Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim) - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Pascal1973 12-05-2022

Zeer goed design(beter dan s20) die ik op het moment ook heb. Zal ook altijd bij Samsung blijven. De horloge zou perfect passen bij mijn Samsung verzameling. Ik bedoel, ik heb al mijn spullen van Samsung.

Anoniem 10-05-2022

Samsung s telefoon

Jaren geleden mijn eerste samsung s telefoon gekocht, sindsdien altijd bij Samsung s gebleven.
Zeer goede toestellen. Nooit problemen mee

Anoniem 07-05-2022

Fijne en snelle telefoon

Het is een fijne en sneller telefoon die ik eerst had en ben er ook echt blij mee .
Ik heb me telefoon vaak aan me vrienden laten zien en hun vinden het ook een mooie telefoon .

Anoniem 06-05-2022

goede smartphone

deze Samsung S 9 is mij het beste bevallen van alle telefoons die ik gehad heb.duidelijke display en maakt voor mij goede Foto's en Video's

J W Moorlag 05-05-2022

niet alles is beter

ik ben van een Samsung A6 naar een Samsung S9 gegaan, bij de A6 kon ik zonder pincode mijn telefoon bedienen, bij de S9 lukt me dit (nog) niet.
Tevens is de batterij van de S9 na 1 dag leeg, terwijl ik met de A6 er minimaal 2 dagen mee kon doen.
Maar er zijn ook zeker pluspunten, meer geheugen, sneller, en hij ziet er wat beter uit, maar die extra knop voor Bing had ik binnen 1 dag uitgeschakeld, dat is hoogst irritant, of moet ik zeggen, extreem irritant.

Renze99 22-04-2022

Prachtig toestel voor de huidige 2de hands prijs

Ik heb dit toestel 2de hands gekocht en het is geweldig voor die prijs, ik vind het een mooi toestel, hij werkt fijn, moest in het begin even wennen aan samsung maar dat was snel goed. Ik hou van de camera waar je allemaal foto instellingen en kleuren kan wijzigen naar eigen wil. Verder vind ik het formaat ook fijn, veel telefoons zijn tegenwoordig véél te groot vind ik. De batterij had van mij wel wat groter gemogen want eind middag begint hij bij mij behoorlijk leeg te raken.

Anoniem 20-04-2022

Erg mooi toestel met super prestaties

De Galaxy S9 is een mooie elegant toestel met erg goede prestaties. Telefoon reageert erg snel, ligt goed in de hand en heeft vele handige functies! Een van de belangrijkste functies, het bellen zelf, wordt vaak vergeten in de review, maar deze telefoon geeft zo'n helder geluid tijdens het bellen, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Kortom echt een top of the line toestel.

Keeskaas 09-04-2022

Geweldige Kenmerken

Ik vind het een hele goede telefoon met veel opslag plaats en is ook heel sterk bovendien. Je kunt er heel goed spelletjes op spelen

Anoniem 06-04-2022

De samsung s9 is een goede telefoon

De samsung s9 is een goede telefoon hij is niet te groot en niet te zwaar precies goed!
Het beeld is erg mooi en de camera ook. De baterij is iets minder want hij is snel leeg maar hij laad ook weer snel op.
Ik zou de samsung s9 zeker aanraden!

IngeH 27-03-2022

Snel en nog modern

Het verbaasde mij dat de galaxy S9 nog modern aanvoelt en de nieuwe software ook nog meegaat. Ik ben vooral tevreden met de snelheid en de kwaliteit van de camera

Senna hu 20-03-2022

Geweldige samsung

Ik vind het een prachtig apparaat, hij werkt goed en de software is fijn. Verder is de kleur ook super!

devlieghere e 14-03-2022

top smarthphone

Overzetten van gegevens van oude naar nieuwe gsm verliep vlotjes.Ccamera en geluid zijn dik oke, Zwakke punt batterij deze is dagelijks opnieuw op te laden mocht iets krachtiger zijn

Naomimol 01-03-2022

Fijn om te gebruiken

Deze telefoon is van erg goede qualiteit. Ook ligt hij fijn in de hand. Hij werk top en is goed te gebruiken

Xxmargriet 01-03-2022

Handzaam en altijd verbinding

Het is een fijne telefoon die echt goed in de hand ligt en die prachtige foto s maakt. Veel handigheden in de camera functie. Perfecte beeldkwaliteit en bijna alle instellingen op de telefoon naar je eigenwoningbezit in te stellen. Echt fijn en wil geen andere. Geheugen is uit te breiden en batterij is nooit goed genoeg voor niemand maar ik kan er een paar dagen mee vooruit.

Ruubje0610 28-02-2022

High premium phone s9

Geweldige telefoon de s9 opniwuw aangeschaft omdat de vorige stuk ging na een 1jaar in gebruik nog steeds high end telefoon doet wat het moet doen ligt fijn in de hand snel door menus heen swipe typt goed muziek luisteren dagelijks dankzij algemeen oordopjes en 3.5 jack aansluiting deze telefoon is nu als werk telefoon in gebruik ivm de s21 ultra die te groot is heb ik de s9 dagelijks in gebruik ik zou geen beter toestel willen top top top

Bastiaan1234 28-02-2022

Geweldig scherm

Over deze telefoon wordt soms gezegd dat hij snel kapot gaat door de aflopende rand. Maar dat is totaal niet zo het verbeterd het zicht alleen maar. Deze telefoon is ook nog eens heel comfortabel niet te zwaar niet te groot. De camera is ook gewoon heel goed met veel functies je kan er uitstekende foto's mee maken

Bastiaan1234 28-02-2022

Geweldige telefoon

Deze telefoon heeft een aflopende rand en iedereen zegt dat hij dan sneller kapot gaat maar dat is niet zo als je bijvoorbeeld een filmpje kijkt dan zie je juist alles beter kortweg een geweldige telefoon

Driekus66 22-01-2022

Fijne telefoon, doet alles wat ie moet doen. Loopt wel snel leeg voor een Samsung. Verder prima. Aanrader!

Anoniem 18-01-2022

3 jaar oud en werkt geweldig!!!

Ik heb deze telefoon al weer 3 jaar en werkt geweldig de camera is goed en genoeg geheugen alleen ontvang hij soms slecht de wifi

Jur2010 18-01-2022

Ik heb er 2. Een zakelijk en een privé. Prima formaat, lekker stevig. Wel een goede Otterbox eromheen om ze netjes te houden.