Huawei Band 3 Pro zwart - Reviews

(Meet)-functies
actieve minuten, verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal stappen, geslapen uren, persoonlijke doelen
Verbindingstechnologie
draadloos
Actieve minuten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Band 3 Pro zwart op Kieskeurig.nl.

Bas 20-11-2018

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: Huawei Band 3 Pro zwart

Sinds enkele dagen inhet bezit van de Huawei Band 3 pro. Het is m'n eerste smartband/watch dus ik heb nog geen eerdere ervaringen. Ik heb 'm in donkerblauw, sjieke kleur, niet te opvallend en weer eens wat anders dan al die zwarte smartbands.

De smartband draagt zeer prettig, ik was er direct aan gewend. Her scherm is prima, heldere kleuren en goed afleesbaar. De bediening is niet vlekkeloos maar voldoet prima. Je moet wel even doorhebben waar welke functies zitten. Sommige instellingen zijn alleen via de Huawei app te doen. Ik heb een iPhone; connectiviteit werkt prima en de Huawei Health app is redelijk intuïtief maar ruimte voor verbetering.

Enige grote nadeel is de beperkte integratie mogelijkheden met andere apps; Strava bijvoorbeeld wordt totaal niet ondersteund. Bij navraag via de Huawei Support lijkt het er ook niet op dat dit in de nabije toekomst gaat gebeuren.

Pluspunten

• Goed scherm
  • Bediening prima
  • Veel waar voor je geld
  • Draagcomfort

Minpunten

• Geen integratie met Strava

Jantje 18-12-2018
  • Product gekregen

Goede accuduur

Geschreven voor: Huawei Band 3 Pro zwart

Heb hem pas een uurtje en ben er erg blij mee.
Het heeft een fururischtische look, en werkt perfect.

Pluspunten

• Mooie look