Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia Steel HR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Soulsurfer 14-01-2019

Mooi horloge, top accuduur, veel opties. Absolute aanrader.

Geschreven voor: Nokia Steel HR

Horloge ziet er mooi uit. Accuduur ongelooflijk (+2 weken). Goede app die veel meet. Hartslag, diepte slaap, stappen. Is vergelijken met fitbit wat zuinig met toekennen van stappen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Dagelijks gebruik
  • Vormgeving
  • App

Minpunten

• Wat conservatief met stappen tellen.

fletie 23-04-2018

Miskoop

Geschreven voor: Nokia Steel HR

Zo jammer, dit! Het is een mooi horloge, maar alle extra functies werken niet of niet goed. Notificaties werken niet, stappen worden maar voor minder dan de helft (telt 14 van de 33 stappen) geteld, synchroniseren moet je iedere keer handmatig doen. Ik heb hem gekocht/gekregen voor mijn verjaardag, maar ik heb erg veel spijt van deze aankoop. Op de hepdesk van Nokia staat dat ze problemen hebben met Samsung-telefoons, maar ik heb een Nokia telefoon met een Nokia watch dus dat zou toch goed moeten gaan....

Pluspunten

• spatwaterdicht
  • uiterlijk mooi

Minpunten

• stappenteller werkt niet goed
  • notificaties werkt niet goed
  • synchroniseert niet automatisch