Apple iPhone 4 8 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 4 8 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hugo112max 30-07-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 4 8 GB / zwart

Natuurlijk niet de nieuwste iphone meer maar doet het toch goed !
+punten
+ ios 7 is zeer mooi en gebruiksvriendelijk
+ behuizing kwaliteit voelt aan als de beest , (stevig)
+ vele andere features

- punten
Ja hoor die zitten d'r ook zeker op
- scherm , is niet kraakhelder maar je kan er mee leven
- speaker , niet luid genoeg om een filmpje of dergelijke te openbaren buiten

Ik ga maar niet beginnen over de specs. Want dat heeft toch geen nut om te vergelijken met een iphone 4 van 4 jaar oud .

268612 13-03-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 4 8 GB / zwart

Ik heb de iphone 4 al een jaar en ik ben er erg tevreden mee. Het is een handig ding want je kan snel wat opzoeken op internet bijvoorbeeld en leuke apps downloaden. Het is minder dat het geluid niet echt heel hard kan en de batterij gaat veel te snel leeg.

Femke07 10-08-2013
Geschreven voor: Apple iPhone 4 8 GB / wit

Voorheen had ik een Samsung Galaxy Gio, die helaas regelmatig vastliep.
Dan toch maar een Iphone dacht ik en eerlijk is eerlijk; de kwaliteit is echt anders.
De beelden, het geluid, de vormgeving; ik was prettig verrast.
Even een account aanmaken, dat is zo gedaan. Ik was bang dat betaalde apps misch automatisch gedownload worden, maar alle downloads gaan met je password en de betaalde apps gaan pas erop als je een creditcard nummer hebt ingevoerd (en die heb ik niet..).
Enige nadeel; een paar apps zijn betaald bij Apple maar gratis bij Android (maar das misschien andersom ook?).
Mocht je twijfelen, ik zou zeggen: doen

maantje4 28-07-2013
Geschreven voor: Apple iPhone 4 8 GB / zwart

Ik ben helemaal niet tevreden over dit toestel. Op zichzelf een prachtig ding met genoeg mogelijkheden, maar....het internet is zowel op wifi als 3G zo ontzettend traag, dat whatsappen soms niet eens lukt. Als ik naast mijn modem zit, springt de verbinding toch regelmatig naar 3G. Ook verbinding maken via bluetooth lukt helemaal niet. Ik ben naar de T-Mobile shop teruggegaan met het ding en het eerste wat de medewerkster vroeg was of ik de telefoon had geupedate naar 6.3.1. Ja dus. Dit was volgens de medewerkster het probleem, de klant voor mij had exact hetzelfde probleem zei ze. Apple schijnt te ontkennen dat de problemen door de update komen, maar een rondje googlen zegt genoeg. Ook de batterij is na de update binnen een dag leeg. Ik kon de telefoon opsturen, maar zou hem dan 2 weken kwijt zijn. Was geen optie voor mij. Nu maar hopen dat Apple snel met een oplossing komt. Zal wel niet, want het probleem bestaat al een aantal maanden, dus het heeft kennelijk geen prioriteit. Voorlopig spijt van de aankoop!

Besuijen 20-03-2013
Geschreven voor: Apple iPhone 4 8 GB / wit

Top toestel hiervoor had ik een 3gs maar de 4 is scherper qua beeld en betere batterij. Ik heb gekozen voor een 4 omdat de 5 een andere aansluiting heeft. En aangezien mijn dockingstation ook mijn wekker is was dit niet handig.

Anoniem 11-11-2012
Geschreven voor: Apple iPhone 4 8 GB / zwart

Na een vergelijkend warenonderzoek met de Iphone 4S van mijn dochter tot de conclusie gekomen dat voor 'gemiddeld' smartphone gebruik ook de 4 uitstekend voldoet en bovendien konden we maar zeer weinig verschil vinden!!
Ze zijn nog steeds te koop (o.a. rechtstreeks via Apple) en het apparaat voldoet prima.Met name het scherm is zeer scherp en blijft ook in zonlicht uitstekend te zien. De Iphone 4 volgt bij mij de HTX one X op (gestolen...). IOS is veel gebruikersvriendelijker dan Android. Op snelheid lever je iets in maar vooral door het prijsverschil maakt het de 4 nu tot een hele mooie koop.

Hans Gregoire 06-05-2012
Geschreven voor: Apple iPhone 4 8 GB / zwart

De iPhone is een echte smartphone die doet wat je ervan verlangt, helaas is 8 Gb iets te weineg geheugen.
Apps en muziek vragen veel geheugen, je moet dus wisselen met muziek, beter is een 16 Gb of 32 Gb te kopen, die heeft die problemen niet en verdient dan een 10 over alle velden

Baltes1969 06-05-2012
Geschreven voor: Apple iPhone 4 8 GB / wit

Mooi design van de smartfoon. Hij werkt goed, geeft geen problemen met het internet zowel via 3G (iets traag) als met Wifi. Het toestel heeft veel mogelijkheden en het valt me reuze mee hoeveel capaciteit hij heeft met 8GB.

MarcvdK 01-04-2012
Geschreven voor: Apple iPhone 4 8 GB / zwart

Prachtige telefoon. Hij kan veel en heeft een mooi design. Je kan ook allerlei apps downloaden.
De iphone4 is behoorlijk snel en wifi werkt meer dan uitstekend. Hij integreert je mail volledig met alle mappen en dat werkt ook heel handig. Zit spellingverbeteraar op, automatisch. Dus je kan gewoon door typen ;-) Camera is behoorlijk goed met prima foto's. Er zit ook spraakbesturing op en dat is heel grappig. Minder uitgebreid dan de 4S. De 4 is iets minder snel dan de 4S en spraakbesturing is iets minder uitgebreid.
Gezien het prijsverschil tussen de 4 en de 4S en de meerwaarde voor de iphone 4 gekozen. Ik ben zeer tevreden.

Enige nadeel is de batterij, die vrij snel leeg loopt. Er zijn wel apps, die je kunt downloaden, die je advies geven over het efficient omspringen met de batterij zoals battery doctor en dat helpt zeker.

MarcvdK 23-07-2012

Ik heb de iphone nu een paar maanden. Ik kan de review, die ik schreef, nog steeds staven.

De iphone kan op mobiel gebied eigenlijk alles. Dat is echt grappig om te zien. Hij maakt mooie foto's, je kunt allerlei apps downloaden.

De batterij van de iphone is wel snel leeg. Maar dat ligt er ook aan welke functies je gebruikt en aan laat staan. Er zijn allemaal apps voor advies over het efficient gebruik van de batterij. Toch zou het goed zijn als de batterij wat krachtiger zou zijn. Nou kan een iphone ook alles dus dat kost ook veel energie.

Er is geen flash mogelijk op een iphone. Sommige websites gebruiken flash. Dat is tgv beleid van Apple. Echter ook hier is weer een app voor die een browser bevat met flash (photom).

Kortom een prima smartphone.

MarcvdK 23-07-2012

Kleine correctie. De app met een browser, die flash bevat, heet photon.