening prima. Dubbele selfiecamera aan de voorkant zie ik het nut niet van in. Maar goed ik zie het nut ook niet van een selfie.

Pluspunten

• Groot mooi scherm
  • Prijs
  • Accuduur

Minpunten

• Zwaar
  • Minder handzaam

Kbe 01-04-2018

Goed scherm, goede speaker

Ik heb de Sony Xperia xa2 ultra nu een week en vind het grote scherm zeer handig. De vinger locker werkt perfect! De speaker is zuiver en kan hard. Jammer vind ik dat hij niet spatwaterdicht is.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Speaker

Minpunten

• Niet waterdicht

Henk 29-03-2018

Fijn groot scherm.

Ik heb bewust gekozen voor een groot scherm. Ook ben ik na twee Samsung toestellen weer overgestapt op een Sony toestel. Hij werkt prettig ligt bij mij goed in de hand en ben er dan ook blij mee. Goede keuze.
Er is echter wel een nadeel Je kan je apps niet op je sd kaart zetten. Je foto's kan je verplaatsen naar je sd kaart Kan dus niet direct.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Navigeert snel van de ene naar de andere app
  • Mooi scherm
  • Maakt mooie foto's

Minpunten

• Geen apps op sd kaart
  • Foto niet direct op sd kaart

Daan 29-03-2018

Prijs kwaliteit verhouding is zo bizar goed! Ik ben helemaal weg van dit toestel. Lekker groot beeldscherm om Netflix op te kijken en de batterij om dit lang en kunnen doen! De camera's zijn echt super goed. Komt erop neer alleen maar lof voor de XA2 Ultra!

Pluspunten

• Groot beeldscherm
  • Accu duur
  • Camera's

Minpunten

• Niet geschikt voor kleine handen

Matt 29-03-2018

Fijn groot scherm en helder geluid

Hier voor al diverse xperia toestellen gehad z/z1/z3/z5 alle top toestel waar deze ook in het rijtje tussen pas. Fijn helder groot scherm en het geluid is ook prima eerlijk nog beter als de z5.
Wat ook fijn Is.. Is de accu die gaat zeker lang mee tuurlijk hangt dit van het gebruik af.. En wat ook handig is.. Is de dubbele selfie camera zeker wanneer je met hele gezin op de foto wil 🤣😃.
Is zijn prijs categorie echt een aanrader.

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Grootscherm
  • Geluid

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Christof 29-03-2018

Grote middenklasser met goede batterij

Werkt zoals ik verwachte. Het is goed mogelijk om websites, e-mails te bekijken en te chatten onderweg door het grote full hd scherm. De batterij houdt het bij redelijk intensief gebruik ruim een dag vol. De enige minpunten voor mij zij dat hij niet waterbestendig is en dat de vingerafdrukscanner op de achterkant van het toestel zit.

Pluspunten

• Groot helder scherm
  • Goede batterijduur
  • Android 8
  • 3,5 mm jack

Minpunten

• Niet waterbestendig
  • Vingerafdrukscanner op de achterkant

Van der Zwan 29-03-2018

Goede camera, duidelijk en groot scherm, goed geluid

Een week in bezit, Altijd een Samsung gehad. Nu overgestapt naar Sony en zeker geen spijt. Zeker aan te raden! Voor een telefoon met zulke goede spects. De AX2 ULTRA is alleen wel lastig te vinden wordt niet verkocht in de shop bij providers erg jammer.

Pluspunten

• Camera
  • Goede applicaties
  • Duidelijk geluid
  • Mooie beeld kwaliteit
  • Groot scherm

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Martin 29-03-2018

Mooi en groot scherm en prima accu

Deze Sony gekozen vanwege het brede scherm.
De meeste andere toestellen van bv Samsung zijn allemaal lang en smal en als je dan, zoals ik, een beetje dikke vingers hebt toets je altijd met het typen 2 karakters tegelijk in.
Daarnaast is dit scherm ook 6 inch groot dus prima in verhouding (het is geen amoledscherm maar dat mis je niet) . De software is prima in orde en hardwarematig ook prima.
De accu duur is ruim voldoende. Het komt regelmatig voor dat ik 2 dagen met een acculading kan doen.
De aanschaf prijs is ook goed. Het is geen toestel van 800 of 900 euro maar in het dagelijks gebruik zie ik niet in waarom ik 800 euro zal uitgeven als ik voor de helft deze Sony kan kopen. 4 a 500 euro vind ik persoonlijk het maximale wat ik aan een telefoon wil uitgeven en de Sony xperia xa2 ultra voldoet ruimschoots. Heerlijk toestel en als ik bv over 2 jaar aan een ander toe ben, hiervoor had ik een Samsung note 4, ga ik zeker in de 1e plaats bij Sony kijken.

Pluspunten

• Breed scherm
  • Accuduur
  • Afwerking toestel
  • Geluidskwaliteit
  • Fotocamera

Sony xperia XA 2 ultra 32gb 29-03-2018

Top toestel Sony Xperia XA 2 Ultra aanrader zeer tevreden

Ik heb voor dit product gekozen:Sony Xperia XA 2 Ultra 32gb
Omdat ik sony goed kwalitatief vind.
Altijd Sony gehad.
Geluid beeld geheugen alles is nu sneller.
Dit is de beste mobiel die ik heb.
Zelfs beter dan de samsung.

Ik bedankt Sony voor al hun harde werk.

Met vriendelijk Groet Arthur

Benno van den Bosch 29-03-2018

Wel oke

Heb het toestel gekocht omdat ik Sony goed vind maar heb met dit toestel problemen. Het toestel werkt op zich heel goed ben er blij mee heb alleen 2 problemen hij lekt licht aan de linker zijde en heb al twee keer gehad na het opladen dat hij helemaal vast staat moet dan de aan en uitknippen en geluid omhoog ingedrukt houden om hem opnieuw te starten. Maar als het toestel werkt werkt hij ook perfect snel makkelijk en handig echt Sony gewoon perfect.

Pluspunten

• Snel
  • Handig toestel
  • Mooi

Minpunten

• Lekt licht
  • Kan vastlopen na opladen

Stefan Oldenburger 29-03-2018

Top toestel. Prima grootte, snel en goede accu

Tot nu toe mijn beste Xperia. Ik heb hiervoor de Z5 gehad, maar in vergelijking is dit toestel een verademing. Toen ik de verpakkingen opende, schrok ik wel eerst van de grootte, hij is een stuk groter dan de Z5. Maar nu zou ik niet meer kleiner willen. Voor een mid-range doet hij niet veel onder dan de rest. De accu gaat bij mij 2 dagen ong mee. En dan gebruik ik hem veel. Denk aan whatsapp, social media en Spotify.
Ook de camera is weer top. Ook de selfie camera is van goede kwaliteit ook op de panorama stand.
De processor en het werkgeheugen kunnen alles meer dan prima aan met wat ik er mee wil doen.

En de vingerafdruk scanner die hebben ze nu verplaatst. Dat was even wennen maar werkt toch wel goed zo
Dit is een perfect toestel voor mij waar ik nog wel een hele tijd mee vooruit kan.

Pluspunten

• Scherm grootte
  • Accu duur
  • Camera
  • Werkt snel voor een mid-range

Minpunten

• Tot nu toe nog niks

sanne1294 29-03-2018

Goede accuduur

Voor het product gekozen wegens het 6inch scherm en goede accuduur. Nu een aantal weken in bezit en kan rustig twee dagen met de accu doen. Zelfs met alle social media en spelletjes .

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Groot scherm
  • Goede processor

Roelof 29-03-2018

Super accuduur

Telefoon heeft een grootscherm en de weergave is uitstekend. Blijf bij Sony! Geluidskwaliteit is fantastisch en duidelijk. Gebruik is makkelijk en loopt niet vast

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel

Minpunten

• Vingersscan achterop de telefoon

Andrea 29-03-2018

Groot scherm, langdurige meegaan accu, mooi design

Leuk toestel, lekker groot scherm en super snel.
Accu gaat lekker lang mee en top camera's zitten er op voor goede foto's en selfies, ja kan hem gewoon nu al niet missen

Pluspunten

• Langdurige accu
  • Camera
  • Beeld
  • Snelheid

Minpunten

• Niet waterbestendig
  • Groot voor kleine handen

Mathijsvdp 28-03-2018

Groot scherm

Voor het grote scherm wat heel fijn en de vingerscan is goed om te gebruiken en ik wou ook meer geheugen op het apparaat

Pluspunten

• Groot scherm
  • Eel geheugen

Minpunten

• Batarij snel op

Thomas 28-03-2018

Super telefoon

De Sony Xperia XA2 Ultra is echt een aanrader..
Mooi groot scherm, en een goed beeldscherm,.
1 min punt is dat ze hier hebben gekozen voor 1 luidspreker in plaats van 2..
Maar voor de rest een super telefoon voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Groot beeld
  • Vinger print op goede plek

Minpunten

• 1 luidspreker