TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart, paars - Expert review

Laagste prijzen
Soort product
polsband
(Meet)-functies
verbrande calorieën, aantal stappen
Activiteitsmonitoring
verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal stappen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart, paars op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 14-05-2018
5,6

TomTom Touch HR: Kan concurrentie niet bijbenen

De hardloophorloges van TomTom worden doorgaans goed ontvangen. Extra jammer dat deze fitnesstracker ons minder blij maakt. De Touch HR zit prettig om de pols, heeft een hartslagsensor, trackt diverse sporten en is niet duur. Tóch scoort 'ie onder de maat en dat begint al bij het installeren. Het koppelen moet via de PC en kost ons meerdere pogingen. Eenmaal gekoppeld blijkt de tracker helaas ook niet echt gebruiksvriendelijk te zijn. Het touchscreen werkt vaak niet goed, de kwaliteit van het bandje valt tegen en de batterijduur van 5 dagen wordt niet gehaald. De bijzondere functie om je lichaamssamenstelling te meten kan het totaalcijfer niet veel verder omhoog tillen. Met 90 euro is het een van de goedkoopste trackers die we getest hebben, maar de instapmodellen van concurrenten doen het naar onze mening beter.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Slank bandje
  • Kan je lichaamssamenstelling meten