Polar M200 zwart / M|L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Polar M200 zwart / M|L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Lamber Walschots 16-07-2020

Review Polar M200

Geschreven voor: Polar M200 rood

Helaas heb ik een Polar M200 gekocht bij Lopers Company , maar de batterijduur is maar 1.5 - 2 uur, terwijl dat er geschreven wordt dat dit 6 uur moet zijn. Importeur / producent Polar werkt niet echt mee aan een oplossing. Reparatiekosten zijn zomaar 100-125 euro. Echt belachelijk.

Pluspunten

• Afleesbaarheid

Minpunten

• Batterijduur
  • GPS vaak hij niet vinden
  • Service van Polar

Vinnie 05-11-2018

Bandje rekt uit en batterijduur

Geschreven voor: Polar M200 zwart / M|L

Achteraf goed de verrichtingen te zien op app telefoon
De accuduur is beperkt, na 5 uur sporten is inderdaad de accu leeg. Tijdens sporten altijd hartslag aan en GPS als optie. Je kunt niet alleen de GPS aanzetten tijdens sporten, zodat de accuduur verlengd wordt bij duursporten waarbij ik de hartslag minder interessant vind. Na een jaar gebruik is de band uitgerekt, zodat meerdere keren per dag het horloge niet goed vastzit in de band.

Pluspunten

• App telefoon

Minpunten

• Accuduur
  • Band

Anneke de Lange 08-12-2017

Slechte 'hardloopbatterij'

Geschreven voor: Polar M200 zwart / M|L

Ik heb spijt van mijn aankoop. Geen duidelijk overzicht van diverse info tijdens het hardlopen (gemiddelde snelheid, afstand en tijd). Al bij de 2e hardloopsessie geeft het aan dat de batterij al bijna leeg is, terwijl er wordt aangegeven dat de duur 6 uur is. Krijg ook totaal geen medewerking van Polar of winkel waar ik het product heb aangeschaft. Volgens mij heb ik zeker een jaar garantie.

Minpunten

• batterij gaat geen 6 uur mee
  • slecht overzicht snelheid, tijd en afstand

Dijk 04-09-2017

Fijne simpel klokje kwaliteit blijkt minder

Geschreven voor: Polar M200 zwart / M|L

Tijdens het sporten is het een fijn klokje en simpel in gebruik.
Houd de hartslag via pols prima bij. Af en toe pakt hij geen gps signaal en kan je de gemeten afstand niet of niet geheel terug zien.
Helaas na 5maand is bij mij de USBstick waarmee je hem koppelt en synchroniseerde losgelaten. Waardoor alleen de ijzeren pinnen overbleven.
Reparatie gaat 3 wkn duren

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Hartslag pols nauwkeurig

Minpunten

• Kwaliteit
  • Soms geen gps
Edwin 14-11-2017

Ja bij mij precies hetzelfde dat deze horloges niet dezelfde mini poort hebben dan de m 400 dit is echt een zwakke plek