Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Arie0256 26-10-2019

Beste aankoop ever

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de a20 nu een maand in mijn bezit en hij doet het perfect goede kwaliteit scherm genoeg opslagruimte het opladen gaat snel enz

Anoniem 06-09-2019

Een toegankelijke mobiel voor mij met reuma

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Met dat ik reuma in mijn handen kan ik deze telefoon goed bedienen. En dat is niet altijd zo erg tevreden over het gebruiksgemak

Anoniem 23-07-2019

Toestel werkt zeer gemakkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel gelegen voor mijn verjaardag,ik ben er zeer tevreden mee.hij doet wat ie moet doen,maakt mooie foto,s en is zeer handig in het gebruik.

HGKREAL 20-11-2019

Fantastische telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Hallo iedereen die dit leest,

Ik ben super blij met deze Samsung Galaxy A20e omdat je een prima LCD scherm, Face ID, Fingerprint ID en meer krijgt voor zeer weinig geld. Wordt geleverd met Android 9, maar krijgt misschien Android 10. Mooie camera van 13MP + nog een groothoeklens van 5MP. 8MP selfiecamera met ingebouwde face ID. Vingerafdrukscanner werkt snel, net als face ID. Uitgerust met mooi infinty V display van HD kwaliteit. Ook de batterij van 3.000MaH is perfect voor een dagje, daarna is 'ie weer met 15 watt snelladen binnen een uur opgeladen. 32GB aan geheugen, wat voor mij meer dan genoeg is en ook nog een flinke 3 GB RAM.

Kortom: perfect.

Anoniem 20-11-2019

Een aanrader om te kopen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Het is een goede telefoon met een groot beeldscherm met heldere weergave. Hij heeft een goede camera die scherpe foto's maakt een vooral de wide lens camera verbaast mij. Hij is snel en reageert goed op aanraking. Ligt fijn in de hand en goed formaat. Ook de ongrendeling met vingerafdruk en gezichtsherkenning is is snel. Kortom een goed mobiel

Anoniem 20-11-2019

Praktisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de Samsung Galaxy A20e nu ruim een maand in gebruik en ervaar dit toestel als zeer praktisch.

Anoniem 18-11-2019

Functionaliteit die er toe doet

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Werk en prive gescheiden kunnen houden en toch het gemak van 1 telefoon. Een verademing. Functionaliteit die er toe doet in de breedste zin des woords. En ook nog handzaam en overzichtelijk ingericht. Voor mij is het een winnnaar.

Marrie 18-11-2019

Zeer fijne telefoon met genoeg opties!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Hele fijne telefoon, prijs/kwaliteit verhouding super! Overzichtelijk scherm, genoeg mogelijkheden en opties voor een telefoon in deze prijsklasse. Camera ook prima, kortom erg tevreden!

Lisann2001 17-11-2019

Goede kwaliteit telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Snel en ligt makkelijk in de hand. Toetsenbord pakt de vinger soms niet waardoor het best lang duurt voor je een goede lange zin kan schrijven. Toch heel erg blij met de A20e

Gylian 17-11-2019

Geweldig toestel!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Snelle telefoon, veel opslag, snel en scherpe camera. Zeker een aanrader! Hij bevalt mij erg goed. De accu gaat ook erg lang mee, ondanks dat ik veel op mijn telefoon zit.

Jaden1 17-11-2019

alles is perfect heb geen negatieven oordelen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze Samsung ongeveer anderhalve maand geleden gekocht hij doet het super goed je kan er echt heel veel mee, en het grappige is mijn vader heeft de Samsung S9 die echt veel duurder is mag hij kan bijna alles hetzelfde!!! Dus het is een top toestel

Patrick O 16-11-2019

Makkelijk in gebruik en voldoende geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb vorige maand de Samsung A20 e in gebruik genomen en ben zeer tevreden hij is makkelijk in gebruik en heeft voldoende geheugen

Menardo 16-11-2019

Leuk a20

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Mooie grote van telefoon, mooie camara, mooi uiterlijk, screenshot werkt goed, mooi geluid, goeie opslag ruimte.

Anoniem 15-11-2019

Geweldige telefoon met mooie opties

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze mobiel vorige maand gekocht en ben er zo blij mee. Eerst twijfelde ik even omdat ik voorheen een iPhone had die veel duurder was. Niks is minder waard. Ik vind de telefoon makkelijker te bedienen, makkelijkere opties, betere batterij en mooiere foto's. Voor mij voortaan altijd Samsung.

Anoniem 13-11-2019

Love Samsung?

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Super tevreden! Vorige maand a20 gekocht waar ik erg blij mee ben. Wat ik super fijn vind is dat de telefoon erg overzichtelijk is met de apps, je kan deze zelf toevoegen. Alleen de belangrijke apps waar jij van houd! Foto's maken van mn kleine meisje is geweldig. Prijs kwaliteit is ook Top. Enige nadeel is mijn hoesje van de telefoon. Deze is verkeerd om waardoor ik mn telefoon elke x moet draaien. Heb altijd Samsung gehad en blijf erbij! Voor mij nix anders meer.

HENK N 13-11-2019

Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Duidelijk en helder beeldscherm. Gebruiksvriendelijk en eenvoudige bediening ook voor de oudere generatie.

Brigina 12-11-2019

geen extra knopjes op de telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

vergeleken met mijn oude telefoon is deze telefoon echt geweldig k zou er niks voor ruilen dit is mijn nieuwe baby

Anoniem 12-11-2019

Ik vind de galaxy watch een geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

De a20 is een goede telefoon voor de prijs hij kan alles wat duurdere smartphones kunnen zoals iPhone X en huawei
De enige reden dat ik hem geen 5 sterren geef is omdat hij een grote notch heeft aan de onderkant van de telefoon

Lindo123 11-11-2019

Samsung a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Het is een goeden telefoon. De batterij kan lang mee voor games en ander dingen. Goed kaars kwaliteit. Goed beeld en lekker snel.

Anoniem 10-11-2019

makkelijk in het gebuik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

ik heb hem vorige maand gekocht door eerst te vergelijken met andere .
maar deze kwam er als best uit voor de functies waar ik hem voor nodig heb.