Fitbit Charge 2 Plum/Silver Small - Reviews

Touchscreen
Activiteitsmonitoring
verbrande calorieën, afgelegde afstand, slaapkwaliteit, aantal stappen
Bluetooth

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Myriam 14-03-2017

Mooi groot scherm, leuke inzichten

Sinds kort de Fitibit Charge 2 in mijn bezit. Maat s is al best groot voor mijn pols maar de activity tracker zit prima. Leuk om inzicht te krijgen in je beweging door de dag heen en je hartslag. App bijbehorende app is duidelijk en overzichtelijk. Data exporteren gaat naar mijn weten niet. Stappen worden meestal goed geteld maar niet altijd. Met trappen heeft het horloge moeite. Fijn dat hij automatisch sport/beweging en slaap detecteert en vastlegt. Echter als je een film kijkt en dus lang op je plek blijft denk hij soms dat je slaapt. Wat je wel weer in de app kunt corrigeren.

Al met al mooi apparaat met beperkingen. Echter zijn prijs zeker waard.

Pluspunten

• Mooi
  • Leesbaar
  • Goede bijbehorende app
  • Automatische detectie activiteit

Minpunten

• Batterij duur
  • Trappen en stappen tellen
  • Gesloten systeem
Caligula Biboppus 23-03-2017

Ik vraag mij af of die smartband de slaap ook nauwkeurig kan analyseren,iets wat ik interessant vind?
De app op mijn tablet gaf aan dat ik lekker geslapen had,terwijl ik een zware nacht had gehad en moe mijn bed uitkwam(sleepcycle geloof ik)
Caligula Biboppus

M 27-03-2017

Beste Caligula Biboppus,

De vivosmart charge 2 geeft alleen aan of je slaapt, onrustig bent of wakker. Over het algemeen doet hij dit heel goed. Alleen soms als ik 's avonds laat een film kijk op de bank denkt hij al dat ik slaap. Maar achteraf kun je de tijd dat je ging slapen of opstond veranderen dus dat vind ik geen probleem. Je kunt misschien aan de hand van je hartslag wel achterhalen wanneer je welke soort slaap had (rem, licht of diep).

Als u sleep tracking heel belangrijk vind kunt u ook kijken naar de garmin viovsmart HR. https://www.dcrainmaker.com/2016/01/garmin-vivosmarthr-review.html Hier staat dat deze tracker onderscheid maakt tussen rem, lichte en diepe slaap.
Ik hoop dat u hier wat aan heeft.

Myriam

Lammy 18-02-2017

Duidelijk leesbaar scherm, gemakkelijk te bedienen.

Een perfect apparaat, werkt eenvoudig en registreert alle activiteiten perfect. Ook de app is heel compleet en houdt alles prima bij. De Fitbit Charge 2 voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het heeft een cool design. Ik ben er erg blij mee. Gekocht bij BCC te Leeuwarden (goede service, men nam ruimschoots de tijd voor uitleg).

Pluspunten

• Duidelijk leesbaar
  • veel mogelijkheden
  • modieus design