Samsung C3350 16 GB / zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung C3350 16 GB / zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Pier_Polderman 14-05-2013
Geschreven voor: Samsung C3350 16 GB / zilver

Mooi toestel. Goed toetsenbord. En een zeer lange standby tijd. Allemaal prima totdat ..... je er mee gaat bellen! Het geluid is een ramp, werkelijk zeer slecht! Hoe is het mogelijk om zo'n veelbelovend toestel in 1 klap waardeloos te maken. Toestel de volgende dag terug gebracht. Jammer maar mijn advies: niet kopen.

trading 19-12-2012
Geschreven voor: Samsung C3350 16 GB / zilver

Het is een mooi groot toestel en werk super oersterk ook mijn
vrienden hebben er nu ook 1 ook onderwater werk die goed
het is echt een werktelefoon voor mannen altijd een nokia gehad al mobiel van af 1993

borisvanes 09-05-2012

Leuke telefoon, MAAR......
Het geluid van telefoongesprekken is werkelijk slecht.
Het lijkt wel of de batterij besparing een soort van muting heeft geactiveerd waardoor bij stilte de speaker wordt uitgeschakeld. Als de persoon aan de andere kant van de lijn dan weer gaat spreken, dan wordt die speaker weer ingeschakeld. Het gevolgd daarvan is een hakkelend gesprek.
Met mijn oude nokia had/heb ik dit zeker niet.

Jammer.