Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim) - Reviews

5.8 inch scherm
Opslag
32 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 06-09-2019

Een toegankelijke mobiel voor mij met reuma

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Met dat ik reuma in mijn handen kan ik deze telefoon goed bedienen. En dat is niet altijd zo erg tevreden over het gebruiksgemak

Anoniem 23-07-2019

Toestel werkt zeer gemakkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb het toestel gelegen voor mijn verjaardag,ik ben er zeer tevreden mee.hij doet wat ie moet doen,maakt mooie foto,s en is zeer handig in het gebruik.

De beste telefoon ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorig maand gekocht en ik heb nog nooit zo een goede telefoon gehad de batterij duur is precies goed. De plek van de vingerscen is perfect, want kan hem gelijk open als ik hem uit men broekzak pak. Al met al een top telefoon.

Anoniem 07-11-2019

Het is een heel erg mooi telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb mijn tel 2 maanden geleden gekocht en hij is echt heel erg fijn maar het jammere is dat hij biet zo veel RAM heeft

Fijn niet te groot

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Het is echt een fijne telefoon nooit last van en hij past in al mijn broeken dat is ook zo fijn en hij doet het perfect

J Kamps 07-11-2019

Goed genoeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

De Samsung A20e aangeschaft omdat ik niet te veel wil uitgeven aan een smartphone. Het apparaat voldoet tot nu toe prima aan mijn eisen. Voor mij snel genoeg, redelijk geluid, prima camera. Heel tevreden.

Moon71 05-11-2019

Fijne telefoon voor mooie priis

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een week en ben er erg blij mee. Hij ligt lekker in de hand en laadt snel op. Ik had een S6, en mis nu alleen wel de home knop voorop. Of is er een mogelijkheid om het scherm snel te openen zonder de aan/uitknop aan de zijkant? Die zit nl precies achter het flapje van mn hoesje dus dat werkt niet zo handig

Long 05-11-2019

Zeer goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon al ongeveer 2 maanden. Het bevalt me zeer goed. Ook omdat de prijs erg goedkoop is. Gaat goed mee met de updates en is bijna te vergelijken met een hele dure telefoon.

Fedde112 04-11-2019

GO SamSung

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb dit apparaat al 2 maanden en het is een top apparaat. De camera kan niet beter, sneller is niet mogelijk en het beeld is perfect. Klasgenoten zijn jaloers met hun stomme iphone;) De prijs valt enorm mee voor dit apparaat, als je ziet wat er allemaal op zit heb ik dit apparaat gekocht voor een prikje. GO Samsung!

Jolanda0608 04-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 1 maand terug gekocht. Echt een super telefoon. Batterij gaat lang mee hoef hem maar 1 x op te laden in 2.5 dag. Goede kwaliteit fotos kun je er mee maken. En makkelijk in gebruik

Siem S 31-10-2019

Gewoon super goed apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Het is een super goed apparaat. Ik heb heb hem sinds de zomer en ben er al helemaal aan gehecht. Vrienden van mij gaan hem waarschijnlijk ook kopen.

MarionS 27-10-2019

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Mijn dochter heeft sinds kort haar eerste telefoon en onze keus is gevallen op de Samsung Galaxy A20e - Een prima telefoon voor een leuke prijs! Helemaal ideaal is het hoesje wat ze erbij heeft gekocht - de telefoon gaat automatisch aan als het hoesje opengeklapt wordt!

Anoniem 27-10-2019

Goede kwaliteit, Uitstekende prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb de telefoon een maand, en hij bevalt goed. de vingerprintscanner werkt naar behoren, de batterij gaat lang mee (minstens 1 dag) en is zeer snel opgeladen. het scherm is mooi en de telefoon heeft haast geen rand om het scherm.
Minder is de speaker, het geluid ervan is erg matig.

Anoniem 26-10-2019

Geweldige telefoon maar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

De Samsung A20e is een prima telefoon voor normaal gebruik. De batterij vind ik tegenvallen want halverwege de dag moet ik die weer opladen met normaal gebruik. Verder als ik YouTube wil kijken dan duurt het opstarten van de app wat langer dan normaal met gewoon goede verbinding. Als laatste vind ik het icoontje van de galerij niet zo goed herkenbaar want toen ik eerst de telefoon had zat ik een tijdje te zoeken naar de galerij. Maar al om al een super telefoon! Kan gewoon alles ermee wat een normale telefoon kan zoals instagrammen en snapchatten! Verder maakt die super foto's! Ben er super blij mee maar zoals je zag zijn er nog een paar kleine verbeteringspuntjes. Ik hoop dat deze review heeft geholpen.

Arie0256 26-10-2019

Beste aankoop ever

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb de a20 nu een maand in mijn bezit en hij doet het perfect goede kwaliteit scherm genoeg opslagruimte het opladen gaat snel enz

Anoniem 26-10-2019

Een geweldig en makkelijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Een super fijn toestel. Hier voor had ik de Huawei y52 en nu deze. Wil nooit geen ander merk meer dan de Samsung. Hij is makkelijk in gebruik en simpel te instaleren.

Nicky2019 25-10-2019

Werkt snel en gemakkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Niet te groot, past in je broekzak. Gemakkelijke bediening en is snel in zijn werk. Camera is iets minder maar nog steeds uitstekend. Groot geheugen en veel opties voor standaardinstellingen.

Anoniem 24-10-2019

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb dit ongeveer 1 maand geleden gekocht en ik ben er echt heel tevreden mee hij heeft mijn het onijndigende GELUK gegeven❤️❤️

Anoniem 24-10-2019

alles is gewldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

ik heb het nu ongeveer een maand. het bevalt mij goed. als je gewoon normaal mee omgaat kun je wel zo'n drie a 2 dagen mee doen met de accu. end e reacti is perfect. aanrader koop dit product

Jesper23 24-10-2019

Volledig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht en ben er zeer tevreden over voor een gangbare prijs heb je zeer goeie telefoon en heb eigenlijk geen verbeter punten. De vingerscan op de achterkant vind ik zelf vooral handig in plaatsvan op de homeknop.