HTC Desire C 4 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC Desire C 4 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Maxbossink 10-10-2014
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Na 2 jaar deze telefoon te hebben gehad is hij echt toe aan vervanging. Ik kom niet eens de dag door bij normaal gebruik (instagram, browsen, whatsapp), terwijl de accu aan het begin wel 1 tot 2 dagen meeging. Geluidskwaliteit redelijk, maar niet supergoed. Wat zeer irritant was is dat ik (zeker na een jaar) lang moest wachten voordat een app was opgestart en kon wisselen van apps. Ik kon sommige apps zelfs helemaal niet openen vanwege een te kleine processor. De vormgeving is wel goed, lekker compact, hij is helaas wel wat aan de dikkere kant (zeker voor nu). Beeldscherm is groot genoeg maar helaas is de resolutie zeer laag. Al met al is dit een redelijke telefoon als je niet te lang er mee wilt doen, ook zeker de prijs gezien.

cor9703 21-09-2014
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Heb deze telefoon nu bijna 2 jaar, 1,5 jaar goed gefunctioneerd op 1 moederbord reparatie na dan.
De laatste maanden komt de slijtage wel naar boven, telefoon word trager en hapert soms. Accuduur was goed ging 2 of 3 dagen mee. Nu gaat hij nog max 1,5 dag mee. Camera is prima alleen jammer dat er geen flits op zit. Geluid is veel beter dan bij andere merken telefoon. Al met al super aankoop geweest

Mellany 08-07-2014
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Na bijna 2 jaar, takelt hij nu wel af. Hij wordt langzaam, loopt soms vast en gaat soms uit zichzelf uit. Hij kan tegen een stootje.
Helaas is het aan/uit knopje beschadigt en doet deze het niet meer zo goed. Hij blijft soms ingedrukt.
Ik kan er goede foto's en filmpjes mee maken. Jammer dat er geen flits op zit en dat er geen camera aan de voorkant zit. Je kunt ook niet alles hebben voor zo'n prijs.
Het geluid is erg mooi! En de grootte van de mobiel is ideaal. Hij past in de broekzak, zonder dat hij veel uitsteekt.

GamerGuy2608 15-05-2014
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Veel te veel pre-installed apps, kan niet echt tegen een stootje, na ongeveer een jaar gaat de accu kapot, en daarna start de telefoon om de 10 minuten zichzelf opnieuw op. Wel goed geluid, goede camera. Het is een goede telefoon om mee te starten, maar als je wat meer me gaat doen, heb je er niet zo veel aan. Ik ben blij dat ik nu een nieuwe telefoon ga kopen...

paavovisschers 17-04-2014
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Het is zeker voor kinderen tussen de 10 en 15 jaar een goede telefoon. Het heeft genoeg functies met o.a. de Play Store (android). Er zijn toch wel een aantal minpuntjes bij deze telefoon. Zodra je een SD-kaartje hebt toegevoegd, slaat hij niet alles op naar de SD-kaart. Bijvoorbeeld Video's. Ik kan maar 4 minuten filmen of het geheugen zit vol. Wat ook jammer is , is dat de YouTube-App zwaar tegenvalt. Stel dat je een Video kijkt , die normaal gesproken HD is, krijg je een beeld wat onscherp is te zien. Ook de spelletjes op de telefoon lopen niet al te soepel. Het loopt nog weleens vast. De muziek is is geweldig. Het geluid is mooi en als je met oortjes luistert krijg je Beats Audio, voor een extra bass. De camera heeft wel goede foto's maar de video's vallen toch tegen. Ondanks een aantal minpunten loopt deze telefoon na dik 3 maanden gebruik, nog niet vast.

Roxmarie99 02-04-2014
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Telefoon anderhalf jaar in bezit en het is echt geen fijne telefoon, het is mijn eerste smartphone. Maar hij is zo traag als een slak. Na 8 maanden de eerste x terug gezet naar de fabrieksinstellingen. En toen daarna na 5 maanden weer toen ging hij steeds uitvallen, of hij reageerde niet meer, het enige wat hielp was de batterij eruit halen, en dan startte hij weer op. Contact opgenomen met htc die adviseerden eerst een soft rest, aan en uit knop net zolang ingedrukt houden tot hij op nieuw opstart. En daarna een hard reset. Via uitzetten en dan gelijk de volume knop indrukken. Wel eerst een back maken via sync programma van de htc site.
Het helpt allemaal niet veel, toestel blijft ontzettend traag, het duurt soms minuten om mijn conacten op te zoeken, of om mijn muziek speler te openen. Echt een vreselijk toestel.
Hij is traag, valt uit, internet pagina's worden niet of zeer traag geladen terwijl er wel verbinging is.
Soms zijn er na een herstart favorieten (snelkoppelingen) weg, of is een programma helemaal verdwenen.

GamerGuy2608 15-05-2014

dit is exact wat er mis is met mijn htc decire c... volgens mij ligt het gewoon aan het android OS systeem of aan htc zelf...

adhandel 12-02-2014
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

ik vind het echt een traag slecht toestel!
in het begin alleen maar problemen met de micro sd-kaart,
een paar keer opgestuurd geweest en iedere keer alles kwijt natuurlijk.
en nu hele dagen aan het up-daten, schiet totaal niet op!
alleen maar traag en het werkt voor geen ene meter.
voor mij nooit geen HTC meer!

emmyg 30-01-2014
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Waardeloos is de enigste omschrijving voor deze telefoon die past.

Hij gaat af en toe gewoon van zelf uit. Hij geeft om de haverklap storingen. Blijft soms steken.
En dit zijn de problemen waar je nog verder mee kunt.

Tot nu toe 2 keer gehad dat een gedeelte van het scherm het totaal niet meer doet. De eerste keer is hij "gerepareerd" Probleem was niet opgelost. Moest op dat gedeelte van het scherm harder drukken dan de rest. Nu dus voor de tweede keer. Hij moet wederom opgestuurd worden. Kijken of ze deze keer wel de moeite nemen om het goed te repareren.

Ik koop absoluut nooit meer iets van htc.

anmk27 27-12-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Voor iemand die net aan de smartphone begint een leuk toestel en eigenlijk was ik best tevreden. Helaas kreeg hij na 10 maanden kuren en starte hij soms wel 4 keer op een dag ineens opnieuw op. Vaak gebeurde het dat ik er achter kwam dat hij gewoon uit stond en kreeg ik hem alleen nog maar aan door eerst de batterij er uit te halen. Na 11 maanden was het ineens gebeurd. Helemaal dood, doet helemaal niets meer. Je kunt hem op laten sturen, ben je hem weken kwijt en alles wat er op staat ben je sowieso kwijt.
Niet echt fijn als je altijd zuinig bent op je spullen en het gaat toch binnen een jaar kapot.
Voor mij geen htc meer.

mldklh 25-01-2014

Mijn Desire C deed niets meer. Na melding bij HTC volgende dag opgehaald. Na 10 dagen weer terug, gerepareerd. Prima dienstverlening van HTC :-) (Binnen garantietermijn)
Ook mijn eerste HTC (Cruise) werkt al 6 jaar prima.

Evert77 17-12-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

In September 2013 uitgekozen voor mijn vrouw. Toen zelf nog tevreden in het bezeit van een Desire HD. Dat laaste toestel is inmiddels weg vanwege de vele problemen en over de Desire C zijn we ook niet meer tevreden. Het volume knopje werkt alleen nog als je er met geweld op drukt. Het toestel schakelt zichzelf soms uit en het is zo traag.

Een factory reset helpt tijdelijk tegen de traagheid, maar niet voor lang. Het helpt niet tegen de andere problemen.

Kortom tijd voor een nieuw toestel.

joselukens 11-12-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

In het begin werkte hij echt super...maar nu ...eerst kon ik geen foto's meer maken....weer op fabrieksinstellingen met het gevolg heel veel telefoonnr. kwijt. Onlangs kon ik niet eens contacten opzoeken of wifi zoeken ...grrr batterij verwijderd en opn. En het scherm is ook gebarsten omdat er iets tegenaan drukte in de tas.

ARom 15-11-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Het leek me een mooie telefoon toen ik m aanschafte. Niet te groot en dus lekker compact. Maar wat baal ik van mijn keuze! De telefoon is erg langzaam geworden, iemand anders met een veel oudere telefoon kan alles veel sneller doen dan ik. Dat is jammer, maar niet het meest vervelend.
Het scherm is af en toe erg irritant. Op sommige plekken reageert hij niet op de aanwezigheid van mijn vinger!
Ik gebruik het alarm dagelijks voor medicijnen. Erg fijn als dit betrouwbaar is dus. Maar helaas gaat hij af en toe niet af! Dat is gevaarlijk voor mij, omdat ik op het alarm vertrouw. Ben daardoor al enkele keren mijn medicijn vergeten. Ook kan ik bij het aangeven van het alarm wel aangeven waarvoor dit is, maar dit laat hij niet zien op het beeldscherm!
Voor de rest is het een best degelijke telefoon, maar zeker met al die nieuwe, snelle telefoons om mij heen, had ik toch lieve eren andere gehad. Ik heb een abonnement die 2 jaar loopt zonder mogelijkheid om de telefoon op te zeggen, dus ik zit er nog anderhalf jaar aan vast...
Wanneer je op zoek bent naar een gewone telefoon om mee te bellen en af en toe berichtjes mee te sturen, kan je deze telefoon best nemen. Maar voor mij is hij niet degelijk genoeg. Voor mij geen HTC meer!

bloempje22 15-11-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / wit

Het toestel in februari 2013 gekocht, dus nu een 10 maanden in huis. Het eerste half jaar was ik erg tevreden over dit toestel. Hij deed het vergeleken met de Samsung die ik daarvoor had een stuk beter. Soms had een app wel eens wat moeite om op te starten en de wifi was ook niet de beste die je kunt voorstellen, maar voor mij acceptabel. De laatste weken begint de telefoon echter kuren te vertonen. Hij schakelt zichzelf meerdere keren per dag aan en uit. Soms valt hij helemaal uit. Heel irritant. Aangegeven bij de winkel die hem mij heeft verkocht (PDA Wereld), die verwijst me meteen naar de HTC klantenservice. Voor zover deze klantenservice de naam 'service'verdient. Daar krijg ik binnen een minuut te horen dat het wel aan mijn SIM kaart zal liggen, want die is ouder dan een jaar. Een soort van 'kortsluiting' met de oudheid van de simkaart. Sorry, maar als de simkaart het prima doet in mijn oude Nokia, waar ligt het dan aan? De simkaart of de HTC? Moet ik zelf voor een nieuwe simkaart zorgen. Waar haal je die dan zo ineens vandaan??? Waardeloos advies. Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd bij mijn provider en we zullen zien wat er gebeurt. Als die toestellen zo gevoelig zijn, dan heb je er niks aan. In mijn huishouden komt geen HTC meer!

IrisvdKooij 11-11-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / wit

Wat een rot telefoon. Heb hem inmiddels al bijna een jaar maar geen idee hoe ik het er mee vol heb kunnen houden. Valt om de haverklap uit, of loopt vast en valt daarna uit. Ik denk dat hij per dag wel 5 keer uitvalt, als het niet meer is. Verschrikkelijk sloom en het touch screen reageert niet altijd even goed. De telefoon ligt fijn in de hand - maar ik vind hem toch wel heel erg klein - en tot nu toe heeft hij alle stoten en klappen overleefd. Er zit Beats Audio op, maar zelf vind ik de muziekkwaliteit niet bepaald super. Kortom, grootste miskoop ooit voor mij.

milan de roo 22-10-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Ik heb deze telefoon bijna een jaar. En nu al is het scherm gebroken en het knopje om het geluid harder te doen doet het iet meer (dan moet je eerst geluik zachter doen en dan kan je hem op het scherm weer vorder trekken). in de hand is hij wel lekker want hij heeft een lekker achterkant en glijd niet uit je hand maar er komen wel heeel snel krassen op. De speaker kan wel lekker hard! en heeft beats audio en heeft daardoor goed geluid! de camera is redelijk en de beeldkwaliteit is niet echt super. het design is wel mooi alleen is het scherm best wel klein. ondanks dat het scherm gebroken is werkt het touchscreen nog gewoon goed! heeft een wel wat oudere android versie dat vind ik wel jammer (4.0). en wat ook wel een minpunt is: er is geen front camera. mijn conclusie: als je voorzichtig doet met je telefoon en je bent nog een kind is dit een leuke telefoon maar als je wat ouder bent kun je beter een duurdere telefoon kopen!!!

c.vander.lee 05-09-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

toestel desire c 10 maanden in bezit 6maanden goed gewerkt nu voor de derde keer defect is twee keer terug geweest naar HTC service telkens een update volgens de papieren maar het blijft defect moeten hem maar weer ter reparatie aanbieden maar dit toestel wordt nooit meer iets
voor een toestel van 180euro is afschrijven in 10 maanden wel veel maar vertrouwen in HTC service hebben we niet meet dus nooit een HTC meer

Silvestertje 05-07-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Hallo, sinds september 2012 in mijn bezit. Ik stel weinig eisen aan een telefoon dus ben al gauw tevreden. Ik luister er geen muziek op dus geluidskwaliteit heb ik geen ervaring mee.
Hij doet het nog altijd prima, scherm is ook nog helemaal mooi. Ik heb hem wel eens laten vallen maar toen zat hij wel in een hoesje. Ik moet de batterij om de dag opladen, of soms zit er wel eens twee dagen tussen. Maar ik gebruik dan ook weinig apps en speel er zelden een spelletje op. Mocht je zo iemand zijn die verkleefd is met zijn mobiel, dan kan ik me voorstellen dat je deze niet kiest, want dan zal hij niet aan je eisen voldoen.

mona6 13-06-2013

1e half jaar heel blij mee
daarna allemaal ellende
kon geen fotos meer maken
geen muziek meer downloaden
mega traag

mayel 22-04-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / rood

Deze telefoon is een compact model die makkelijk in de hand ligt en zeer gebruiksvriendelijk is. Alles is nog goed leesbaar. Beeldkwaliteit goed.
Met de 5 mp camera kun je goede foto's maken.
De batterij gaat (met de wifi aan) en er veel mee doen, 3 dagen mee.
Deze telefoon heb ik gekocht bij telefoonwereld.nl. Had hem op dinsdagavond besteld. Donderdag met een goede verpakking geleverd.

maartenvdezz 18-04-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Een vooral goedkope telefoon. Ik kocht hem destijds omdat ik Android 4.0 wilde, maar als ik nu kijk wat de Sony Xperia J / U kost, dan baal ik wel dat ik geen maandje heb gewacht. De telefoon is namelijk erg langzaam. Beats Audio leek me ook leuk, maar het werkt niet op de Desire C, in tegenstelling tot de One-serie. Het Beats probleem heeft mijn neefje ook met dit toestel.
Jammer dat na een maand HTC dit toestel al laat stikken: Android 4.1 komt niet, laat staan 4.2. Hopelijk komt er nog een leuke ROM. De camera heeft geen autofocus: dus vergeet kleine QR codes / Microsoft Tags. Het toestel schijnt NFC te hebben maar daar bied HTC geen ondersteuning voor.

ram2302 14-04-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

eerste paar weken niets aan de hand toen begon de ellende, geluid van berichten is spontaan uitgevallen en als de batterij leeg is moet je hem weer helemaal instellen ik heb het gehad met dit toestel.

Reinier321 20-03-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / rood

Ruim 2 maanden in bezit en erg blij mee. Gebruik de telefoon ook als mp-3 speler met oordopjes van dr. Dre. Dacht eerst dat het onzin was maar zijn hele goede dopjes. In combinatie met Beats Audio erg prettig. Daarnaast de kwaliteit die ik gewend ben van eerdere HTC toestellen. Degelijk en kan tegen een stootje. Jammer te lezen dat het scherm bij sommige mensen spontaan barst. Heb mijn telefoon al een par laten vallen. Ook op een stenen keukenvloer maar niets aan de hand...
Is niet de snelste telefoon maar dat hoeft van mij ook allemaal niet. Hij doet wat 'ie moet doen.

R_Hamers 06-03-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / wit

Het is wel te merken dat het hier een low-budget telefoon betreft. Voorheen een HTC Desire gehad die aanmerkelijk sneller was. Dit toestel (Desire-C) is een stuk trager. Ook jammer dat er geen flitser op zit. Voor de rest een aardig toestel waarvan je niet te veel prestaties moet verwachten.
Genoeg geheugen om veel apps op te installeren.

consument2013 17-02-2013

NOOIT MEER HTC.

IK heb deze htc gekocht bij media markt.
eerste indrukken waren goed.
Maar na 1 week is het scherm zonder enige aanleiding gebarsten.
HTC heeft me verteld dat dit niet onder de garantie valt en je je telefoon niet in je zak hoort te kunnen stoppen.
de reparatie kost meer dan 100 euro bij htc voor alleen het frontje.
al met al koop ik nooit meer een HTC.

Ester1975 28-02-2013

Hier zitten we met hetzelfde probleem, mijn zoon heeft deze een half jaar geleden gekocht voo 200 euro en ook zijn scherm is nu gebarsten. Kunnen ze niks aan doen! Wat kunnen wij er dan wel mee?

Ester1975 28-02-2013

Mijn zoon heeft dit toestel een half jaar geleden gekocht voor 200 euro en 2 weken geleden is zijn scherm ook spontaan gebarsten. Ook van HTC te horen gekregen dat ze er niets aan kunnen doen!
Maar als het dus vaker gebeurt wat kunnen wij eraan doen?

fkk1947 10-01-2013
Geschreven voor: HTC Desire C 4 GB / zwart

Via Phoneshop die na een e-mail vraag van mij meteen antwoordde en de volgende dag leverde, in het bezit gekomen van deze fraaie gsm met Android 4.0. Juist hiervoor gekozen omdat ik dan vanaf mijn telefoon ook de AVR-1713 van Denon kan besturen. Ongelooflijk maar waar. Deze telefoon gebruik ik voornamelijk in de Vliegtuigmodus, hetgeen betekent dat dit toestel vrijwel geen batterij verlies heeft en lang meegaat voordat de batterij van het toestel moet worden opgeladen. Ook is het simpel om via de AppStore apps te downloaden en na de download weer te verwijderen indien het gebruik van de app tegenvalt. Al bij de aanschaf van dit toestel staat het vol met apps waarvan de meeste voor mij niet relevant zijn want ik gebruik het toestel om te bellen, te sms'en men ik gebruik geen 3G. Weliswaar gebruik ik wi-fi uitsluitend thuis.
Deze HTC voldoet voor mij prima en ik houd dikwijls het beschermfolie op het toestel wanneer ik de gsm niet gebruik.
Ik hoop dat het toestel mij de voldoening blijft geven die ik de afgelopen maand al heb gehad.