Xiaomi Mi Band 2 zwart - Reviews

Soort product
polsband
(Meet)-functies
verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal stappen
Verbindingstechnologie
draadloos

Nicole 12-06-2018

Tegenvaller

Deze activity tracker deels aangeschaft voor de slaapregistratie. Zoals ik bij een andere review ook al lees, geeft deze een slechte weergave van de werkelijkheid weer. Ben een zeer slechte slaper, maar volgens de tracker slaap ik prima (wel wat weinig diepe slaap). Ook de stappenteller is een aanfluiting. Want om 12 km in 7000 stappen te kunnen zetten is toch wel erg ongeloofwaardig. Het enige pluspunt dat er voor mij nog op zit is momenteel de tijd. Dus draag hem enkel nog als betrouwbaar horloge.

Pluspunten

• klok
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• onbetrouwbaar
Geschreven voor: Xiaomi Mi Band 2 zwart

Remco 21-04-2018

Kleine lichte tracker en beter dan Fitbit

Klein, licht en een standby tijd van 20 dagen. Uitstekende app met veel functionaliteit en ook de hartslagmeter werkt feilloos (beter dan Fitbit Charge 2 die 7x zo duur is).
Doet zeker niet onder voor Fitbit en op sommige vlakken (zie pluspunten) beter. Wel een klein scherm dus dat moet een bewuste keuze zijn. Aanrader!

Pluspunten

• Klein en licht
  • Standby tijd
  • Functionaliteit app
  • Hartslagmeter
  • Eenvoudig in gebruik en eenvoudige installatie

Minpunten

• Klein scherm
Geschreven voor: Xiaomi Mi Band 2 zwart
Clemens 22-04-2018

Ik heb de Xiaomi Mi Band 2 gisteren in gebruik genomen. Vanwege slaapproblemen was ik reuze benieuwd naar het monitoren van mijn slaap door de Mi band. In tegenstelling tot wat er in uitgebreide reviews wordt vermeld, gaf de App heden ochtend aan dat ik 0 minuten wakker had gelegen. Dit was niet het geval. Wat zijn jouw ervaringen.

Flippie54 23-04-2018

Hoi Clemens,
Heb even gecheckt want gebruik hem niet daarvoor maar constateer inderdaad hetzelfde. Kwaliteit van slaap lijkt wel overeen te komen met hoe ik mij voel maar registreert niet dat ik wakker ben geweest. Ook de stappen naar het toilet worden niet geregistreerd. Zag overigens ergens een instelling waar je de hartslagmonitor kan inschakelen voor slaapanalyse. Misschien die proberen? Voor echt onderzoek zou ik naar naar de huisarts gaan. Blijft toch een beetje speelgoed.