Fitbit Charge 3 Roségoud / S|L - Expert review

Best Reviewed nov 2018 Fitbit Charge 3 Roségoud / S|L
Best Reviewed - november 2018
(Meet)-functies
verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal trappen, aantal stappen, geslapen uren, persoonlijke doelen
Verbindingstechnologie
bedraad en draadloos
Activiteitsmonitoring
verbrande calorieën, slaapkwaliteit, aantal trappen, aantal stappen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Fitbit Charge 3 Roségoud / S|L op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 12-03-2019
7,9

Fitbit Charge 3: Goede en stijlvolle allround fitnesstracker

De Charge 3 van Fitbit heeft een bescheiden en compact design. Met tal van verkrijgbare kleuren bandjes oogt het als een mooi geheel, niet onbelangrijk voor een wearable. Het prima draagcomfort en het formaat maken dat je 'm makkelijk de hele dag en nacht draagt. Deze tracker registreert je hartslag, slaap en diverse activiteiten als stappen en traptreden. De Fitbit is waterdicht en meet de data van verschillende sporten, waaronder zwemmen. De batterijduur is met ongeveer een week prima, de app werkt bijzonder fijn en de prijs-kwaliteitverhouding is scherp. Muziekopslag, een kleurenscherm en GPS ontbreken. Voor dat laatste kun je 'm overigens wel aan je smartphone koppelen. Voor 150 euro vinden we het een goede allround koop, goed genoeg zelfs voor een kooptip.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Uitstekend draagcomfort
  • Waterdicht tot 50 meter
  • Verwisselbare bandjes
  • Mooi slank design
  • Automatische activiteitsherkenning
  • Meer batterijduur dan een week