Denver BFH-14 rvs - Reviews

(Meet)-functies
actieve minuten, verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal stappen, geslapen uren
Verbindingstechnologie
draadloos
Actieve minuten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Denver BFH-14 rvs op Kieskeurig.nl.

Gerard 27-03-2019

Doet niet altijd wat het moet doen

Geschreven voor: Denver BFH-14 rvs

In het begin deed hij alles redelijk goed, maar later werden regelmatig dagenlang geen betaalgegevens meer geregistreerd. Ook nadat ik de software app heb gedeinstalleerd en wederom opnieuw geïnstalleerd, bleef hij steeds onregelmatig functioneren. Heb hem daarom maar in de la gelegd.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Onbetrouwbaar

Omaatje J 28-12-2018
  • Product gekregen

App viel na 10 dagen uit

Geschreven voor: Denver BFH-14 rvs

Ik heb nu mijn tweede activitytracker van Denver, omdat de eerste al na 1 dag stopte met stappen tellen. Teruggestuurd en een nieuwe gekregen, die nu al 2 weken goed functioneert. Alleen de slaap wordt niet correct weergegeven. De app kan ik echter sinds 4 dagen niet meer openen, ondanks een Bluetooth verbinding. Elke keer als ik de app wil openen, flitst hij weg. Erg jammer, dat ik nu niet meer op mijn i-phone kan zien hoe mijn resultaten zijn.

Pluspunten

• Activitytracker geeft goed gegevens weer

Minpunten

• App werkt niet meer
  • Geen goede slaapregistratie

Gerard 07-12-2018
  • Product gekregen

Slechte registratie en weergave

Geschreven voor: Denver BFH-14 rvs

Communicatie met de app gaat niet goed (Samsung S9+). Het enige d ast je soms ziet is je hartslag. A lle andere functies worden niet getoond of gemonitord. De slaapmetingen worden niet gemeten of naar de app verzonden. Jammer van dit product.

Pluspunten

• Helaas geen

Minpunten

• Slechte paring met de app.
  • Andere meetresultaten worden niet getoond.

Betsie 30-11-2018

Stappenteller

Geschreven voor: Denver BFH-14 rvs

Wat was ik trots op het aantal stappen wat ik per dag zette, tot ik erachter kwam dat ook de armbewegingen als je stilstaat meetellen, bijv. tijdens het tandenpoetsen, wasmachine vullen, was opvouwen. Doe hem dus alleen nog maar aan als ik daadwerkelijk ga lopen/wandelen, jammer