Samsung Gear Fit2 Pro S - Reviews

SAMOLED
Touchscreen
Resolutie
216 x 432 pixels

Schrijf een review voor dit product

Anoniem 12-03-2019

Top smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Ik ben een grote fan van deze smartwatch.
Ik ben met de simpele Gear fit begonnen en nu de Gear fit 2 pro al weer een tijdje. Zeer tevreden. De batterij duur zou iets langer kunnen

Garfield1978 27-02-2019

Fijne tracker, alleen de trappenteller werkt niet!

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Een mooi apparaatje met veel mogelijkheden;
Ja wanneer je GPS en de hartslagmeter continue aan hebt staan is de accu zo leeg, maar wanneer je alleen GPS aanzet wanneer je het echt nodig hebt kan je er zo 1,5 dag mee doen.
Het scherm is erg mooi en scherp, en de apps die erop staan doen het goed. Wel jammer dat er geen directe link mogelijk is met de gezondheidsapp van Apple. Met name omdat Apple alleen hele dure horloges heeft en zelf geen goedkopere trackers maakt, zou je juist een link met de gezondheidsapp moeten maken omdat je hiermee veel iPhone gebruikers toch een Samsung apparaat laat aanschaffen die geen dure iWatch willen aanschaffen. Nu zullen deze gebruikers sneller een FitBit kopen omdat die wel met de gezondheidsapp kan verbinden.
Verder ben ik erg tevreden over dit apparaatje, op de trappen-teller na. Dit werkt gewoon NIET.
Wanneer ik een trap oploop en een paar minuten later mijn tracker check, heeft hij geen trap geregistreerd,
Wanneer ik overdreven met mijn arm beweeg én direct kijk of er een trap geregistreerd is, zie ik het aantal trappen verschijnen. Bij meedere trappen achter elkaar moet je een pauze nemen tussen de trappen én na elke trap de tracker nakijken wil je zeker zijn dat de trap geregistreerd is.
Dit is jammer, je mag toch wel van Samsung verwachten dat ze dit beter doen.

Anoniem 29-08-2018

Prima handzaam fitness horloge

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Prima horloge die de functies waarmaakt. Groot nadeel is dat ze hooguit een jaar mee gaan. Na een half jaar wordt het opladen steeds lastiger, gaan de bandjes stuk en begint de software storingen te vertonen.
Ik heb zowel de 1e versie gekocht en daarna de pro versie. Helaas bij beide horloges dezelfde problemen.

Dolfijntjuuh 24-07-2018

Top horloge

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Ik heb het horloge nu bijna 2 maand. Alles ging goed, kreeg van alles binnen aan meldingen. Maar de batterij ging inderdaad snel leeg. Heb een aantal aangepast zoals hartslag op frequent en dat ik meldingen krijg dat ik goed aan het bewegen ben. Nu kan ik 2 à 3 dagen met de batterij doen. Ben zeer tevreden.

Sylvers 17-01-2018

Zeer prettige sportbuddy met extra's!

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Een mooie prettige horloge met veel functies. Het instellen gaat snel en soepel met de Samsung A5 2017. De synchronisatie verloopt soepel en ik kan direct aan de slag.
Alhoewel hij al snel opgeladen wil worden en dat moet vaker dan ik had ingeschat. Bijna dagelijks moet het horloge opgeladen worden.

De meldingen zijn prettig, maar ook beperkt. Een whatsapp berichtje kan je teruglezen, maar bij 2 berichten lukt dit al niet meer. Daarnaast komen er berichtjes van sms, mail en weer binnen, prima! Iets aan mijn pols hebben was weer even wennen en met regelmaat zie ik de groene lampjes van de hartslag meter alle kanten op schijnen, omdat hij toch niet helemaal strak op mijn pols zit. Ook gaat het display op onvoorspelbare momenten aan en ook op heel veel momenten niet (wanneer ik dat nu juist wil).

De sportfuncties zijn prettig, het stimuleert me om meer te bewegen. Hij houdt ook de trappen bij, maar slaat deze helaas ook vaak over. Er zijn heel veel sporten en oefeningen in te stellen. Je kunt ook je voeding bijhouden in de app en die vergelijken met je verbruikte calorieën.

Ik had verwacht dat ik er ook qua telefoontjes en muziek meer mee zou kunnen, maar wellicht ga ik dat nog ontdekken. Al met al een prettige gezondheid en beweegbuddy met extra's als meldingen en de tijd ;-)

Tessa 07-01-2018

Goed horloge om bewust te worden van je activiteiten en lichaam

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Ik heb het horloge een aantal weken mogen testen. Ik was al erg actief met sporten en het leek me dan ook de fantastisch om dit horloge uit te testen. Door het horloge werd ik me bewust van hoeveel stappen ik zet op een dag, hoe hoog mijn hartslag is bij bepaalde activiteiten en hoeveel calorieën ik verbrand op een dag. Ook registreert het je slaap waardoor je daar ook weer meer inzicht in krijgt. Door het horloge werd ik nog actiever dan ik was, je wilt jezelf toch elke keer verbeteren, ik althans! Minder aan het horloge vind ik het design het zit niet heel fijn om een smalle pols en je ziet het licht aan de onderkant knipperen, wat best een fel licht is. Het scherm vind ik mooi en heel duidelijk. Batterij moet elke dag opgeladen worden bij 24 uurs gebruik. Jammer dat er geen kop bij de oplader geleverd word alleen de kabel. Je moet dus een losse kop thuis hebben. Alles bij elkaar genomen zeker de moeite waard! Voor zwemmers zeker want hij kan ook onderwater!

Roland 02-01-2018

Topper!

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Ik heb dit horloge nu 3 weken in gebruik. Voorheen heb ik een ander sporthorloge gehad, besteld via de bekende goedkope sites. Dit horloge is totaal niet te vergelijken en op alle vlakken stukken beter. Na het horloge uitgepakt te hebben, direct opgeladen via het meegeleverde laadstation. Na een uurtje kon ik er mee aan de slag. Koppelen met mijn samsung telefoon was een fluitje van een cent. Daarna heb ik direct het horloge gepersonaliseerd. Ook dat was zeer eenvoudig. Tot nu toe heb ik nog geen gebruiksaanwijzing raad hoeven te plegen. Het horloge past goed om mijn pols en irriteert me niet, zoals sommige andere horloges dat wel doen. Deze is erg comfortabel. Muziek heb ik direct van mijn telefoon op mijn horloge kunnen zetten. Het werken met spotify heb ik nog niet geprobeerd, maar ik neem aan dat dat ook zonder problemen zal gaan. Tijdens en vooral na work-out sessies heb ik zeer goed inzage in wat ik gedaan heb en wat het met mijn lichaam gedaan heeft. In mijn dagelijks leven, onder normale omstandigheden, maak ik duidelijk te weinig stappen. Deze worden netjes bijgehouden en het horloge waarschuwt wanneer ik me weer moet bewegen. Wat een groot voordeel is, is dat je kunt kiezen welke notificaties van je telefoon, op je horloge getoond worden. Ideaal voor berichten en de tussenstanden van sportwedstrijden. Al met al bevalt dit horloge me uitstekend!

ndewaal 29-12-2017

Duurzaam smartwatch voor sporten

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Verpakking: simpel, zwart, minimaal uitvoering. Oplader en base er bij, gebruiksaanwijzing ook klein maar duidelijk. Taal NL dus hoef je niet ergens te zoeken!

Gear Fir2 Pro L
Voordelen: grote scherm, de hoofdpagina (voorpagina) kun je goed aanpassen en heel veel faces (met de app kun je veel faces kiezen). Ook extra paginas kun je meer tracking apps toevoegen zoals watergehalten, hartmonitor, exercise fitness timer, weer app en nog meer. Bovendien kun je alle notificaties van je telefoon op de Gear fit2 Pro weergeven (dat is de grote voordeel in vergelijking met de Mi Band 2): emails, whatsapp en messenger berichten volledig lezen, soms kun je zelfs foto's van bijlage in emails en whatsapp op de watch zien. Scherm en bandje zijn goed gemaakt voor sporten en tegen de wind/regen. Alleen voelt een beetje goedkoop uit. Mogelijkheid om Spotify offline te luisteren en te bedienen zonder telefoon tijdens sporten. GPS tracker is een plus.

Nadelen: accu kan alleen 3 dagen meegaan (staat vermeld dat het 5 dagen kan) met gemiddelde gebruik. Peek funktie is hit or miss. stappenteller en hartmonitor zijn niet zo nauwkerig als bij Mi Band 2. Slaap tracker is een echte miss! Kan de slaapritme slecht registreren. App is te ingewikkeld en de community pagina zit vol met 10000 apps, moeilijk te navigeren en kiezen wat goed en betrouwbaar is. Ziet een beetje goedkoop uit qua uiterlijk. Muziek pairen via Spotify is van slechte kwaliteit via bluetooth oordopjes in vergelijking met pairen via telefoon.

Conclusie: Gear fit2 pro biedt heel veel voordelen, maar voor de prijs (9x duurder dan een Mi band 2) is het niet echt gerechtvaardigd. Accu van 3 dagen ivm Mi Band 2 weken is een groot verschil. Grote scherm, veel opties en mogelijkheid om Spotify offline te luisteren is heel handig, dan hoef je je telefoon niet mee te nemen. Maar zo slim is de watch niet in vergelijking met Mi Band 2.

loulourunt 27-12-2017

Chique activity tracker

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Ik mag dit horloge testen en heb echt mijn best gedaan om me niet door allerlei meningen te laten beinvloeden, vandaar dat ik na een maand testen pas een review schrijf.
Mijn eerste indruk bij het uitpakken is: uh oh, hij is te klein! Mijn vrouwenpols blijkt niet standaard, want maat S past net (op het twee-na laatste gaatje..), maar door de vorm zit hij wel goed en comfortabel. Dan start ik hem op en bekijk alle functies. Dat zijn er in eerste instantie gewoon teveel om op te noemen en ik besluit de Gear Fit 2 Pro aan mijn Samsung Galaxy A5 uit 2015 te koppelen, wat zonder al teveel problemen gaat. Ik blijk het scherm naar mijn smaak aan te kunnen passen en hierdoor oogt het horloge bijzonder chique. Er blijken zelfs schermpjes met kerstdessin te zijn!
Bij mijn eerste hardlooptraining gaat het mis; het horloge geeft halverwege de training aan dat de batterij bijna leeg is! Ontgoocheld ren ik verder, gelukkig houdt mijn Polar A300 mijn vorderingen bij en kan ik later thuis toch nog zien dat de Samsung met de laatste stuiptrekkingen mijn training helemaal heeft kunnen volgen via GPS; de reden dat ik deze activity tracker wilde testen (de Polar heeft geen GPS). Bij verdere trainingen pakt de Gear Fit 2 Pro zelf dmv mijn hartslag op dat ik aan het hardlopen ben, maar soms vergist hij zich en maakt hij er wat anders van. Om de training op te kunnen slaan moet je wel aangeven dat je gaat hardlopen en dat vind ik eigenlijk wel fijn (ik moet er niet aan denken dat ik aan het eind van de dag precies kan zien waar ik geweest ben, om maar van privacy-issues te zwijgen).
Ik blijf gemengde gevoelens hebben over het gebruiksgemak. Om precies te zijn, hij is supermakkelijk in het gebruik. Met twee knoppen en een touchscreen kun je ook niet veel fout doen. Het feit dat mijn telefoon ook op mijn horloge overgaat en dat ik sms'jes en WhatsApp berichten zie binnenkomen vind ik wel aardig, maar bij Facebook word ik langzaam gillend gek (of met mijn neus op mijn social-mediagedrag gedrukt :-) ) en die functie zet ik snel uit. Ook omdat ik hiermee meen dat mijn batterij wellicht wat langer meegaat. En dat is dan ook het meest vervelende aan deze horloge; de korte batterijduur. Bij die eerste hardlooptraining had ik 'm koud 24 uur om en eigenlijk blijft dit zo. Mijn Polar kan met drie trainingen per week (waaronder een lange duurloop) bijna een week met de batterij doen voordat hij weer aan de lader moet. Maar die neemt geen telefoon op, laat me niet de temperatuur zien en houdt mijn traplopen en kopjes koffie niet bij. Ook zal het kekke schermpje behoorlijk wat power kosten, fair enough.
De overige functies heb ik langzaam ontdekt. Het afspelen van muziek via Spotify lukte me de eerste week niet omdat ik Spotify niet gekoppeld kreeg. Pas na het bekijken van een filmpje op YouTube zag ik het licht en kon ik er eindelijk mijn eigen playlist op kwijt. Maar als je met RunKeeper loopt (voor mijn trainingsschema) en Strava (omdat het nou eenmaal leuk is om je resultaten met de leden van je loopgroep te delen) dan heb je pech, want die kun je niet aan de Gear Fit 2 Pro koppelen.
Kopjes koffie en glaasjes water bijhouden vind ik leuk, maar traplopen herkent hij de helft van de tijd niet en mijn stappen telt hij ook anders dan mijn Polar, wat ik jammer vind omdat ik dit waardevol vind.
Nu heb ik bewust zo min mogelijk gekeken en geluisterd naar meningen van anderen om zelf een beeld te kunnen vormen en mijn mening tot nu toe is dat als je op zoek bent naar een chique activity tracker die je helpt om inzicht in je bewegingspatroon te krijgen is dit precies wat je zoekt. Met een Samsung telefoon is dit een compleet pakket waarmee je nooit meer een bericht of telefoontje mist.
Ben je op zoek naar een sporthorloge die trainingen meet, bijhoudt en analyseert dan ben je waarschijnlijk met de andere sporthorloge van Samsung beter uit.

Paula 27-12-2017

Superleuk sporthorloge!

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Ik heb de Samsung Gear fit2 Pro nu een tijdje en hij bevalt erg goed! Het is leuk om zaken als stappen, hartslag, trappen bij te houden. En het motiveert ook enorm om elke dag je doel te halen! Het sporthorloge was snel en makkelijk geinstalleerd en ook het verbinden met mijn telefoon was geen probleem. Het leuke is dat er vele mogelijke 'wijzerplaten' zijn. Met verschillende informatie, klokken en kleuren. En supersimpel te wijzigen! De Gear fit2 Pro houdt goed en nauwkeurig veel verschillende zaken bij. Je kunt je (sport)doelen en voortgang checken en hij motiveert je om meer te bewegen. Er is een connectie met je telefoon mogelijk waardoor je bijvoorbeeld je agenda kunt beheren, maar ook telefoontjes komen erop binnen. Heel handig! Ik ben verbaasd over de mogelijkheden en het accurate bijhouden van gegevens door dit sporthorloge. Daarnaast motiveert het erg om meer te bewegen en dat was natuurlijk de bedoeling!

NielsM 26-12-2017

Slim horloge dat goed je sportprestaties monitort

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Dit is een sporthorloge met een strak design. Is niet te groot en voorzien van een super mooi kleuren touchscreen dat gemakkelijk te bedienen is. Dit apparaat heeft heel veel mogelijkheden, ook door de beschikbaarheid van allerlei apps in de playstore. De accuduur is voldoende voor ongeveer 3 dagen als je niet continu de bluetooth, gps, of wifi aanzet. In de energiebesparings stand kun je de accuduur nog wat rekken. De hartslagmeter werkt prima en de GPS is redelijk nauwkeurig. Muziek streamen naar mijn draadloze headset gaat goed en ik kan daarom mijn smartphone thuis laten als ik ga sporten. Ik zou er nog wel een extra oplaadstation bij willen.

Lilie 24-12-2017

Sportieve alleskunner

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

De Gear Fit2 Pro S is het eerste slimme horloge waarmee ik sport. Ooit heb ik wel eens met een hartslag horloge / meter getraind van een goedkoop supermarkt merk daar dat mag geen naam hebben. De reden waarom ik voor Samsung heb gekozen zit hem met name in de waterdichtheid. Als fanatieke zwemmer, zwem ik per sessie gemiddeld 80 banen, die ik allemaal tel tijdens het zwemmen. Soms raak ik wel eens de tel kwijt... maar dat is nu verleden tijd! De baantjes worden met dit horloge nauwkeurig bijgehouden.

Nadat ik het horloge had uitgepakt en had opgeladen kon het feest beginnen, de Gear app was snel op mijn Samsung telefoon geïnstalleerd en ik kon aan de slag. Doordat je het horloge kunt personaliseren, heb ik het geheel kunnen aanpassen aan mijn persoonlijke stijl - super leuk en de keuze is reuze! Nadat ik mijn nieuwe horloge had ingesteld kwam ik ook tot de ontdekking dat de synchronisatie met mijn telefoon erg gemakkelijk is, zo zag ik dat ik gebeld werd tijdens het banen zwemmen - een compleet nieuwe ervaring! Ook appjes komen goed binnen en kunnen makkelijk beantwoord worden, eea is echt complementair aan mijn smartphone.

Na het horloge wat langer getest te hebben, wordt duidelijk dat er een breed scala aan mogelijkheden is wat betreft de registratie van diverse sporten, ook blijft het leuk om inzicht te hebben in de stappen die er per dag gezet worden. De kleuren van het scherm zijn ook opvallend helder en mooi, ook in het zwembad zijn ze mooi zichtbaar. De batterijduur is echter niet ontzettend lang, na 1 dag gebruik moet ik hem echt wel 's nachts weer opladen om de volgende dag weer volledig te gebruiken.

Dan de waterdichte functie - dit behoeft nog wel wat nadere uitleg. In de handleiding staat immers dat het horloge spat-waterdicht is. Dat was niet de bedoeling was mijn eerste gedachte. Na wat filmpjes te hebben bekeken van samsung, bleek dat er een bepaalde setting geactiveerd moest worden om het horloge waterdicht te laten zijn, dit is in eerste instantie helemaal niet duidelijk. Maar goed dat ik de filmpjes goed bekeken heb. Omdat dit een van de redenen van mijn aanschaf is geweest, denk ik dat het zinvol is dat Samsung eea toch beter uit legt. Overall: top horloge - echt een sportieve alles kunner.

Saskia vd w 23-12-2017

Smartwatch tip

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Mijn fitgear pro 2 is enorm fijn dat er veel mogelijk is. Het snel reageren op appjes. Ik heb er losse woordjes aan toegevoegd. Dit kan via je Samsung telefoon zelf. Hij registreert niet alle trappen die ik heb gelopen. Ook als ik buiten loop en heb mijn handen in mijn zakken telt hij niet alle stappen. Soms krijg ik een melding met high intensivity en ga zo door!! Leuke extra melding maar ik was niet aan het sporten maar mijn hartslag ging omhoog door de spanning tijdens de wedstrijd van mijn zoontje :) Ik heb gisteren de gps erop gezet. Zo kan ik op mijn horloge de weg zoeken ipv mijn telefoon in mijn handen houden als ik te voet de weg moet zoeken. Of dit werkt kom ik nog op terug. Er zijn tevens vele leuke achtergronden op je horloge te verkrijgen. Via je telefoon of bos je horloge makkelijk te uploaden. Ik heb er mee gesport.. funxtion. Hij registreerde niet dat ik aan het sporten was. Dit vond ik jammer. Ik wilde hem voor het sporten maar nu vind ik hem vooral handig voor de binnen gekomen appjes en telefoontjes. Tijdens het slapen heb ik hem een paar keer om gehad. Leuk om te zien hoe weinig je eigenlijk effectief slaapt.... ik vind het minder prettig zitten om mijn pols 's nachts maar ik ben ook geen horloge gewend 's nachts. Dat ligt dus meer aan mij. Ik heb er inmiddels ook mee gezwommen! Ideaal! Mooi waterdicht. Duurde ongeveer 4 uur eer ik hem weer kon opladen

Oscar 22-12-2017

Stijlvol horloge voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Ik heb dit horloge nu enkele weken en voldoet helemaal aan de verwachtingen. Het is een stijlvol horloge voor dagelijks gebruik. Bij (spontane) activiteit begint de registratie direct en in de juiste categorie (wandelen, hardlopen, fietsen). Het is verbazingwekkend wat dit horloge allemaal in zich heeft: wifi, bluetooth, gps, hartslagmeter, gyroscoop. Het curved amoled glas werkt prettig.

Roland 19-12-2017

Topper!

samantha 19-12-2017

super blij mee

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

ik ben van de gear fit na de gear fit pro gegaan ben er echt super blij mee. hij is heel nauwkeurig, geeft mij een duidelijk beeld van mijn leefgewoonte.
hij zit supper lekker je voelt haast niet dat je hem om hebt. plus punt van de pro vindt ik een normaal bandje die andere wou nou wel eens afvallen.
een plus punt is dat ik hem nu alleen maar af doe als de batterij leeg is en er mee kan zwemmen.
voor de rest makkelijk in gebruik zitten veel functies op je kan hem na je eigem smaak instellen.
ik hoop dat de volgende wel een werkend toetsenbord heeft werd namelijk heel erg blij toen ik hem aan deed ik dacht een toetsen bord maar jammer genoeg niet te gebruiken bij whats app.
dat was mijn enigste min punt voor de rest een super ding.

Jorrit 15-12-2017

Erg enthousiast

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Mooi horloge met veel handige functies. Mooi design waarbij je zelf wijzerplaten kan kiezen. Dat hij goed tegen water kan is weg handig met de sporten die ik doe. De hartslagmeter klopt niet altijd, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het ook fijn dat hij je af en toe herinnerd dat je moet bewegen.
Het enige nadeel vind ik dat er geen adapter bij zit, maar alleen de kabel met oplaadstation.

Richard 15-12-2017

Mooi design, werkt perfect

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Sinds enige tijd heb ik de Gear Fit 2 Pro.
Het design is tof, en geeft een beetje dat futuristische gevoel. De Fit2Pro zit gewoon goed net zoals een normale horloge.
De oplader is ook goed gemaakt. Een logische manier om het op te laden.  De opmaak van het scherm kan je heel gemakkelijk veranderen. En er zijn tal van andere varianten te downloaden. Enkele opmaak heeft zijn eigen manier van gebruik, dus niet alleen de opmaak is anders. Voor het gebruik zitten er twee knoppen aan de zijkant, maar je kan over het scherm swipen, dat gaat heel goed.

Het beste vind ik de hartslagmeter en de muziekfunctie. Je kan de muziek op het Fit2Pro laden, waardoor je alles bij de hand hebt. Met de hartslagfunctie kan je je training analyseren. Verder zitten er nog tal van gadgets op zoals een stappenteller, calorienteller, en natuurlijk geeft hij de tijd aan.

Je kan je telefoon verbinden met de Fit2Pro. Met de bijgeleverde software kan je van alles inzien. Ik merk dat het meer functies heeft dan bij andere apps.

Kitty 12-12-2017

Mooie smartwatch

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

De horloge werd geleverd in een mooi doosje.
Ik heb hem meteen opgeladen en ben aan de slag gegaan.
Er zit een korte handleiding bij waardoor je vrij snel aan de slag kunt.
Je kunt je wijzerplaat downloaden op de gear app.
Je meldingen in stellen. Er zijn legio mogelijkheden aan pushberichten die je kunt laten binnenkomen op je horloge. Als je ze allemaal wil gebruiken gaat de batterij te kort mee.
De hartslagmeter is niet helemaal nauwkeurig, maar n
Bij benadering klopt het ongeveer.
De stappenteller klopt aardig.
Mooie verbetering is de zwemfunctie en de spotify app.
Met de spotify app kun je je horloge koppelen aan je eigen spotify account en zou offline playlists op je horloge inladen en streamen via je bluetooth earpluggs.
De navigatiefunctie is ook erg leuk.
Ik gebruik naast de gezondheidsfuncties de agenda functie veel. Ik laatvde herinneringen uit mijn agenda in mijn phone alarmeren op mijn horloge.
Ook de wekkerfunctie gebruik ik veel.
Het is een trilalarm waarmee je gewekt wordt.
Het is dus een super gave horloge voor recreatieve sporters.

Kevin 12-12-2017

Goede Health watch, geen echte sportwatch

Geschreven voor: Samsung Gear Fit2 Pro S

Overal een goed horloge, maar wel met wat minpunten.
Hij zit erg fijn, hij is erg licht.
De bediening is simpel en wijst zichzelf.
Hartslag meter doet het bij normaal gebruik goed maar bij inspanning is hij niet super precies.
Als healthwatch is hij zeer geschikt maar bij het sporten schiet hij wel te kort, ik ben zonder telefoon gaan lopen en toen viel de Bluetooth steeds weg met mijn hoofdtelefoon. Ook de GPS is niet nauwkeurig hij sprong hele tijd van 8 km/u naar de 14 km/u, niet erg fijn tijdens het lopen.
Als je met de telefoon loopt is dit wel goed maarja ik wilde juist dit horloge om mijn telefoon niet mee te hoeven nemen.. Daar is hij dus helaas niet geschikt voor.
Bij het hardlopen van 1,5 uur ging trouwens de accu voor de helft op, bij normaal gebruik gaat hij makkelijk een hele dag mee.
Er zitten voldoende apps op om toe te voegen en om te personaliseren.
De trappenregistratie klopt helaas ook niet altijd..
Prijs/ kwaliteit moet ik eerlijk bekennen dat hij niet helaas niet alle functies goed uitvoert als zijnde een sportwatch...