LG Q60 64 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 115 reviews die zijn achtergelaten voor de LG Q60 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Vikash Bansie 17-07-2019

LG Q60 Review

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Als gelukkige tester ben ik geselecteerd om de LG Q60 te mogen testen. Dit toestel test ik gedurende 3 weken.

De LG Q60 is in de markt gezet als een mid-range toestel, ook de prijs is hierop gebaseerd
De LG Q60 is op zich een fijn toestel dat prima functioneert voor een low end user.
Dit toestel is in de markt gezet als een mid-range, echter presteert en voelt de Q60 als een low- range/budget telefoon.

Om te beginnen met het scherm welke een resolutie heeft van 720x1520 dit vind ik persoonlijk nogal aan de lage kant.
De pixel density is 268 ppi (pixel per inch) dit resulteert in een korrelig beeld in zowel de interface als tijdens films/series kijken.
Verder heeft de LG een 64bit processor met Android 9 (pie) 32bit software, dit snap ik niet zo goed.
dit is helaas wel merkbaar, Het OS loopt niet soepel ook tijdens het scrollen zie je dat het toestel moeite heeft om bij te benen wat resulteert in een schokkerige scroll beweging.
De behuizing van de LG is van plastic wederom voelt het toestel hierdoor goedkoop aan
Tevens vind ik de LG iets te dik waardoor het toestel niet erg lekker in de hand ligt.

De fingerprint sensor is gemonteerd op de achterkant van het toestel, dit werkt opzicht wel prima alleen merk je dat het toestel trager wordt ontgrendeld in vergelijking met andere telefoons.

Voor een toestel dat gelanceerd is in 2019 veracht je eigenlijk wel een USB C connector echter zien we dat LG gekozen heeft voor micro USB, hierdoor is snel laden niet mogelijk, en is de bestandsoverdracht langzamer.
De batterij van 3500mAh is ruim voldoende om 2/3 dagen met 1 lading door te komen
De 3 camera’s maken schieten wel mooie plaatjes allen i.c.m. met het scherm komt dat niet tot zijn recht, als je de foto’s op een ander medium bekijkt zie je wel dat de foto’s van goede kwaliteit zijn.

De ingebakken DTS X-functie werkt bijzonder goed, je merkt direct dat het geluid uit je speakers of headset een boost krijgt waardoor het geluid mooi vol wordt.
Wat wel een groot plus punt is, is de LG UX sausje over Android.
Zonder al te veel moeite te doen kun je de interface aanpassen naar jouw eigen wensen.
Het menu is overzichtelijk en de opties en instellingen zijn makkelijk te vinden.

Verder vind ik dat de zijkanten van de LG te druk, er zijn 4 drukknoppen en 2 aparte slotsvoor de simkaarten en de micro sd geheugen.
ook de dedicated hardware knop voor google assistent vind ik overdreven ook omdat je google assistent via voice kunt activeren.

Conclusie
Helaas kan ik niet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van dit model.
Voor de prijs waarin deze telefoon te koop is zijn er betere alternatieven.

Pluspunten

• Groot Scherm
  • DTS X
  • Goede Camera's

Minpunten

• 32bit Android
  • Geen Full HD Scherm
  • Geen USB C

Wilka 08-07-2019

Mooi design, veel mogelijkheden

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Het uitpakken van de telefoon was al een feest op zich. De blauwe variant die wij opgestuurd kregen, zag er geweldig uit, echt mooi. De installatie verliep vanzelf; gewoon de instructies volgen, het werkte hetzelfde als elke andere telefoon. Eenmaal geïnstalleerd, wilden we natuurlijk direct de camera's testen, ja, camera's want het zijn er wel drie! We ontdekten dat de camera vele functies had, zowel op selfie stand als back camera. Natuurlijk was het wel even onderzoeken hoe alles werkt, maar na een tijdje snapte je het wel. Om eerlijk te zijn, hadden we meer verwacht van de camera, vooral van de back camera. Het beeld is niet enorm afwijkend van een enkelvoudige camera, wat je wel zou verwachten. De selfie stand camera was wel erg goed en scherp. Verder werkt de telefoon zoals elke Android; simpel in gebruik, goede kwaliteit en een fijne telefoon. Voor ons persoonlijk was de telefoon wel te groot, met 16,5 bij 7 centimeter, maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur. Het geluid van deze telefoon is zeker niet teleurstellend! Zeg maar gerust geweldig! Mooi geluid. Ook is het scherm van deze telefoon erg mooi, en zie je bijna geen randjes van de zijkant.

Pluspunten

• Goed geluid

Minpunten

• Te groot (voor ons)
  • Camera beetje teleurstellend

Jan Z 04-11-2019

Bevalt nog uitstekend.

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Voor deze prijs een high end product.
Nog geen seconden problemen mee gehad .
Eind vn de dag nog 70%-80% batterij capaciteit.
Overdag nog nooit hoeven bij te laden ondanks gemiddeld gebruik incl tv, you tube, Instagram etc.
Gewoon erg goed model.
Alleen die kleur 😝

Pluspunten

• Batterij erg goed
  • Helder en groot beeld

simoneshamali 15-08-2019

LG mid range toestel

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Als tester heb ik een aantal weken de LG Q60 mogen testen.
Het eerste wat mij op viel is de mooie blauwe kleur maar daarbij valt op dat het toestel erg plastic en goedkoop aanvoelt.
Op de achterzijde heb je maar liefst 3 camera's welke goede kwaliteit foto's kunnen maken. De accu gaat zeker een dag mee (al ligt het natuurlijk aan de gebruiker).
Een telefoongesprek voeren is aan weerszijde goed te verstaan. Muziek luisteren via de speaker van de LG is aan de zwakke kant. De zware tonen zijn naar mijn smaak erg miniem en de hoge tonen voelen erg schel aan. Ik ben geen fan van dit toestel om deze redenen.

Pluspunten

• 3 camera's
  • lange accu
  • prijs

Minpunten

• plastic gevoel
  • goedkooop gevoel
  • muziek tonen minder kwaliteit

Smurfje64 08-08-2019

mooi toestel

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Als doorgewinterde Samsung gebruiker kreeg ik de kans om de LG Q60 te testen. Ik vond het jammer dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij het toestel was. Dan maar gewoon beginnen. Mooi toestel, mooie heldere kleuren, batterij gaat lang mee, maakt goede foto s, geluid prima. Bedieningsgemak vond ik minder. Ik vond ook dat de vingerafdruk niet altijd even goed werkte.
Alle extra instellingen waren lastig in te stellen.
Voor mij wordt het volgende keer toch weer een Samsung..

Pluspunten

• mooie heldere schermkleuren
  • accu gaat lang mee
  • goede camera

Minpunten

• bedieningsgemak
  • geen Nederlandse gebruiksaanwijzing

CharlieQ60 05-08-2019

Beeldkwaliteit is top!

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

De afgelopen maand heb ik de LG Q60 mogen testen. Allereerst zou ik dit product zeker aanraden, en dat heeft de volgende redenen. De telefoon heeft een net, strak design zonder toeters en bellen. Hij ligt daarnaast door zijn afgeronde "hoeken" ook lekker in de hand. Het beeldscherm is helder en kan gemakkelijk minder fel worden gemaakt wanneer dit (voor mij vooral 's avonds) nodig is. De camera voor op de telefoon maakt mooie, heldere foto's, en die op de achterkant (3 naast elkaar!) zijn van top kwaliteit. Daarnaast bezit de camera functie ook over extra opties zoals de Qlens (waarmee je QR codes kunt scannen of een visual search kunt doen) en kun je met de portrait functie ook eventuele oneffenheden verwijderen. Verder heeft de LG Q60 ook een Google Assistant knop aan de zijkant waarmee je gemakkelijk dingen op kunt zoeken via Google.
Wat ik jammer vind aan de LG Q60 is dat deze, ondanks dat het beschikt over 3D geluid, nogal schel klinkt. Er zit weinig warmte in het geluid van de telefoon waardoor apps zoals Netflix of Youtube niet echt aantrekkelijk zijn. Daarnaast laadt de telefoon alleen met het meegeleverde kabeltje goed op. Wanneer je een andere kabel gebruikt met dezelfde ingang laadt hij (bijna) niet op. Wel kun je op het scherm aflezen hoe lang het duurt voordat de telefoon eenmaal is opgeladen.
Al met al vind ik de LG Q60 zeker een prettige telefoon die ik zou adviseren voor iedereen die een goede telefoon wil hebben en minder waarde hecht aan mooi geluid. De telefoon voldoet aan mijn verwachtingen en door zijn design en beeldscherm kwaliteit is dit zeker een aan te raden toestel!

Pluspunten

• Fingerprint scanner
  • Helderheid beeldscherm
  • Touchscreen
  • Camera's
  • Ligging in de hand

Minpunten

• Laadtijd
  • Geluidskwaliteit

Farahk 31-07-2019

Mooi toestel voor prima prijs

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Ik heb de LG Q60 nu eventjes in mijn bezit, en het is een prachtig apparaat .
Het design is mooi, elegant en fijn.
Hij is wel wat groot in vergelijking met mijn voorgaand model.
Maar het went snel.
De bediening is eenvoudig en snel onder de knie te krijgen.
Wat het zo leuk maakt, is dat er 3 verschillende camera's op zitten. De eerste foto's die ik er mee gemaakt heb, vallen niet tegen :)
Er valt nog veel mee te proberen met de tijd.
De opslag is genoeg,maar als je graag foto's maakt kan je hem nog uitbreiden. Top dus.
Het scherm is helder en mooi van kleur, hopelijk niet te kwetsbaar door zn grote.
De klanken komen prima over, niks op aan te merken.
Al met al dus een heel fijn apparaat voor een prima verkoopprijs.
Doet niks onder aan alle andere duurdere merken !.
Ik raad deze zeker weten aan, aan ieder die meer wil halen uit een telefoon dan alleen maar bellen en gebeld worden.

Pluspunten

• Veel camera's
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Grote is even wennen

Colin van Oorschot 31-07-2019

Groot scherm, mooie fotos

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

De LG Q60 in het blauw is een mooi design van LG. De blauwe kleur is een beetje oceaan blauw. Verder heeft de telefoon een groot scherm waardoor alles goed te lezen en te zien is. Het mooiste van dit toestel is denk ik wel alle camera's die erop zitten. voor zit een mooie selfie camera en achter zitten maar liefst 3 camera's waardoor je ook wide fotos kunt maken.

Verder is de telefoon super snel met dit besturingssysteem, waarbij je als je android gewend was, niks opnieuw hoeft te leren.

De telefoon is ook robuust waarbij het scherm niet helemaal tot de randen loopt waardoor het scherm denk ik minder snel kapot gaat.
De vingerscan achterop geeft snel en makkelijk toegang tot de telefoon en tot andere apps als je ervoor kiest. Bij mij werkt deze erg goed.

Overall denk ik een goede telefoon voor deze prijs.

Pluspunten

• accuduur
  • groot scherm
  • snel

MirrieB 29-07-2019

Mooi design, verbluffende camera, prettige telefoon!

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

De LG Q60! Qua design van het toestel ging mijn voorkeur uit naar de kleur die beschreven werd als ‘Morrocan Blue’ en daarin werd ik niet teleurgesteld. Het toestel heeft een schitterend glanzend blauwe achterkant, kleine notitie; vingerafdrukken zijn hierop wel snel zichtbaar.

Het toestel is 6,26 inch groot en dit is voor iemand met mijn formaat handen aan de grote kant, toch ligt het toestel erg prettig in de hand, vanwege de afgeronde hoeken en rondere zijkanten. Tot nu toe is de telefoon gelukkig nog niet uit mijn handen gevallen, maar het gebruiken van de vingerafdruksensor aan de achterkant, vraagt wel wat behendigheid in het begin, zeker als je gewend was de vingerafdruksensor voorop het toestel / in het scherm te hebben.

Het toestel biedt voldoende functionaliteiten om hem in de ‘medium’ categorie te plaatsen, de speakers zijn goed, niet verbluffend. Het speciale 3D-geluid kon ik niet echt vaststellen, maar misschien ben ik daar gewoon niet muzikaal genoeg voor.

De Google Assistant button… leuk bedacht, irritant in gebruik. Na een aantal weken heb ik geleerd om de knop aan de zijkant te ontwijken, zodat ik niet steeds onnodig Google Assistant open. Wat mij verbaasde was dat de Google Assistant niet met je stem en ‘OK Google’ te activeren is, zou kunnen dat ik dit niet goed heb weten in te stellen, maar daardoor is de functionaliteit hiervan voor mij niet zozeer aanwezig. Verder kun je er wel alles in opzoeken en dat kan soms onderweg met 1 druk op de knop erg handig zijn.

De camera’s zijn wel echt top! De combinatie van de frontcamera van 13 megapixel en de Portrait functie leveren resultaten die niet onder doen voor de nieuwere generatie van Iphone en ook de AI Cam zorgt voor net even iets betere foto’s dan ik normaal met een smartphone zou nemen. Ik merk daardoor dat ik ook bij moeilijkere lichtomstandigheden toch nog wel naar de LG Q60 grijp en de telefoon zelf daarin de juiste instellingen regelt.

Helaas vond ik de beeldkwaliteit wat tegenvallen voor de grote van het scherm. Dit wordt snel wat pixelerig en in vergelijking met andere toestellen ogen de kleuren wat grauw.

Al met al een zeer prettig toestel om te gebruiken wanneer je geen spectaculaire hoogstandjes verwacht en gewoon een mobiel wil met de ‘standaard’ functies en wat extra’s (zoals een goede camera, Google Assistant, duo-sim, 3D-geluid , paar leuke extra handigheidjes en een camera voor mooie foto’s on the go 😊

Lisavh 28-07-2019

Prima telefoon

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Ik vind dat deze telefoon goed zijn werk doet. Als eerste heeft hij een heel mooi design en hij valt goed in de hand. De kwaliteit van de camera is goed, maar ik vind de camera van bijvoorbeeld een iPhone nog steeds mooier. Je kunt hem helemaal aanpassen naar hoe jij het wilt dankzij alle opties die er opzitten. De kwaliteit van het geluid is top, niks op aan te merken. Qua prijs kwaliteit verhouding zou ik hem zeker aanraden, want je krijgt veel telefoon voor een niet al te hoge prijs!

• Goede prijs- kwaliteitverhouding

Minpunten

• Kan ingewikkeld zijn
  • Camera kan beter

fgoestoh 28-07-2019

Heerlijk helder soepel toestel

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Een test van een LG toestel voor een paar weken – tuurlijk moet je je er aan overgeven anders moet je niet mee doen. Kost tijd om alles over te zetten en weer op gestart te krijgen hoewel er steeds meer en beter hulpmiddelen zijn. Ik kom van een middenklasser Huawei. En tja dat merk kennen en nu wel uit de media. Maar ook met de service en update snelheid was ik absoluut niet tevreden. Ik weet dat ik bewust een middenklasser heb en pas mijn verwachting aan en ook zo voor de LG. Maar ik beoordeel wel tegen de reclame prestatie uitingen. Ben is dan ontevreden – nee niet helemaal maar echt heel super vind het toestel ook niet. Zeker als ik vergelijk met eerder LG toestellen die ik gehad.
Over het scherm en de helderheid ben ik zeker wel te spreken. Maar dat heeft met de afgelopen weken veel licht weer een negatieve tegen hanger en dat is de gebruiksduur / levensduur batterij. Ik heb lekker een paar middagen foto’s lopen maken, Pokémon lopen spelen en dan houdt het toestel het gewoon niet lang genoeg uit. Ik merk tijdens het gebruik ook een aantal rare vertragingen en het toestel lijkt te happeren. Zo duurt het significant langer voor dat het toestel op een google home opdracht reageert ten opzichte van de 2 jaar oude Huawei. Ik snap niet waarom want allen 1GB geheugen meer in de Huawei kan daar de reden niet voor zijn. Foto’s maken is erg leuk. Het is mijn eerste toestel met meerdere camera’s maar is ook wel even wennen hoe en wat wanneer te gebruiken. Vind ik het toestel een vervanger voor de pocketcamera. Nee echt niet eerlijk gezegd en daar had ik wel op gehoopt. Al met al een leuk toestel voor een gemiddelde gebruiker die zeker niet alle reclame uitingen waar maakt wat mij betreft.

Pluspunten

• scherm
  • helderheid
  • extra google home button

Minpunten

• betterij duur bij hoge scherm resolutie
  • formaat

xEdwin 27-07-2019

Groot scherm, mooie kleur

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Hij doet het erg goed naar behoren. Hij is erg makkelijk zoals hoe een telefoon moet werken en best snel, de camera's zijn best goed en het geluid is echt een aanrader voor deze prijs een eenvoudige en zeer goede telefoon. Het enige nadeel is dat ik hem in mijn linkerhand vast heb dat ik soms de google knop aanraak met mijn duim. Maar dat is ieders eigen hoe je hem vast houd. Ik vind het een aandrader !

Pluspunten

• Mooi helder beeld
  • Mooie cameras

Minpunten

• Google knop overbodig

Maráa 27-07-2019

Fijne handligging

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

+ De telefoon werkt prettig in gebruik, fijn in handligging.
- De speakers voor het geluid vind ik persoonlijk tegenvallen. Het klinkt alsof de speaker te ver in het apparaat gebouwd zit.

E de Boer 26-07-2019

Mooie foto's en goede accuduur.

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Sinds enkele weken gebruik ik de LG Q60. Het is een mid-range telefoontoestel. Het toestel is maar in één kleur te krijgen, blauw, maar persoonlijk geeft dit wel een mooie uitstraling. De LG Q60 is getest volgens een Amerikaanse kwaliteitsnorm Mil-STD-810G getest op waterdichtheid, trillen, temperatuur en stootvastheid. De body is afgezien van het scherm van kunststof. Gezien de kinderen ook af en toe met het toestel in de weer zijn hoop ik dat dit de levensduur van het toestel verlengd. Het besturingssysteem is het vertrouwde Android 9.0. Het draait soepel op de 2 GHZ Octacore hardware. Het toestel is relatief groot: 7.6 bij 16 cm. Het ligt goed in de hand, maar is wel een groot blok in de broekzak. Verder heeft het toestel een duo sim wat erg handig is voor privé en zakelijk bellen. Een van de pluspunten zijn de drie camera’s aan de achterkant. Door de 16 MP camera zijn de foto’s van goede kwaliteit. Dit was voor mij een must. Het intern geheugen is met 64 GB ruim voldoende. Daarnaast is het d.m.v. een geheugenkaart uitbreidbaar. Dus voor de aankomende vakantie kan er weer volop foto’s gemaakt worden. Al met al ben ik erg tevreden over het toestel.

Pluspunten

• Foto's
  • Duo Sim
  • Stootvastheid
  • Accuduur

Minpunten

• Groote

Naldo 26-07-2019

Mooi uitziende smartphone, maar inwendig niet goed.

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Ik heb de LG Q60 nu een aantal weken in mijn bezit. Toen ik de telefoon kreeg en uitpakte was ik aangenaam verrast over het design van de smartphone. De voorkant van de smartphone ziet er mooi uit, groot scherm, kleine druppelvormige notch. Helaas wel wat schermranden, maar absoluut niet storend. De achterkant heeft een mooie glanzend blauwe/groene kleur met daarin mooi de camera's en fingerprintsensor verwerkt. Qua design een lust voor het oog.

Na aanzetten van de telefoon en instellen van de telefoon, ook aangenaam verrast door het homescherm. LG heeft een leuke standaard achtergrond meegegeven aan het toestel en de LG Skin ziet er mooi uit. Op het eerste gezicht een prima uitziende smartphone. Helaas werd het enthousiasme al snel wat getemperd.

De accu van het toestel was niet vol, logisch als deze zo uit de winkel komt. Opladen dan maar! Wat is het dan jammer om bij zo'n mooi uitziend toestel geen USB-C aansluiting aan te treffen, maar gewoon een oude MicroUSB aansluiting. Toch maar aangesloten, aangezien de accu toch vol moet. Opladen duurt helaas vrij lang, de output van de meegeleverde oplader is 1.2A, en het kost zo de nodige tijd om de 3500 mAh accu volledig op te laden. Na laden batterijduur trouwens prima! Pluspunt!

Het scherm van de LG Q60 is een HD+ scherm, van 720x1520 pixels met een aspect ratio van 19:9. De Pixeldensity is 269 ppi. Dit is bijzonder weinig en daarom is de beeldkwaliteit ook echt niet goed! Zeker omdat het scherm van de LG Q60 groot is, zijn pixels duidelijk zichtbaar en is het beeld korrelig. Het is echt een minpunt dat deze telefoon geen full-HD beeldscherm heeft.

De processor van het toestel is de Mediatek Helio P22, wat een gemiddelde processor is qua kracht. Het is wel een energiezuinige processor wat dus ook de accuduur ten goede komt. De processor wordt geassisteerd door 3GB aan werkgeheugen, wat gemiddeld is tegenwoordig. Apps zoals Whatsapp en Instagram draaien vloeiend met de processor/werkgeheugen combinatie. Ook meerdere tabbladen open op Google Chrome werkt prima.
De opslag van het toestel is boven gemiddeld, namelijk 64GB. Fijn als je veel opslag nodig hebt en bijvoorbeeld veel foto's maakt.

Over foto's gesproken, het toestel heeft achterop 3 camera's, een 16MP, een 5MP en een 2MP. De kwaliteit van de camera is gemiddeld. Met daglicht maakt de camera goede plaatjes. In het donker komt er veel ruis op de foto's en heeft de telefoon last met scherpstellen. Groothoekfoto's worden op een lagere resolutie gemaakt, wat de kwaliteit van de foto's sterk aanpast.
De selfiecamera is een 13MP camera, hij gooit geen hoge ogen, maar maakt verder goede foto's.
Pluspunt aan de telefoon is dan wel weer dat deze wordt geleverd met Android 9.0 Pie.

Conclusie: als je de smartphone ziet, denk je dat het heel wat is. Helaas is het inwendige niet goed en is het een qua specificaties basis smartphone.

Pluspunten

• Accuduur
  • Android 9
  • LG is prettig

Minpunten

• Camera's niet goed
  • Beeldscherm resolutie laag
  • Wat meer werkgeheugen
  • Geen USB -C

Dymi 25-07-2019

Groot scherm

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

De LG Q60 is een erg mooi toestel om te zien en heeft een fijn groot scherm. Vooral het kijken van filmpjes en het doen van spelletjes is daardoor heel makkelijk op deze smartphone. Uniek vind ik de diverse mogelijkheden voor het nemen van foto's. Voor wie graag foto's maakt met zijn mobiel is de LG Q60 echt een aanrader. Verder doet deze smartphone alles wat hij moet doen: hij belt fijn en WhatsApp werkt prima. Deze mobiel is ook erg makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• groot scherm
  • grote opslag
  • veel fotomogelijkheden
  • makkelijk in gebruik
  • mooi om te zien

Minpunten

• het geluid is ietsjes minder

Remy en Joor 24-07-2019

Mooi en makkelijk in gebruik toestel

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Ik heb dit toestel nu een paar weken in huis om te testen. Het eerste wat opviel was dat hij makkelijk in gebruik is, lekker in de hand ligt en lekker snel is. Bij de beschrijving stond dat het toestel echt zeer goed was is foto's, dat vind ik eigenlijk het enige echte minpunt van het toestel. Het is een perfecte camera voor gewoon normaal gebruik, maar hij komt hier wel echt op tekort. Als je hem vaak gebruikt moet je hem af en toe ook even opnieuw opstarten, maar dat is echt geen probleem. Hij doet verder echt alles wat je van een telefoon mag verwachten en meer. Echt voor de prijs een prima toestel echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Makkelijk in gebruik
  • Snel
  • Doet wat je verwacht en meer

Minpunten

• Het zoombereik van de camera

M. Lftnk 24-07-2019

Fijne, gebruiksvriendelijke telefoon voor een prima prijs!

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Voor deze prijs is dit een prima telefoon. Snel en redelijk veel opslagruimte. Genoeg voor vele foto's en apps.
Het toestel maakt een redelijke kwaliteit foto's. Toch nog enige bewegingsonscherpte.
Het geluid is prima.
Een fijne telefoon die ik zeker kan aanbevelen!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Hoeveelheid opslagruimte

Minpunten

• Vrij groot scherm, lastig met 1 hand te bedienen

Renske 24-07-2019

Fijn scherm!

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekregen om te testen! Toen ik hem uitpakte was het gelijk van 'o, handig scherm'. Hij ziet er cool uit! Wij zijn op zoek naar een telefoon om foto's mee te maken en om kinderen spellen te laten spelen. De foto's die ik ermee gemaakt hebt zijn super! De camera werkt goed en handig. Ik ben niet echt een ster in elektronica, maar deze smartphone is heel makkelijk in gebruik. Wel is het zo dat als je heel veel spelletjes achter elkaar speelt de smartphone een beetje hapert. Maar dat is tot nu toe bij elke smartphone die we hebben gehad. Fijn apparaat!!

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • mooie foto;s
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• niet lang spellen (meer dan 3 uur)

DaniellevS 24-07-2019

Erg blij mee.

Geschreven voor: LG Q60 64 GB / moroccan blue / (dualsim)

Deze telefoon is erg makkelijk in gebruik. Het is een fijn model die goed in de hand ligt en een mooi design heeft, het feit dat er geen home knop op zit geeft je extra beeld en daardoor wordt de telefoon makkelijk in gebruik. De prijs-kwaliteit verhouding vind ik erg goed. De telefoon maakt ook mooie foto’s, vooral de ‘food’ functie geeft erg veel diepte en extra kleur in de foto. De batterij gaat ook lang mee. Een minpunten die ik ben tegengekomen zijn de smileys, deze zijn een beetje gek (misschien komt dit doordat ik een IPhone ben gewend). Er zat ook geen gebruiksaanwijzing bij, dit was wel jammer. Ik heb ook gemerkt dat het scherm niet erg scherp is, dit verandert overigens niet als je de helderheid op het hoogste niveau zet. Mijn conclusie is dat dit een hele goede telefoon is en dat je veel krijgt voor de prijs. Ik ben er heel erg blij mee.

Pluspunten

• makkelijk menu
  • mooie foto's
  • lange batterij duur

Minpunten

• gekke smileys
  • geen gebruiksaanwijzing