Samsung Galaxy Ace Plus GT-S7500 blauw / 3 GB - Reviews

Opslag
3 GB opslag

dyon1992 10-02-2014 Product jaar of meer in bezit

6,8
Ik heb deze telefoon nu meer dan een jaar, ik heb sinds dat deze een half jaar oud is af en toe het probleem dat het toetsenbord ineens niet reageert. Dan kan ik niets meer intoetsen, en kun je doen wat je wilt maar het verandert weinig. Na een willekeurige hoeveelheid tijd doet het het dan ineens weer. Af en toe valt deze uit, of loopt deze vast, maar dat kan ook aan de apps liggen die ik erop heb staan. Laatste tijd geeft de mp3-speler ook kuren. In het begin heb ik gehad dat de telefoon bij ongeveer 20 a 30% uitviel en niet meer aanging voor de oplader was aangesloten. Nu daar gelukkig geen last meer van. De batterij gaat een dag mee bij redelijk intensief gebruik. Spellen doen het goed, verder niet veel last gehad, maar ga toch een keer na aantal samsung telefoons verder kijken naar andere merken.

DevelbossXL 13-07-2013 Product kwartaal in bezit

Het is een erg goeie telefoon voor deze lage prijsklasse. ik vind het touchscreen een goed formaat en het is handig mee te nemen. Daarom vind ik deze telefoon en 8,5 waard.

DevelbossXL 13-07-2013 Product kwartaal in bezit

Het is een erg leuke telefoon, en een goeie upgrade van de vorige smartphone, de samsung galaxy ace.

Het is makkelijk in gebruik en de prijs is vrij laag, daarom zal ik maar zeggen, ik geef het een 8,5 !

pietschip 09-01-2013 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn eerste smartphone,maar hij bevalt prima.
Hij is lekker snel,genoeg mogelijkheden en alles wijst zichzelf.
Hij is degelijk om tezien,de degelijkheid kan ik nog niet testen.maar het is een fijn toestel.

yeahyeah 17-10-2012 Product paar weken in bezit

Mijn eerste smarphone met touchscreen. Mijn eerste indruk was gelijk goed. In het begin is het even wennen om een bericht te maken. Het is een super handig toestel, waarbij je eigenlijk geen handleiding nodig hebt. Wel wil ik gelijk opmerken dat als je wilt schakelen tussen het T9 toetsenborde en gewoon, je even je vinger ingedrukt moet houden op de plek waar je tekst voor een sms invoert. Dit had ik niet gelijk door, omdat ik niet bekend was met een smart phone met touchscreen. Dat gaat super met deze ace foon. Mijn eerste ervaring hiermee en ik kan zeggen dat het allemaal heel erg soepel gaat. Bovendien is dit toestel kleiner als de duurdere variant en past ie nog goed in mijn broekzak. De camera is voorzover ik kennis meegemaakt heb, redelijk. Maar zeg nu zelf als je echt van plan bent om mooie foto,s te maken dan neem je toch een echt fototoestel mee. Maar voor de onverwachte kiekjes ruim voldoende en zeker als je deze overdag maakt. Heb er wel een hoesje bij besteld die weinig ruimte inneemt. Zo blijft het scherm krasvrij. Kortom iemand die niet super hoge eisen stelt aan een toestel maar voor weinig geld iets fijns in handen wil hebben, ga voor dit toestel en zeker als je een touchscreen wil. Ik ben in ieder geval om.

ch2012 31-07-2012 Product paar weken in bezit

Een top toestel! Een echte aanrader.

Ik had de Ace 1 al een keer bekeken, maar dat (werk)geheugen was te laag en ik vond het scherm aan de kleine kant. Precies deze punten heeft Samsung aangepakt. De telefoon is snel, genoeg geheugen (4GB) en het scherm is groot genoeg. Echt maar heel iets kleiner dan de duurdere telefoons.
Vooral in vergelijking met de duurdere telefoons vind ik dat de Ace Plus heel hoog scoort. Hij is echt niet 'slechter' dan deze.
Samsung vind ik makkelijk en overzichtelijk te besturen. Tevens kunt u gebruik maken van Swype.
Ik vind het een mooie telefoon en ik ben geen gebreken tegen gekomen. De batterij gaat 1,5 dag mee (nu zet ik mijn internet wel uit wanneer ik deze niet nodig heb)

Miep2228 09-05-2012 Product paar weken in bezit

Na lang vergelijken van diverse telefoons toch voor de Ace Plus gekozen. Mede door de prijs en daardoor een 1-jarig abbonnement. Veel mogelijkheden en apps beschikbaar, redelijk groot scherm groot genoeg om zelfs een e-book op te lezen.