TomTom Touch Cardio-fitnesstracker - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Touch Cardio-fitnesstracker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nicolle 17-07-2019

Ik zou deze tracker niet weer kopen

Mijn eerste tracker is na een half jaar vervangen door TomTom voor een nieuwe omdat hij niet gerepareerd kon worden. Helaas heeft de nieuwe na verloop van tijd dezelfde problemen als de eerste. Ook het bandje is nu al stuk. Geen aanrader dus

Pluspunten

• Hartslagmeter
  • Slank model
  • Gunstige prijs

Minpunten

• Niet accuraat
  • Touchscherm werkt regelmatig niet
  • Los koppelen na laden lastig

Nicolle 04-11-2019

Nu een paar maand later ligt de fitnesstracker in de kast en wordt niet meer gebruikt want elke keer ergerde ik me eraan dat hij niet goed werkte, meerdere keren de laadkabel erin en eruit moest halen voordat het icoontje van de batterij weg was en de tijd er gewoon op stond. Al met al geen goede aankoop.

Nicolle 25-03-2019

Wisselend tevreden

Heb deze tracker nu ruim een half jaar. Was er eerst erg tevreden over. Tot ik hem via de pc had ge-update. Vond dat daarna de batterij sneller leeg was en het kwam regelmatig voor dat hij niet reageerde. Ook mijn stappen hield hij niet (goed) mee bij. Heb hem toen via de pc gereset maar dat hielp niets. Na contact met TomTom hem opgestuurd voor reparatie netjes vervangen door TomTom binnen de garantie. Nu een anderhalve maand verder weer via de pc ge-update ( had ik nog niet gedaan) maar ook dit weer geen succes.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Overzichtelijk in de app
  • Goede service van TomTom

Minpunten

• Problemen na update
  • Batterij na update sneller leeg
  • Vel licht bij beweging in het donker
  • Lastig te koppelen