Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

S7 edge was shit, dit is top ! 30-09-2020

S9, van alle markten thuis en zeer gebruikersvriendelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De S9 is een heel fijn toestel om te hebben. Groot intern geheugen, veel opslagcapaciteit en ontzettend gebruikersvriendelijke software. Nuttige functies, die op alle fronten: Van camera, video & bewerking, geluid, maar gebruik van (kantoor) apps, en de privacy beveiliging; allemaal zeer goed werken. Verder is de ergonomie, toestel is niet overdreven groot, lekker makkelijk tastbaar. Dit toestel is een echte "life saver", iets waaraan je kunt zeggen. In 2020 was je mobiele telefoon een extra stel hersenen. Dit toestel doet dit allemaal.

Pluspunten

• Uitstekende privacy beveiligingsmogelijkheden
  • Zeer snel verwerking van app's
  • Camera, video, geluid; levert meteen topprestaties
  • Ergonomisch; makkelijk in de hand, robuust.

Minpunten

• Batterij is middelmatig

Deke74 12-04-2021

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Algemeen ben ik heel tevreden over deze Samsung S9.
De camera viel alleen een beetje tegen. Ik heb het idee dat de camera van de S6 mooiere foto's maakte dan deze. Dichtbij (macro) gaat goed, alleen wat verderweg viel tegen.

Anoniem 02-04-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb hoortoestellen nodig en heb nu enkele jaren "verplicht" een iPhone moeten gebruiken om rechtstreeks van gsm naar mijn hoortoestellen te kunnen streamen. Met de S9 gaat het nu ook. Ik ben zeer blij weer een Android telefoon te kunnen gebruiken. Echter is de verbinding niet zo stabiel als bij een iPhone. Ok het koppelen is zeer lastig. Maar met veel geduld lukt het dan, wel niet zo stabiel. Met een samsung galaxy s20 krijg je helemaal geen verbinding! Terwijl dat zou moeten kunnen. Erg jammer. Samsung doe er iets aan voor mensen met hoorproblemen, ook die willen graag een Android gsm. Als dit opgelost is werkt alles prima.

Anoniem 28-03-2021

Er zijn veel nieuwe verbetering dan in de S7

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De S9 is erg goed maar is soms erg traag. Vooral met beveiligings code, ook WiFi is minder dan de S7. Doordat hij smaller is zijn de letters ook minder goed leesbaar.

Fem31 19-03-2021

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb mijn S9 refurbished gekocht en dat is geen aanrader. Meteen al als ik iemand belde hoorde de ander een echo van zichzelf. Nu na 4 weken laad mijn telefoon niet meer op en heb ik er niets meer aan. Ik heb veel te veel goed betaald voor een product van deze kwaliteit.

RKool 18-03-2021

Snel, mooi design en erg uitgebreid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Alles aan de Galaxy S9 is goed. Geweldig mooi scherm wat ook heel fijn en goed aanvoelt. ruime opslag en mogelijkheid om dit nog verder uit te breiden via Micro SD. Batterij gaat lang mee en is ook snel opgeladen. Goede camera en goed stereo geluid. Het is een ouder toestel maar kan zeker nog zeer goed meekomen met alles nieuw op de markt. als bijv. "tweedehands" mobiele telefoon dan is dit qua prijs kwaliteit echt een aanrader

Corn 10-03-2021

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Telefoon ligt goed in de hand zelfs met 1 hand te bedienen. Makkelijk in gebruik en vele standaard apps overzichtelijk en duidelijk, maakt prachtige foto's en video's. Zou hem zo weer opnieuw aanschaffen.

Anoniem 09-03-2021

Voldoet exact aan de moderne verwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Heel snel goed en duidelijke bediening. Precies waaraan een telefoon volgens mij aan dient te voldoen. Zeer gemakkelijk duidelijke en zeer fraaie foto's

wesley36 09-03-2021

Samsung s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De telefoon werkt snel en doet wat hij moet doen
De batterij is vrij snel vol maar bij intensief gebruik ook snel leeg

Anoniem 05-03-2021

Kenmerken

Een hele fijne telefoon
Goede camera erop
Fijne en simpele bediening de fijnste samsung van de 3 die ik tot nog toe heb gehad

Bert6262 28-02-2021

Een geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik vind een Samsung S9 een geweldig toestel. Prettig en logisch in gebruik met daarbij een mooi en duidelijk scherm. Koppelingen met andere Samsung apparatuur werkt perfect, bijvoorbeeld met mijn Galaxy Watch 2. De Samsung S9 is wat mij betreft een echte aanrader. Doen dus!

jente2 25-02-2021

Zeer goede mobiel, maar met wat kleine irritaties.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De mobiel werkt goed, is fijn, en is waarschijnlijk beter dan alle oudere mobiels. Heel veel oude klachten zijn er al uit, en het hele instellingen en home scherm menu werkt perfect. Sowieso werkt dit al redelijke oude model zeer goed. 2 kleine irraties echter: 1. De bixby knop, is niet nodig en irritant, aangezien ik hem de hele tijd per ongeluk indruk. Ja ik heb hem versteld naar spotify in plaats van Bixby, maar nog steeds hoef ik geen knop voor een app, en is het alleen maar irritant als ik misklik en denk dat ik het volume naar beneden doe maar eigenlijk spotify open. 2. De grote hoeveelheid standaardapps en instellingen. Ik wil geen facebook op mijn telefoon, of samsung free in mijn home screen. Ook hoef ik geen swipe menu ding. Dit zijn perfecte opties echter als je dit allemaal aan kan zetten, maar als dit er standaard is dan is het gewoon niet fijn want dan moet je het allemaal uitzetten. Naast deze kleine dingen echter werkt de mobiel perfect en is hij heel fijn.

LeeYoung65 20-02-2021

Geweldige mooie smartphone!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben super blij met deze fijne telefoon. Hij is heel erg fijn in het gebruik, ziet er prima uit en is makkelijk te koppelen met alle randapparatuur.

Jack S9 19-02-2021

Twee jaar in gebruik en wil niets anders.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de S9 nu ruim twee jaar in gebruik. Het is een verlengstuk van mijzelf geworden en kan niet zonder dit gemak. Toestel voldoet nog steeds tot tevredenheid en wil (nog) niets anders.