Denver BFH-16 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver BFH-16 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Theo 20-01-2022

Bagger product

Geschreven voor: Denver BFH-16 zwart, blauw

Weggegooid geld, om op te laden moet de polsband gesloopt worden. Na drie weken kwamen alleen nog maar twee koperen draadjes tevoorschijn. Slechtse koop ooit, een schandalig product.

Ingrid 28-07-2019

Lader deugd niet

Geschreven voor: Denver BFH-16 zwart, blauw

Leuke gadget met veel opties voor een lage prijs. Maar na 3 keer laden is de lader afgebroken. Het deugd niet, je krijgt de polsband alleen met flink trekken en buigen eraf en dan zie je na 2x al dat het plastict afscheurt. Hier is niet over nagedacht. Slecht product.

Pluspunten

• Veel opties

Minpunten

• Na een paar weken usb lader afgebroken

wilma 14-05-2019

Fijne smartwatch, maar na een half jaar kapot !!

Geschreven voor: Denver BFH-16 zwart, blauw

Gekocht bij de Vomar in dec. '18 maar begin mei '19 is het kapot gegaan omdat íe niet meer oplaadt. Dat opladen gebeurt via een ingebouwde usb-charger die je weer bijv. in een telefoonoplader moet stoppen of via een laptop, maar daar zat al veel speling in .
Het was wel een fijne smartwatch, hield o.a. stappen keurig bij en ik kon ook gelijk zien als er een berichtje binnen kwam (sms/what'sapp etc.). En de batterij ging echt wel 10 dagen mee. Ik baal ervan dat' ie stuk is gegaan.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Ziet er leuk uit

Minpunten

• het opladen via usb
  • gauw stuk