Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Lindaa79 07-10-2019

Groot scherm, goed geluid

Ik heb twee Samsung A70 telefoons gekocht 1 voor mij en 1 voor mijn moeder.
Het geluid in de telefoon is goed ik kon gelijk een update installeren zodar het geluid van de telefoon werd verbeterd door de update.
Als je 1 Samsung telefoon hebt of 1 telefoon hebt ingesteld dan kan de andere Samsung telefoon de gegevens van die andere telefoon kopieren, zodat je niet alles opnieuw hoeft in te stellen (dan heb je ook alle apps geinstalleerd en op dezelfde plek staan en al je contacten gekopieerd als je beiden dezelfde contacten gebruikt),
Het scherm is ook mooi groot leuk voor youtube filmpjes en browsen.
De A70 heeft een goede batterij, ik doe er makkelijk 2 dagen mee.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Snel
  • Goede batterijduur
  • Het scherm is mooi

Minpunten

• Geen te bedenken

T. Munassar 05-10-2019

Heel mooie scherm, krachtig en snel

Goede telefoon voor alle zaken , perfect is de goede word, scherm is duidelijk en groot, snelle uitvoering van App's, goed geluid, genoeg opslag ruimte, beste foto's opnamen met meer functies, heel makkelijk om te gebruiken, en goed beveiligd met niuewe software en regematige nieuwe update,

Pluspunten

• Snel
  • Mooi scherm
  • Goede accu

Tony 03-10-2019

Storing bij het bellen

Als je nooit belt is dit een prima telefoon, maar als je wel eens belt zou ik hem beslist niet kopen! Er zit een storing bij het bellen, dat andere mensen jou als een soort robot horen. Je hoort de ander perfect maar de ander hoort jou amper. Er is dus een soort "oplossing" voor dat je 4G bellen uitzet, maar dit werkt dus ook niet altijd. Mobiel is dus in principe onbruikbaar.

Pluspunten

• Snel
  • Veel opslagruimte
  • Camera

Minpunten

• Storing bij het bellen

bert2004 07-10-2019

Dit is complete onzin, want dit ligt aan hele andere dingen, zoals provider of zendmast.

JK747 21-09-2019

A70 problemen met speakerpone en camera focus

Samsung A70 is voor browsen etc. uitstekend, helaas zijn er twee vervelende software problemen in dit toestel die bijv. de oude Samsung S7 niet heeft:
Probleem#1 A70: Speakerphone aanzetten maakt je onverstaanbaar, het klinkt alsof je vanuit een onderzeeboot belt ... Voor een marktleider als Samsung is dit eigenlijk te gek voor woorden, vooral omdat dit type noise cancellation problemen al lang geleden opgelost zijn...
Probleem#2 A70: De camera software heeft veel moeite met focussen voor close ups. Het camera programma probeert te focussen , dit lukt heel even en daarna is het beeld weer onscherp , uit focus. Kennelijk is het te moeilijk om de software een focus te laten vinden door de meerdere camera's.
Hopelijk lukt het Samsung om deze software problemen op te lossen.

Pluspunten

• Scherm afmetingen
  • Solide bouw
  • Prima batterij

Minpunten

• Speakerphone werkt slecht
  • Camera uit focus bij close ups

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Christion 11-07-2019

Na 2 maanden terug naar samsung

Toestel ziet er mooi uit goed geluid mooie foto's, tijdens bellen niet te verstaan. Je moet 4G uitzetten daarvoor, terwijl dit gewoon werkt bij andere toestellen.
Scherm ging eigen leven leiden, toets indrukken dan bleef ie hangen, microfoon bleek ook niet goed te werken, hoorde we in de winkel na de test.
Al met al niet tevreden
Hieruit blijkt zolang je toestel goed is geen probleem, maar samsung neemt dit niet serieus. Ik kijk volgende keer naar een ander merk.

Pluspunten

• Scherm
  • Accu

Minpunten

• Service samsung bij defect
  • Microfoon